کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین حرف‌های عقرب سیاه قبل از دار

21 شهريور 1391 ساعت 16:13



"از کارهای خود پشیمان نیستم زیرا روزنامه ها مرا اعدام کردند." این آخرین صحبت های عقرب سیاه قبل از اجرای حکم اعدامش است. 
پرونده زندگی متجاوز ۳۲ ساله معروف به عقرب سیاه ساعت ۶ و ۴ دقیقه صبح امروز در چهاراه نظام آباد با حاشیه هایی برای همیشه بسته شد. صادق مرادی از دیروز به سلول انفرادی منتقل شد تا شمارش معکوس برای اجرای حکم اعدامش آغاز شود. مرد ۳۲ ساله هیچگاه تصور نمی کرد شب قبل از اعدام را تجربه کند و تلاش او و وکلایش برای تبرئه اش از اتهام تجاوز به عنف بی نتیجه مانده بود.
سحرگاه امروز او در زندان اوین وصیت نامه خود را نوشت و با به همراه ماموران محافظ پلیس آگاهی به محل اجرای حکم در چهارراه نظام آباد منتقل شد. جایی که از ساعت ها قبل هزاران نفر به همراه خبرنگاران و عکاسان منتظر اجرای حکم او بودند. در مسیر انتقال او از خودرو به پای چوبه دار فرصت کوتاهی پیش آمد تا خبرنگاران گفتگویی با او داشته باشند. مرد اعدامی با خنده هایی تلخ سعی می کرد خود را خونسرد نشان دهد اما لرزش دستانش حکایت از ترس او از مرگ داشت. عقرب سیاه تا آخرین لحظات هم به اشتباهش اعتراف نکرد و خود را بی گناه دانست. او در جمع خبرنگاران گفت: من از کارهای خود پشیمان نیستم چون بی گناه هستم. مرا چهار قاضی تبرئه کردند اما روزنامه ها حکم اعدام مرا دادند. سر بی گناه بالای دار نمی رود. من از مردن نمی ترسم.
مرد متجاوز زمانی که طناب دار بر گردنش افتاد نیز همچنان بر بی گناهی خود اصرار می کرد.
در همین حال زن جوانی که در محل اجرای حکم حاضر بود گفت : من هر روز صبح زود به سر کار می روم. همیشه با ترس و دلهره سوار ماشین می شوم. این متجاوزان اعدام می شوند اما هنوز در صفحه های حوادث شاهد دستگیری و جنایت های سیاه آنها هستیم. اعدام این مجرمان در ملاءعام می تواند باعث درس عبرت برای دیگر مجرمان باشد.

یکی از قربانیان نیز پس از اجرای حکم در جمع خبرنگاران گفت : عقرب سیاه پس از آزار و اذیت مرا به داخل چاهی انداخت که پس از حدود یک ساعت خود را بیرون کشیدم. او نباید به این راحتی می مرد. او را باید می سپردند دست من تا هر روز قسمتی از بدنش را قطع کنم. او باید قبل از مرگ به ما التماس می کرد. التماس های قربانیانش را فراموش کرده است. بعد از این ماجرا من در بیمارستان از افرادی که به عیادتم می آمدند خجالت می کشیدم.


کد مطلب: 5237

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/5237/آخرین-حرف-های-عقرب-سیاه-قبل-دار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir