کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از بي‌شخصيتي کي‌روش تعجب نمي‌کنم

14 مهر 1393 ساعت 23:03

گروه ورزشي: منصور پورحيدري از حرف هاي کي روش به شدت عصباني است. مدير فني استقلال هميشه منطقي انتقاد کرده و محترمانه حرف زده است. اين بار اما قصه فرق نمي کند.


او در واکنش به صحبت های کی روش مبنی بر اینکه منتقدان را خام خام می خورم و یا اینکه اگر آنها را بخورم دل درد می گیرم به خبرنگار ورزش سه می گوید: از بی شخصیتی کی روش تعجب نمی کنم. او در این مدت نشان داده که چه شخصیتی دارد. هر چه دلش می خواهد نثار پیشکسوتان و مربیان ایرانی می کند و هیچ کس هم جلودارش نیست. تعجب نمی کنم هر حرفی از دهان او خارج شود و هر اتفاقی از طرف او بیفتد. از کی روش همه چیز بر می آید. این را در برخورد با آدم های مختلف نشان داده و هیچ انتظار دیگری از او وجود ندارد.

پورحیدری در ادامه می گوید: کی روش درک نمی کند که یک مربی باید انتقادپذیر باشد. فقط دنبال فرصتی است تا جواب بدهد. همه کارهای او زیر سوال است. هم رفتنش از ایران و هم برگشتنش. مطمئن باشید او به هیچ عنوان از اینجا نمی رفت. فقط می خواست کمی ناز کند تا قیمتش را بالا ببرد.

کی‌روش مدعی شده که غیر از ایران پیشنهادهای دیگری هم داشت. پورحیدری می گوید: بهتر از ایران برای کی روش جایی وجود نداشت. اگر او گفته که پیشنهادهای بهتر داشته من هم می توانم بگویم که از 10 تیم پیشنهاد دارم. شک نکنید اگر پیشنهاد بهتری داشت یک روز هم در ایران نمی ماند. البته امیدوارم که به او پیشنهاد بدهند تا برود. اگر برود هم ما از دستش راحت می شویم و هم فوتبال مان.


کد مطلب: 56987

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/56987/بي-شخصيتي-کي-روش-تعجب-نمي-کنم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir