به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۳
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۵۱۷۷۴
زمزمه‌های پخش فیلم و شبنامه در روز استیضاح وزیر علوم در مجلس

فردا تولد دوباره گفتمان«بگم‌بگم» است!

گروه سياسي: زمزمه‌هایی از پخش و انتشار فیلم و شبنامه در روز استیضاح وزیر علوم به گوش می رسد. برخی نمایندگان از همین حالا نگران برخی بداخلاقی ها در روز استیضاح وزیر علوم اند.
تجربه رای اعتماد به وزرا و پخش شبنامه ها نشان از آن دارد که این اقدام توانسته بر رای برخی نمایندگان تاثیر بگذارد و برای نمونه به افتادن محمدعلی نجفی از وزارت آموزش و پرورش منجر شود. آن هم با اختلاف یک رای و با وجود انتشار صفحات متعددی از شبنامه های بدون امضای هیات رییسه مجلس. برخي نمایندگان تاکید دارند که حالا از گوش و کنار اخباری مبنی بر تدوین برخی مستندات و احتمال نمایش فیلم و کلیپ و پخش شبنامه به گوش می رسد.

خبرگزاری تسنیم نزدیک به اصولگرایان روز گذشته فیلمی روی بخش صوت و ویدئوی خود قرار داد که نشان از چرایی دلایل استیضاح وزیر علوم داشت. در همین حال مهدی کوچک زاده در روز یکشنبه نامه ای را در میان نمایندگان پخش کرد که محروهای مختلف آن به توهین و سوال های عجیب درباره مدرک رییس جمهوری مرتبط بود. نامه ای که در نهایت با مخالفت هیات رییسه مواجه شد. اما نگرانی نمایندگان این است که واکنش های بعدی به پخش شبنامه ها در بهارستان تاثیری نداشته و گاهی همین نامه های دقیقه 90 رای چند نماینده را تغییر داده و در سرنوشت افتادن یا نیفتادن وزیر تاثیرگذار است.

جبهه پایداری های مجلس نهم در رخدادهای مختلف نشان داده اند که ابایی از انتشار مطالب کذب و خلاف واقع ندارند. این مساله نه تنها در روز رای اعتماد جعفر میلی منفرد به انتشار برگه ای موسوم به برگه بازجویی او در میان نمایندگان منتهی شد که روز رای اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم نتایج سویی بر رای اعتماد نمایندگان داشت.
مرجع : آفتاب نيوز

محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۲:۴۷
آقای رئیس جمهور یک بار هم شده از شیوه احمدی نژادی استفاده کنید و چند میلیاردی برای مجلس خرج کنید و ببینید که اگر فردا وزیر علوم 200 رای نیاره من اسمم رو عوض می کنم. (245897)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۲:۵۱
فرجی دانا نشان داد که انسان شجاعی است و با افراد بیش از 3000 نفر بورس شده بی سواد و تخلف مخالف است و همه باید از فرجی دانا دفاع و حمایت کنیم تا حق مردم ضایع نشود. چون که فردی که با هزار زحمت و در کمبود امکانات رشد می کند درس می خواند، مقاله می نویسد پژوهش می کند در رقابت ها شرکت می کند. و دختر و پسر و داماد وزیری که در هزاران امکانات زندگی میکند اما نه حوصله درس خواندن دارد نه می تواند مقاله بنویسد و هیچ ازمون نمی بیند و راحت وارد ارشد دکتری می شود با تخلف بورس می شود باید جلوی این بی عدالتی ها ... (245900)
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۲:۵۱
روحانی هم شورش رو در آورده و داره پایداری رو خفه میکنه و به اونا ظلم میکنه . آخه نمیشه که از راه نرسیده همه چیز رو قطع کنی و آب باریکه چند میلیلردی در ماه رو قطع کنی و خلاف جهت آب رودخونه اونا شنا کنی و توقع داشته باشی که رای بیاری. (245901)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۳:۰۲
51 نفر باتلاقی که هر چه در توان دارند چنگ بزنند, در مقابل 70 میلیون ایرانی ,چون فردایی که نیستند شرمنده خاص و عام خواهند بود,بیصبرانه منتظر هستیم... (245907)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۳:۰۷
متاسفم که در چنین شرایطی زندگی میکنم که حق را به جای باطل و باطل را به جای حق جلوه میدهند، خداوند یار و یاورت باشه وزیرمحبوب و محجوب و پاک دولت، قلبم از قصه این همه نامردی داره میترکه. (245908)
اسدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۳:۱۲
آقای فرجی دانا باید دل را به خدا بسپارد و آنچه را که باید بیان نماید و بداند که در پیشگاه خلق خدا رو سفید خواهد ماند هرچند که بدخواهان تاب شنیدن و دیدن نداشته باشند . (245913)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۴:۳۴
آفتاب هیچگاه پشت ابر نخواهد ماند
حق آفتاب است
خفاشان تاریکی خواه گرچه از آفتاب گریزانند
اما آفتاب را چه باک؟! (245934)
آرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۴:۵۱
من کاری را منش و جهت سیاسی امثال کوچک زاده ندارم اما اگر مشکلی ندارید، شفاف سازی کنید
در هر جایی شفاف سازی خوبه (245944)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۵:۱۷
افتخارم به این است که مسئولین محترم چه خوب دارند از بیت المال و حقوق عامه مردم دفاع میکنند . واقعا خجالت هم خوب چیزی هست البته اگر پیدا شود اگر یک نفراز عموم مردم کار خلافی ولو کوچک بکند ابرویش را میبرند انوقت کاری به بزگان محترم ندارند (245950)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۶:۴۵
امیدوارم آقای فرجی دانا بدون ترس از افراطی های مجلس حقایق رو بگند چون حتی اگر استیضاح شوند با توجه به سواد و دانششان میتوانند به جایگاه های بالاتری برسند. (245970)
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۸:۴۵
ای آقا دارنددو را ازما میگیرنددولت راگرفتن ،مجلسم دارن میگیرن اگه فرجی دانا را استیضاح نکنیم باختیم تازه خوابهای دیگه ای هم براتون دیدیم خبرندارید.به نوبت نقشه وبرنامه را اجرا می کنیم،ما یه پای مجلس آینده ایم باز نگیدتقلب شده از الان بگیم احمدی نژادرئیس مجلس آینده است.آی مردم یارانه را 3برابر می کنیم.سهام عدالت را 2برابر می کنیم پول نفت را 4برابرسر سفره هایتان می آریم.به ده وشهرتان می آئیم. (246014)
یک استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۸ ۱۹:۳۷
قبلاً هم نوشتم اما بهار سانسور کرد! اول آقای کوچک زاده مشخص کند که برادرش چگونه بورس گرفت و چگونه بعد از فارغ التحصیلی سر از دانشگاه صنعتی شریف (به عنوان عضو هیات علمی) درآورد؟!! لابد از این مسایل زیاد هست که اینقدر ترسیده اند!! (246029)