به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۸۸۴۵
این دو ناجی ضرغامی!

تصویری که دیشب 400بار ازسیما پخش شد!

گروه فرهنگي_رسانه​ها: قابل ذکر است، به جز پخش 400 باره تصویر این دو هموطن ناجی صداوسیما ، دهها بار لحظات حساس و غیرحساس بازی نیز، پخش شد
انتخاب نوشت: اشتباه نکنید! این تصویر ، مربوط به رئسای جمهور پیشین یا آتی کشور نیست ، ربطی هم به عاملین ماجرای سرنگونی هواپیمای مالزیایی ندارد ! آنچه می بینید تصویر دو تماشاگر ایرانی در بازی دیشب ایران - برزیل است که مفتخرند، قریب به 400 بار تصاویرشان را در حساس ترین لحظات بازی از تلویزیون پخش شده است!



البته این فرصتی طلایی برای همکاران سانسورچی در صداوسیماست که نشان دهند، برخی افراد مورد توجه صداوسیما نیز در سالن والیبال حضور دارند ف اما حقیقتاً این توصیه نیز شنیدنی است که برادران صداوسیما ، بالاغیرتاً از رییس خود جناب ضرغامی بخواهید لااقل یک دوره ی سانسور بگذارنید! این همه صحنه متنوع دیگر که می توانست به جای این تصویر تکراری پخش شود، چرا حال ملت را از پخش هزار باره یک تصویر بهم می زنید؟! قابل ذکر است، به جز پخش 400 باره تصویر این دو هموطن ناجی صداوسیما ، دهها بار لحظات حساس و غیرحساس بازی نیز، پخش شد ، به طوریکه اساساً عزیزان سانسورچی مهلت پخش صحنه های آهسته ی واقعی را به میزبان مسابقات نمی دادند!