به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۲
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۷ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۵۶۳۰۱

یک جادوگر دیگر هم در فوتبال پیدا شد

گروه ورزشی: یکی از مربیان لیگ برتر فوتبال نام جادوگری که در فوتبال ایران بسیار فعال است و با چند مربی تهرانی لیگ برتر هم کار کرده است را افشا کرد.
گویا تنها جادوگر فوتبال ایران فرشید گرایلی نیست و افراد دیگری هم هستند که با ادعای جادوگری سعی در طلسم برخی تیم‌ها یا فراهم کردن زمینه پیروزی انها در لیگ برتر یا لیگ های پایین تر دارند. فرشید گرایلی همان فردی است که چندی پیش در گفت و گو با یکی از رسانه ها مدعی شد که که جادوگر فوتبال ایران است و با چند تن از مربیا ن و حتی بازیکنان فوتبال از جمله یک دروازه بان سرشناس ارتباط داشته و زمینه موفقیت همه آنها را فراهم کرده است.

اما به نظر می رسد فوتبال ایران به غیر از فرشید گرایلی جادوگرهای دیگری هم دارد! افرادی که مدعی اند با سحر و جاد و حتی خواندن دعا می توانند زمینه موفقیت یک تیم را فراهم و البته تیم رغیب آن را طلسم کند و در نهایت به هدفش برساند. یکی از مربیان لیگ برتری در این زمینه به پیام نو گفت: نام این فرد که خود را جادوگری کهنه کار معرفی کرده (ح.الف) که از سال های دور با چند مربی مطرح لیگ برتری ارتباط داشته و در ازای کمکی که به آنها کرده پول های نسبتا چشم گیری را هم به جیب زده است.

او درباره جزییات فعالیت های این جادوگر می گوید: آقای (ح.الف) به هیچ وجه خودش واسط ارتباط با مربیان نمی شود. او نماینده و دوستی از افراد حاشیه فوتبال دارد که برایش بازاریابی می کند!. منزل این فرد که خود را جادوگر معرفی می کند در یکی از باغ های حاشیه کرج است که البته در برخی بازی های تیمی هایی که با مربیانشان قرارداد دارد حضور پیدا می کند.

این مربی لیگ برتری که نمی خواهد نامی از او برده شود در ادامه به جزئیات عجیب تری اشاره می کند. او می گوید: بنده شخصا فردی که برای آقای (ح.الف) بازاریابی می کند را می شناسم. شاید اگر نام او را ببرم همه تعجب کنند اما همین قدر بدانید که این فرد یکی از نزدیکترین افراد به یکی از مطرح ترین مربیان لیگ برتر است که کم هم از او اخبار در رسانه ها شنیده نمی شود.

او می گوید: این جادوگر چند سال پیش با یکی از مربیان مطرح یک تیم پایتخت نشین ارتباط تنگاتنگی داشت و اتفاقا همان مربی به علت کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد! این مربی فوتبال در پاسخ به این سوال که اغلب چه مربیانی سمت چنین رمال‌هایی می روند گفت: شاید باورش سخت باشد اما مربیانی با این افراد وارد گفت و گو می شوند که حتی تصورش هم نمی شود کرد. اتفاقا یکی از دوستان صمیمی خود من هم چندی پیش به پیشنهاد همین آقای رابط نزد این جادوگر رفته بود و در آنجا چیزهایی دیده بود که بلافاصله مجبور به ترک آنجا شده بود.

وی به نقل از این مربی که نزد آقای جادوگر رفته بود به پیام نو گفت: دوستم می گفت، یک روز من را به خانه این آقای (ح.الف) بردند تا مذاکراتی با او داشته باشم. خانه او در باغی بود که شاید هرکسی جرات نزدیک شدن به آن را نداشت. وقتی به آنجا رسیدم دیدم این آقای جادوگر در خانه ای زندگی می کند که به هیچ وجه یک آدم عادی در آنجا شرایط یک ساعت زندگی کردن را هم ندارد. از دوستانش پرسیدم شرایط زندگی این جادوگر چرا اینچنین است که در پاسخ گفتند، او به خاطر کارهای ماورایی که می کند باید شرایط زندگی اش اینگونه به هم ریخته و غیر قابل تحمل باشد!

وی افزود: دوستم همچنین می گفت، وقتی از این جادوگر سوال کردم چه کاری برای موفقیت تیم ها می توانید انجام دهید در جوابم مدعی شد، من در ازای پولی که از شما می گیرم تیم تان را حمایت می کنم. من قدرتی دارم که هر تیمی را اگر بخواهم طلسم می کنم و شرایط موفقیت تیم شما را فراهم می کنم. من راه نجات تیم ها را بلدم! این مربی فوتبال همچنین به پیام نو می گوید که اخیرا شنیده است یکی از مربیان لیگ برتری با این جادوگر ارتباط دارد. اگرچه جزییات بیشتری را به پیام نو نمی گوید تا این موضوع در حد یک ادعا باقی بماند.
مرجع : پیام نو

سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۷ ۱۸:۰۰
به نظر من کار فرشید گرایلی و (ح.الف) تعجبی ندارد چون اونا در این وانفسای گرانی و تورم به دنبال محلی برای درآمد هستند. تعجب من از اونایی است که به اینا پول میدن!!! آخه حماقت تا چقدر؟؟!!
البته اگه پول مفت بیت المال تو این فوتبال کثیف وول نمی خورد ، این صحنه های کریه دیده نمی شد. کدوم آدم نیمه عاقل حاضر میشه پول دسترنج زحمتش رو اینجوری دور بریزه. (253372)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۷ ۲۱:۲۳
یه جوری از این آدمها اظهار تعجب می کنی ، که آدم فکر می کنه تجسمت از دوستان پروفسور سمیعی و امثالهم است. (253392)