به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۵۷۶۶۹

کیم‌ جون‌گ اون با چوبدستي ظاهر شد

گروه بین الملل: پس از مدت‌ها غیبت رهبر کره‌شمالی تصاویری از وی منتشر شد. در این تصاویر مشخص شد که کیم‌ جونگ‌ اون جوان به کمک چوب‌دستی سیاه‌رنگی راه می‌رفت.
کیم‌ جون‌گ اون با چوبدستي ظاهر شد
به گزارش خبرگزاری رویترز، کیم‌ جونگ‌ اون، رهبر کره‌شمالی در این تصاویر جدید لبخند زده و یک چوب‌دستی به همراه دارد با این حال مشخص نیست که تصاویری که روزنامه رودونگ سینمون منتشر کرده است متعلق به چه زمانی است. در این تصاویر رهبر کره‌شمالی به همراه مشاورانش از منطقه‌ای بازدید کرده و همان لباس همیشگی تیره را به تن دارد اما با کمک چوب‌دستی راه می‌رود. آخرین باری که وی در انظار عمومی دیده شد، سوم سپتامبر بود که به همراه همسرش به یک کنسرت رفته بود و از آن زمان تاکنون از این رهبر 31 ساله هیچ گزارش رسمی‌ای منتشر نشده بود.

کیم‌ جون‌گ اون حتی در یکی از مراسم مهم کشورش که روز جمعه هفته گذشته در پارلمان برگزار شد، غیبت داشت که همین امر گمانه‌زنی‌ها درباره بیماری‌، احتمال کودتا و موارد دیگر را تشدید کرد. خبرگزاری رسمی کره‌شمالی نیز گزارشی درباره کیم‌ جونگ اون و حضور وی گزارش داد که تاریخ آن متعلق به امروز (سه‌شنبه) است اما مشخص نیست که این تصاویر چه روزی گرفته شده است. در این گزارش حتی به وضعیت سلامت و غیبت کیم‌ جونگ اون نیز اشاره نشده است.
مرجع : ایسنا