به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۵۴۴۰۹

دانشگاهیان ازعملکرد ستاری رضایت دارند

گروه سیاسی: رییس اسبق دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به احتمال معرفی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس گفت: دکتر ستاری در سمت کنونی خود بسیار موفق عمل کرده است، به طوری که همه دانشگاهیان از عملکرد ایشان رضایت دارند.
دانشگاهیان ازعملکرد ستاری رضایت دارند
سعید سهراب‌پور با بیان این مطلب گفت: وزیر علوم باید به لحاظ علمی جایگاه موجهی داشته باشد، از آنجایی که دکتر ستاری عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف هستند، بنابراین به راحتی می‌توان دریافت که ایشان از لحاظ علمی دارای جایگاه بالایی هستند. وی به سوابق و کارنامه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: ایشان هم در کنکور سراسری نمره ممتازی را کسب کرده بودند و هم در دروان تحصیل در دانشگاه صنعتی شریف در مقاطع کار‌شناسی، ‌کار‌شناسی ارشد و دکتری همیشه جزء فارغ التحصیلان ممتاز بوده‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری و راه اندازی خانه نخبگان ادامه داد: دکتر ستاری یکی از نیروی‌های جوان، فعال و پویای کشور است و در سمت کنونی خود نیز بسیار موفق عمل کرده است و همه از عملکرد ایشان رضایت دارند. سهراب‌پور با یادآوری اینکه آقای ستاری سابقه فعالیت در وزارت نفت را نیز در کارنامه خود دارد، افزود: به هر حال فردی که به عنوان وزیر علوم معرفی می‌شود، باید به لحاظ علمی از جایگاه موجهی برخوردار باشد.

وی افزود: دکتر ستاری به لحاظ اجرایی نیز در مدتی که سمت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور را عهده دار هستند، عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. قائم مقام بنیاد ملی نخبگان مهمترین نقطه قوت در عملکرد ستاری را صداقت، اراده و همت زیاد ایشان عنوان کرد.
مرجع : ایلنا