به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۵۴۸۲۶

حميد سوریان پس از قهرمانی چه گفت؟

گروه ورزشی: دارنده شش مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان می‌گوید: اصلا به دنبال شکستن رکورد شخصی نبودم، بلکه همیشه سعی کردم به عنوان یک «سرباز» برای ایران به روی تشک بروم.
حميد سوریان پس از قهرمانی چه گفت؟
حمید سوریان در خصوص قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی برای نخستین بار در مسابقات جهانی، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که شرمنده مردم نشدیم و توانستیم عنوان بسیار مهم قهرمانی جهان را برای اولین بار در تاریخ کسب کنیم. این افتخار بزرگی برای کشتی ایران است که حاصل تلاش یک جمع هماهنگ و یکدل است که خو‌شبختا‌نه با توجه به زحمات بسیار زیادی که کشتی‌گیران، کادر فنی و فدراسیون کشتی کشیدند، به بار نشست و توانستیم قهرمان جهان شویم. دارنده هفت طلای جهان و المپیک، افزود: رقابت‌های جهانی همیشه سخت است، چرا که هر کشتی گیری که در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند سعی می‌کند بهترین نماینده برای کشورش باشد و بهترین نتایج را کسب کند، اما خدا را شکر ما خوب عمل کردیم و توانستیم با شایستگی روسها را پشت سر گذاشته و عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی در خصوص رکوردشکنی خود و رسیدن به هفتمین طلای رقابت‌های جهانی و المپیک گفت: شخصا به دنبال رکوردشکنی نبودم، بلکه همیشه سعی کرده‌ام به عنوان سرباز برای کشورم به روی تشک بروم و ضمن افتخارآفرینی، مردم را شاد کنم. خدا را شکر خوشحالی مردم بابت رسیدن من به هفتمین مدال طلای جهان و المپیک با قهرمانی ایران دو چندان شد و باعث شد مردم از تیم ملی کشتی فرنگی رضایت داشته باشند. وی درباره پیام مسئولان عالی رتبه نظام در پی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی، گفت: جای خوشحالی دارد که قهرمانی ما باعث شد مسئولان نیز برای کشتی فرنگی پیام تبریک صادر کنند، از همه مسئولانی که لطف کردند و پیام تبریک دادند تشکر می‌کنم.

سوریان در پایان با بیان این که مهم‌ترین هدفش کسب مدال طلای المپیک 2016 برزیل است، گفت: می‌خواهم در برزیل به دومین مدال طلای خود در المپیک برسم. خو‌شبختا‌نه در مسیر آماده سازی برای المپیک برزیل توانستم در مسابقات جهانی ازبکستان نیز مزد زحماتم را بگیرم و مدال طلا کسب کنم، اما رسیدن به طلای المپیک برای بار دوم مهم‌ترین هدفم است. از مردم می‌خواهم که همچنان ما را دعا کنند تا بتوانیم این لیاقت را داشته باشیم که آنها را دوباره خوشحال کنیم.
مرجع : ایسنا