کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نادران وزير ارشاد را تهديد به استيضاح كرد

استیضاح‌کننده فرجی‌دانا: با کسی شوخی نداريم

7 شهريور 1393 ساعت 9:14

گروه سياسي: یکی ليدرهاي استیضاح کنندگان دكتر فرجی‌دانا٬ به علی جنتی وزیر ارشاد هم هشدار داد مجلس با کسی «شوخی» ندارد و او باید دغدغه‌های رهبری را رفع کند.


الیاس نادران، نماينده اصولگرا كه از حلقه اوليه حاميان احمدي نژاد بود در گفتگو با سايت قم فردا، با اشاره به معرفی نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم، اظهار داشت: من فکر می کنم آقای رییس جمهور چون تصور این را نداشت که استیضاح رای بیاورد، فکری برای گزینه سرپرستی وزارت علوم نکرده بود. وی با بیان این که نجفی گزینه نهایی دولت نخواهد بود، افزود: وی یک بار در پست دیگری که کم اثرتر بود رای نیاورده و مجلس نیز حساسیت های خودش را نسبت به اتفاق های که در سال 88 افتاده نشان داده است.

نماینده تهران در مجلس افزود: امیدورایم که رییس جمهور در انتخاب گزینه خود برای وزارت علوم به دغدغه های مجلس توجه داشته باشد و فردی سر کار بیاید که فضای کشور را در جهت رشد علمی و حضور فعال جوانان در فضای صنعتی، کشاورزی و خدماتی کشور، فراهم کند. نادران در ادامه با اشاره به اکران برخی از فیلم ها و تئاترها اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس دائما با مسئولان وزارت ارشاد جلسه داشته و دغدغه ها را به آنها منتقل می کند. وی با بیان اینکه مجلس در تلاش برای برقراری تعامل با دولت است، افزود: حداکثر تلاش مجلس بر این است که با تذکر و هم فکری کار را جلو ببرد ولی طبیعی است که اگر مجلس از اثر گذاری بر اصلاح روش های فرهنگی نا امید شود آن وقت از ابزارهای نظارتی دیگر استفاده می کند.

نماینده اصولگرا با اشاره به اینکه مجلس در این رابطه با کسی شوخی ندارد ادامه داد: به نظرم وزیر ارشاد باید دغدغه هایی که مبتنی بر دغدغه های نهاد های انقلابی و در راس آن مقام معظم رهبری است و برخی از آن ها را بصورت علنی مطرح کرده اند و بعضی را نیز در جلسات خصوصی گفته اند را جدی بگیرد وسعی در رفع آنها باشد. وی تصریح کرد: اگر وزیر ارشاد خود را سرباز نظام می داند باید در چارچوب تدابیر نظام عمل کند و امیدواریم روش های خود را اصلاح کنند.


کد مطلب: 52764

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/52764/استیضاح-کننده-فرجی-دانا-کسی-شوخی-نداريم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir