به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۹ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۵۳۰۱۰
افراطیون، لاریجانی و روحانی را هدف گرفته‌اند

حنای افراطیون مجلس بی رنگ شده است

گروه سیاسی: یك عضو فراكسیون رهروان ولایت می‌گوید كه ماشین استیضاح وزرا از سوی افراطیون پنچر شده است و افراطیون دیگر نمی‌توانند استیضاح نتیجه بخشی در مجلس ترتیب بدهند.
حنای افراطیون مجلس  بی رنگ شده است
كمال‌الدین پیرموذنی در ارتباط با طرح برخی استیضاح‌های پی‌درپی در مجلس شورای اسلامی گفت: تردیدی ندارم که ماشین استیضاح وزرا پنچر شده یا اینکه دیگر بنزینی ندارد. تردید ندارم این شکاف بین معتدلین مجلس با افراطیون پررنگ شده و در نتیجه مواضع ها مشخص شده است. افراطیون طی ماه‌های اخیر نتوانسته‌اند به فراکسیون رهروان ولایت ضربه‌ای بزنند و در همین راستا نیز دیگر نمی‌توانند عملا استیضاحی نتیجه بخش در مجلس صورت بدهند.

نماینده اردبیل در مجلس ادامه داد: مواضع آقای لاریجانی و دیگر نمایندگان معتدل از یك سو و جمع شدن همه همفکران دولت در فراکسیون رهروان ولایت که فراکسیونی معتدل است موجب عصبانیت تندروها شده است. از سوی دیگر تندروها نتوانستند شکافی در این فراکسیون ایجاد کنند. ما در هفته‌های اخیر شاهد بودیم كه اکثریت نمایندگان معتدل مجلس در فرماندهی آقای لاریجانی بودند و در برابر استبداد و دیکتاتوری اقلیت ایستادند. بنابراین تصور من این است كه ماشین استیضاح افراطی‌ها پنچر شده است.

پیرموذن با تاكید بر اینكه در جریان هستم که تعداد اقلیتی دنبال استیضاح هستند، افزود:استیضاح آقای فرجی‌دانا ما را بیدار کرد چراکه تعدادی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت هم از اول پای استیضاح وزیر علوم را امضا زده بودند. به هرحال قبول دارم که عده ای می‌خواهند وقت دولت و مجلس را با طرح این استیضاح‌های پی در پی بگیرند. این عضو فراكسیون رهروان ولایت در مورد هدف از این استیضاح‌ها نیز تاكید كرد: هدف استیضاح‌کنندگان بی‌مقدار کردن مجلس و دولت است. آنها لاریجانی و روحانی را هدف گرفته‌اند.

این عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: متاسفانه بعضی افراد تنها به فكر منافع شخصی و گروهی هستند و از اختیار و قدرتی كه دارند هم در همین راستا استفاده می‌كنند. در تمام دنیا می‌گویند بروید و پهنای اینترنت را گسترش دهید بعد در كشور ما وزیر ارتباطات برای بالا بردن سرعت اینترنت تهدید به استیضاح می‌شود. اسلام دین برتر است و کردار ایرانیان مسلمان باید برای همه دنیا الگو باید باشد. با بالارفتن اینترنت مگر چه مشکلی قرار است پیش بیاید؟ پیرموذن تصریح کرد:برخورد دولت باید در حدی باشد که بتواند شخصیت بدهد. اما نبایستی دیگر به هرچیزی که اینها مطرح می‌کنند جواب رسانه‌ای بدهد و بهتر است به این موضوعات توجهی نكنند.
مرجع : ایلنا