به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۵۱۱۰۷

حرف‌های نیمار در بازگشت به تمرین بارسا

گروه ورزشی: ستاره ناکام تیم ملی برزیل از بازگشت به تمرین بارسلونا ابراز خوشحالی و عنوان کرد می‌خواهد بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام دهد.
حرف‌های نیمار در بازگشت به تمرین بارسا
نیمار در دیدار برزیل و کلمبیا در جام‌جهانی برزیل به شدت مصدوم شد و ادامه این رقابت‌ها را از دست داد. او پس از چند هفته استراحت روز گذشته به اردوی بارسلونا پیوست تا خودش را برای شروع فصل جدید لیگا آماده کند. نیمار پس از بازگشت به تمرین بارسلونا ابراز خوشحالی کرد و گفت:‌ از استقبال هواداران بارسلونا شگفت‌زده شدم. بازگشت به تمرین خوشحال کننده است و باعث بالا رفتن روحیه من شده. می‌خواهم این فصل بهترین بازی‌هایم را برای بارسلونا انجام بدهم.

نیمار ادامه داد: از این که عضوی از باشگاه بارسلونا هستم به خود می‌بالم. بارسلونا یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان است و در سراسر دنیا طرفدار دارد و این برایم خیلی خوشحال‌کننده است. در طول تعطیلاتی که گذراندم به شهرهای مختلفی رفتم و هر جا که بودم هواداران بارسلونا را دیدم که را مورد محبت قرار دادند و از این بابت خیلی خوشحالم. علاوه بر آن بارسلونا بازیکنان بزرگ زیادی دارد که طرفدار بازی‌های آنها هستم. بازی در کنار این بازیکنان برای من افتخار است. بارسلونا در هفته نخست لیگا باید برابر الچه به میدان برود. نیمار که به تازگی تمرین را شروع کرده است، به احتمال زیاد سه، چهار هفته ابتدایی لیگا را از دست خواهد داد.
مرجع : ایسنا