به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۵۰۲۸۷

پيام تسليت ولاسکو براي درگذشت معدني

گروه ورزشی: خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران در پیام تسلیت خود برای درگذشت حسین معدنی، نوشت: دوست داشتم در تهران بودم و در کنار شما برای معدنی اشک بریزم.
پيام تسليت ولاسکو براي درگذشت معدني
به گزارش فدراسیون والیبال، پس از درگذشت حسین معدنی پرافتخارترین مربی ایرانی تیم ملی والیبال، مربیان بزرگ والیبال جهان از جمله خولیو ولاسکو سرمربی حال حاضر تیم ملی آرژانتین در پیامی به رییس فدراسیون والیبال این مصیبت را تسلیت گفتند. ولاسکو در قسمتی از پیام خود آورده است: خبر غمناک فوت آقای معدنی را شنیدم. من با او کار کردم و کمک های زیادی از او گرفتم. به عنوان مربی با تیم من کار کرد و بسیار موفّق هم ظاهر شد. او علاوه بر مربی خوب، انسان خوبی نیز بود.

وی در قسمت دیگری از این پیام تاکید کرد: بسیار ناراحتم و میتوانم درک کنم که بازیکنان و پرسنل فدراسیون والیبال ایران چقدر از غم وارده متاثر شدند. دوست داشتم که در تهران حضور یابم و در کنار شما برای او اشک بریزم اما همانطور که می دانید نمی توانم در این شرایط تیم را ترک کنم. قلبم آنجا با همه شماست و روبرتو هم چنین احساسی دارد.
همچنین فدراسیون جهانی والیبال، فدراسیون های والیبال دیگر کشور ها از جمله ،آمریکا و استرالیا، زوران گائیچ، لورنزو برناردی در پیام های جداگانه در گذشت حسین معدنی را به خانواده وی و جامعه والیبال ایران تسلیت گفتند.
مرجع : ایرنا