به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۵۶۶۴۸

عیدقربان جاده چالوس یکطرفه می‌شود

گروه جامعه:رییس پلیس راه استان البرز گفت: در آستانه عید سعید قربان و افزایش ترافیک در محدوده راه‌های استان البرز، محدودیت‌های ترافیکی اعمال و روز یکشنبه محور کرج - چالوس یکطرفه می‌شود.
عیدقربان جاده چالوس یکطرفه می‌شود
سرهنگ رضا اکبری، گفت: با توجه به افزایش مسافرت‌های پایان هفته و تعطیلی روز یکشنبه به مناسبت عید قربان، علاوه بر محدودیت‌های معمول پایانی هفته، روز یکشنبه جاده چالوس یکطرفه می‌شود. وی افزود: این محدودیت ترافیکی که از مرزن آباد اعمال می‌شود از ساعت 17 روز یکشنبه 13 مهرماه آغاز و تا ساعت 24 همان روز ادامه دارد. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس این محدودیت، حرکت انواع وسایل نقلیه از ساعت 14ظهر روز یکشنبه 13مهرماه تا ساعت 24 همان روز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی ادامه داد: هم‌چنین در محور کرج به چالوس، تردد کلیه خودروها روز جمعه 11 مهرماه از ساعت 17 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 12 مهرماه از مسیر شمال به جنوب ممنوع است. رییس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: این محدودیت از منطقه مرزن آباد اعمال می‌شود و تردد خودروها در این محدوده ممنوع است. اکبری یادآور شد: هم‌چنین حرکت انواع وسایل نقلیه از جمله تریلر و کامیون از ساعت 14 ظهر روز جمعه 11 مهرماه تا دو بامداد روز شنبه 12 مهر ماه جاری از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: چنانچه بار ترافیکی در محور یاد شده در ساعات تعیین شده کم نشود ساعت محدودیت افزایش خواهد یافت. رییس پلیس راه استان البرز گفت: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت در محور کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد. اکبری در پایان یادآور شد: محدودیت‌های ترافیکی با هدف کنترل ترافیک و روان‌سازی حرکت خودروها و ایجاد امنیت برای مسافران اعمال می‌شود.
مرجع : ایسنا