به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۹ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۵۴۱۷۳
رقابت هاي انتخابی یورو 2016

پیروزی‌ایتالیا در شب‌شکست هلند و بوسني

گروه ورزشي: تيم ملي فوتبال ایتالیا در انتخابی جام ملت‌های اروپا در دیداری خارج از خانه برابر نروژ صاحب برتری شد و هلند برابر چک با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.
پیروزی‌ایتالیا در شب‌شکست هلند و بوسني
به گزارش ایسنا، مرحله انتخابی رقابت های جام ملت های اروپا با برگزاری 8 دیدار ادامه یافت که در مهم ترین بازی ایتالیا برابر نروژ صاحب برتری شد و دیدار هلند و جمهوری چک با برتری 2 بر یک جمهوری چک به پایان رسید. ایتالیا در دیداری خارج از خانه تحت هدایت آنتونیو کونته به مصاف نروژ رفت و در پایان توانست با 2 گل صاحب برتری شود. آتزوری در دقیقه 16صاحب گل نخست خود شد. پاس متو دی شیلیو در محوطه جریمه به سیمونه زاتزا رسید تا این مهاجم باشگاه ساسولو با ضربه پای چپ خود که به مدافعان نروژ هم برخورد کرده بود، گل اول آتزوری را به ثمر برساند.

ایتالیا در نیمه دوم صاحب گل دوم خود نیز شد . لئوناردو بونوچی در دقیقه 62 موفق شد خیال کونته را بابت پیروزی در این دیدار راحت کند تا ایتالیا در اولین گام خود برای صعود به جام ملت های اروپا موفق ظاهر شود. هلند نیز با هدایت گاس هیدینک در دیداری سخت به مصاف جمهوری چک رفت که این دیدار با برتری 2 بر یک جمهوری چک به پایان رسید. روی ارسال خوب از جناح چپ، لافاتا توپ را مقابل پای بورک دوکال کاشت و وی نیز با یک ضربه تماشایی دروازه سیلسن را باز کرد تا جمهوری چک با یک گل از میهمان خود پیش بیافتند.
 
تغییرات گاس هیدینگ در ادامه جواب داد تا استفان دی وریج در دقیقه 55 گل تساوی بازی را به ثمر برساند ولی این پایان کار نبود و پیلار موفق شد در دقیقه 90 گل دوم چک را به ثمر برساند تا هلند در دومین دیدار با هیدینک نیز متحمل شکست شود. ولز نیز با درخشش گرت بیل موفق شد آندورا را با دو گل شکست دهد . بیل در این دیدار هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. ترکیه نیز در دیداری ضعیف برابر ایسلند با 3 گل شکست خورد تا یک نتیجه عجیب در این دیدار بدست آید.
*تابلوی نتایج
قزاقستان صفر ............ لتونی صفر
جمهوری چک 2 ............ هلند یک
ایسلند 3 ............ ترکیه صفر
آندورا یک ............ ولز 2
نروژ صفر ............ ایتالیا 2
بوسنی یک ............ قبرس 2
آذربایجان یک ............ بلغارستان 2
کرواسی 2 ............ مالت صفر