به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۵۰۴۶۴

صدور قبض تلفن 79 میلیون تومانی

گروه اقتصادی: رئیس شرکت مخابرات ملایر از صدور قبض تلفن 79 میلیون تومانی برای یک مشترک تلفن در ملایر خبر داد.
صدور قبض تلفن 79 میلیون تومانی
محمدرضا تاجوک گفت: در پی صدور یک قبض تلفن 79 میلیون تومانی برای یکی از مشترکین تلفن ثابت در شهر ملایر پیگیری مبنی بر صدور این قبض انجام شد. وی عنوان کرد: در این زمینه با مراجعه مشترک به شرکت مخابرات مشخص شد که این قبض در پی تماس‌های مکرر با یکی از برنامه‌های شبکه ماهواره و شرکت در مسابقه این برنامه صادر شده است.

رئیس شرکت مخابرات ملایر افزود: این مشترک در یکی از مسابقات شبکه‌های ماهواره شرکت می‌کند که به وی گفته می‌شود که برنده یکصد میلیون تومان شده است. این مسئول تصریح کرد: این شهروند ملایری از طریق دو خط تلفن ثابت برای پیگیری دریافت جایزه خود به صورت مستمر با این برنامه تماس می‌گیرد که بعد از دو ماه پیگیری موفق به دریافت جایزه نشده و تنها چیزی که برایش می‌ماند یک قبض تلفنی 79 میلیون تومانی است.

تاجوک بیان داشت: در این زمینه صدور قبض منجر به قطع خط تلفن وی شده و جهت وصول مراحل اجرایی در حال پیگیری است. وی متذکر شد: پرداخت این قبض از سوی شهروند باید انجام شود و چرا که در پی تماس‌های وی بوده است. رئیس شرکت مخابرات ملایر در پایان شهروندان خواست در صورتی که نمی‌خواهند تماسی با خارج از کشور داشته باشند نسبت به بستن صفر رومینگ بین اللملی خود از طریق مخابرات اقدام کنند.
مرجع : فارس