به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۸
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۴ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۴۹۵۲۴
سلنا گومز: برای مردم غزه دعا کنید

توييت مدونا در حمايت از کودکان غزه/تصاوير

گروه فرهنگي: مدونا، خواننده مشهور پاپ آمریکایی سکوت خود در قبال حوادث غزه را شکست و پس از ریحانا، مارک رافالو، میا فارو و سلنا گومز به کشتار کودکان فلسطینی، واکنش نشان داد.
به گزارش سایت روزنامه الحیات عربستان، مدونا، خواننده مشهور پاپ آمریکایی که بیش از 18 میلیون فالور در شبکه اجتماعی فیس بوک و در حدود یک میلیون در توییتر و اینستاگرام دارد هفته گذشته وارد کمپین همبستگی با مردم غزه شد و با اهدای گل به کودکان غزه، در صفحه توییتر خود نوشت: این گل‌ها مانند کودکان غزه بی گناه هستند. چه کسی حق نابود کردن آنها را دارد؟ هیچ کس...آتش بس در خاورمیانه اجرا شود.

توییت این خواننده آمریکایی که صدها بار باز نشر شد اما با واکنش هایی از سوی صهیونیست‌ها همراه بود که این خواننده را به نشر توییتی درباره اظهاراتش وا داشت، وی در این باره نوشت: من از حماس حمایت نمی کنم. من از شان و احترام انسانیت حمایت می کنم. من از همراهی حمایت می کنم! من از صلح حمایت می کنم. اظهارات مدونا اما پس از ابراز همدردی لیست طولانی از هنرمندان غربی با مردم غزه طی 18 روز از آغاز جنگ در این منطقه صورت گرفت.



در این میان ریحانا، خواننده آمریکایی نیز در توییتر خود نوشت: فلسطین آزاد. وی هشت دقیقه پس از این توییت، آن را حذف کرد و نوشت: من از صلح در خاورمیانه حمایت می‌کنم. سلنا گومز، دیگر خواننده جوان 21 ساله نیز به حوادث غزه واکنش نشان داد و با انتشار تصویری در اینستاگرام نوشت: بخاطر بشریت، برای غزه دعا کنید.



مرجع : نامه نيوز