به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۸۲۹۱

پله: آلمان به مراتب بهتر از آرژانتین است

گروه ورزشی: پله اسطوره فوتبال برزیل و جهان گفت که تیم ملی فوتبال آلمان به مراتب بهتر از تیم ملی فوتبال آرژانتین است .
پله: آلمان به مراتب بهتر از آرژانتین است
دیدار فینال بیستمین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی در ساعت 30/23 یکشنبه (ساعت 17 به وقت محلی برزیل) میان تیم های ملی آلمان و آرژانتین در شهر ریو دو ژانیرو برگزار می شود.  پله در گفت وگو با شبکه اسپورت تی وی برزیل از هر گونه اظهار نظر در مورد تیم برنده مسابقات فینال جام جهانی 2014 خوددداری کرد اما گفت: آلمانها یک سروگردن بالاتر از آرژانتین هستند.

این اسطوره فوتبال در عین حال خاطر نشان کردکه همه چیز در فوتبال ممکن است و فوتبال ورزشی است که احتمال بروز شگفتی های غیرقابل تصور مانند آنچه سر برزیل در نیمه نهایی جام جهانی کنونی مقابل آلمان آمد، وجود دارد. وی با اشاره به باخت 7 بر یک برزیل مقابل آلمان افزود: فقط خدا می داند در آن بازی چه پیش آمد.

پله یاداور شد که دو تیم شاخص فوتبال دنیا یعنی آلمان و آرژانتین دیدار فینال جام بیستم را برگزار می کنند و به دست آمدن هر نتیجه شگفت انگیزی در این دیدار محتمل است. وی گفت: من در چهار دوره فوتبال جام جهانی حضور داشتم و سه بار کاپ قهرمانی دنیا را بالای سربردم اما خدا را شاکرم که تیم برزیل در این مدت دچار شکستی شگفتی انگیز و هولناکی مانند آنچه که هفته گذشته بر سرش آمد،( باخت 7 بر یک مقابل آلمان ) نشد.
مرجع : ایرنا