به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۵۴۴۲۱

فیلم‌های میلیاردی روی پرده سینماها

گروه فرهنگ و هنر: جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها به روایت پخش‌کنندگان حکایت از میلیاردی شدن تمامی فیلم‌ها دارد.
فیلم‌های میلیاردی روی پرده سینماها
 امیر قطبی از دفتر فروش فیلمیران درباره آخرین آمار فروش «رد کارپت» و «کلاشینکف» بیان کرد: «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران در 75 روز گذشته، در تهران یک میلیارد و 880 میلیون تومان و در شهرستان‌ها یک میلیارد و 280 میلیون تومان فروش داشته است.   وی ادامه داد: این فیلم هنوز در 20 سینما در حال اکران است و امیدواریم فروش آن از سه میلیارد و 160 میلیون تومان که رقم فعلی است، بالاتر برود.
 
این عضو دفتر فیلمیران همچنین درباره استقبال مخاطبان از «کلاشینکف» پس از حدود 47 روز اکران گفت: فروش این فیلم پنج‌شنبه شب (20 شهریورماه) در تهران 15 میلیون تومان بود که با این حساب، میزان فروش فیلم در پایتخت به یک میلیارد و 170 میلیون تومان رسید. همچنین فروش «کلاشینکف» در سینماهای شهرستانی 700 میلیون تومان بوده است.   قطبی خاطرنشان کرد: فروش «کلاشینکف» سعید سهیلی تا امروز به یک میلیارد و 870 میلیون تومان رسیده است و اکران آن هنوز در 40 سینما ادامه دارد.
 
سرتیپی مدیر پخش فیلمبران هم اعلام کرد که فروش «شهر موش‌ها2» به کارگردانی مرضیه برومند پس از حدود 10 روز نمایش در کل کشور به سه میلیارد و 160 میلیون تومان رسیده است.   محمدرضا صابری (مدیر پخش نور تابان) هم درباره فروش «امروز» گفت: این فیلم شب گذشته در تهران 16 میلیون تومان فروش داشت که با این حساب، فروش آن در کل به یک میلیارد و 188 میلیون تومان رسیده است.   وی خاطرنشان کرد: فروش این فیلم تاکنون در سینماهای تهران 898 میلیون تومان و در سینماهای شهرستان 290 میلیون تومان بوده است و اکران این فیلم همچنان در 24 سینما ادامه دارد.
 
اکبر شاپوری (مدیر دفتر پخش بشرا فیلم) که پخش «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی را برعهده دارد هم درباره فروش این فیلم به ایسنا گفت: فروش «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» در تهران به 969 میلیون تومان و در شهرستان‌ها به 310 میلیون تومان رسیده است.   وی افزود: فروش‌«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» تاکنون به یک میلیارد و 279 میلیون تومان رسیده است و اکران آن همچنان در 13 سینمای تهران و 15 سینمای شهرستان ادامه دارد.
 
غلامرضا فرجی (مدیر پخش حوزه هنری) هم فروش «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تقریبا حدود 44 روز از نمایش این فیلم در سینماهای تهران و شهرستان می‌گذرد و فروش قابل توجهی را تجربه کرده است. این فیلم هنوز در 16 سینما در حال اکران است و امیدوارم فروش آن بیشتر شود.   این پخش‌کننده همچنین درباره فروش تهران و شهرستان‌های این فیلم بیان کرد: فروش «فرشته‌ها با هم می‌آیند» حامد محمدی در تهران به 707 میلیون تومان و در شهرستان به 295 میلیون تومان رسیده است.
 
چهار فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند»،‌ «امروز»، «آذ، شهدخت، پرویز و دیگران» و «کلاشینکف» در هفته پایانی اکران خود در سرگروه‌های‌شان هستند و از هفته آینده، «آتش‌بس 2»، «خانوم»، «آرایش غلیظ»، «خواب‌زده‌ها» روی پرده می‌روند.
مرجع : ایسنا