به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۵ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۸۵۹۲

عملکرد فرجی‌دانا نباید از بعد سیاسی بررسی شود

گروه دانشگاه: عضو هیات امنای دانشگاه خیام مشهد گفت: استیضاح وزیرعلوم تاثیر منفی و جبران ناپذیری بر فضای علمی و آموزشی کشور دارد.
عملکرد فرجی‌دانا نباید از بعد سیاسی بررسی شود
دکتر جلیل مافی‌نژاد اظهار کرد: فرجی‌دانا یکی از چهره‌های برجسته و شاخص علمی کشور است که عملکرد وی مورد تایید همگان است؛ حضور او نعمت بزرگی برای وزارت‌خانه و فضای علمی کشور بشمار می‌رود. عضو هیات امنای دانشگاه خیام با تاکید بر اینکه چهره‌هایی همچون فرجی دانا نیاز جامعه هستند، افزود: فرجی‌دانا نه برای کسب مقام و سمت بلکه با هدف پیشرفت علمی ایران در سطح عالی در این سمت خدمت می‌کند.

وی تصریح کرد: من به عنوان یک شخصیت علمی از نمایندگان تقاضا دارم که در استیضاح وزیر علوم تجدید نظر کنند. وزیرعلوم فردی مومن و معتدل بوده که پیشرفت ایران اسلامی هدف اصلی وی است؛ نمایندگان کشور نبایدعملکرد فرجی دانا را از بعد سیاسی بررسی کنند. آبادانی کشور باید هدف اصلی همه مردم جامعه باشد و نباید برای رسیدن به اغراض شخصی مقابل عملکرد مثبت افراد ایستاد. عضو هیات امنای دانشگاه خیام درباره عملکرد وزیرعلوم اظهارکرد: عملکرد فرجی‌دانا در طول این مدت بسیار موفقیت‌آمیز بوده است و در انتخاب افراد سیستماتیک عمل کرده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دکتر فرجی‌دانا برای انتخاب افراد از تمام ایده‌ها و نظرات استفاد می‌کند؛ من از عملکرد دکتر عاشوری، رئیس سابق دانشگاه فردوسی مشهد، در این هشت سال کاملا راضی بودم اما دکتر کافی، رئیس فعلی این دانشگاه، نیز جایگزین مناسبی برای ریاست دانشگاه فردوسی است؛ فرجی‌دانا در انتخاب دکتر کافی به درستی عمل کرده است.