کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از منظر وزير احمدي‌نژاد؛

«نه گفتن» به آمریکا هم سرمایه‌ی ملی شد!

ايسنا , 2 مهر 1393 ساعت 19:39

گروه سياسي: یک نماینده‌ی اصولگرای مجلس در نطق انتقادی خود از عملکرد دولت و وزرا اظهار کرد: مطمئن باشید نه گفتن به آمریکا سرمایه‌ی ملی است و ملت ایران هیچ گاه حاضر نشده و نمی‌شود در مقابل آمریکا سر خم کند.


محمد سلیمانی طی نطق میان دستور خود در جلسه‌ی علنی امروز مجلس ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس اظهار کرد: همین مبارزه ملت ایران را ملتی سربلند، آزاده و تاثیر گذار در جهان نموده است و هر کسی که به هر دلیلی از این نظام فاصله یا زاویه گرفته است سرنوشتش به نوکری آمریکا و انگلیس ختم شده است؛ لذا با کسانی که با انقلاب زاویه گرفتند هشدار می‌دهم تا دیر نشده برگردید تا عزتمند شوید.

وزير ارتباطات دولت احمدي نژاد تصریح کرد: تلاش نوکران آمریکا در فضای رسانه‌ای و مجازی ذره‌ای از پایداری ملت ایران درمقابل توطئه‌ها کم نمی‌کند، هشت سال دفاع مقدس شهادت می‌دهد که ملت ایران از آزادی خود به قیمت خون فرزندانش دفاع کرده و خواهد کرد. سلیمانی خاطر نشان کرد: مبادا فشارهای ظاهری استکبار مسئولین را نسبت به خط اصیل انقلاب سست کند. ملت ایران هیچ گاه حاضر نشده و نمی شود در مقابل آمریکا سر خم کند. امام شهیدان در برابر تهدید محاصره اقتصادی فرمودند: ما روزه می‌گیریم و این جمله کمر آمریکا را شکست. امروز نباید عده‌ای به فکر ترمیم این کمر شکسته باشند.

اين نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: مطمئن باشید نه گفتن به اوباما، سرمایه‌ی ملی و میراث به جا مانده از حضرت امام (ره) است، توافق ضعیف و یکپارچه ژنو برای چه بود؟ آیا تحریم‌ها کم شد؟ خیر، آیا تحریم‌های جدید اعمال نشد؟ آیا آمریکا همین توافق نیم بند را بارها نقض نکرد؟ آیا ایران فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را متوقف نکرد و یا از بین نبرد؟ و در عوض آمریکا کدام اقدام عملیاتی مثبت را در راستای این توافق ضعیف انجام داد؟ هیچ. وی تصریح کرد: پس به جای القای موفقیت کاذب باید موارد نقد توافقنامه‌ روی میز مذاکره قرار بگیرد و به اطلاع جهانیان برسد و از هر حرکت نابجا پرهیز شود. زیرا رفتار دولت در حوزه‌ی هسته‌یی کاملا مبهم و غیر شفاف است و نباید عده‌ای حقوق ملت ایران را به زعم خود ناقض و یا مغرضانه تحریف کنند. سلیمانی ادامه داد: به مذاکره کنندگان می‌گوییم بیانتان کوبنده و دستانتان پرتوان باد. چون زبان و بیان ملت ایران محکم و قوی و با پشتوانه است.


کد مطلب: 55776

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/55776/نه-گفتن-آمریکا-هم-سرمایه-ی-ملی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir