به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۹ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۵۶۵۱۱

«سیم‌ کارت‌» جایگزین دفترچه‌ بیمه مي​شود

گروه جامعه: معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: سیم‌کارت‌ها‌ی جایگزین دفترچه‌های درمانی در داخل موبایل و یا در کارت‌های مخصوص قرار می‌گیرد و تمامی اطلاعات بیمار در آن ثبت می‌شود و در اختیار بیمار قرار می‌گیرد.
محمد علی همتی درباره حذف دفترچه‌های درمانی در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای الکترونیکی شدن پرونده‌های درمانی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی به سرعت در حال انجام است و شرکت خدمات ماشینی تأمین اجتماعی تمامی اقدامات را برای بهره برداری از الکترونیکی شدن درمان در تأمین اجتماعی انجام داده است. همتی بیان داشت: تا چند ماه آینده سیم‌کارت‌ها جای دفترچه‌های درمانی را در مراکز ملکی تأمین اجتماعی خواهند گرفت و دیگر مشکل تمدید دفترچه‌های بیمه برطرف می‌شود.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی افزود:‌ سیم‌کارت‌ها‌ی جایگزین دفترچه‌های درمانی در داخل موبایل و یا در کارت‌های مخصوص قرار می‌گیرد و تمامی اطلاعات بیمار در آن ثبت می‌شود و در اختیار بیمار قرار می‌گیرد. وی تأکید کرد: در یک بازه زمانی کوتاه برای رفع مشکلات احتمالی دفترچه‌های درمانی و کارت‌های دارای سیم‌کارت هر دو در اختیار بیمه‌شدگان قرار می‌گیرد.
مرجع : فارس