کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمريكا در حمايت از داعش،بمبارانش مي‌كند!

24 مهر 1393 ساعت 8:30



گروه سياسي: تيتر و روتيتر شماره امروز - پنجشنبه روزنامه كيهان همانگونه كه در تصوير بالا مي ‌بينيد اين است:
علی‌رغم حمایت آمریکا و ترکیه از تروریست‌ها
مقاومت مردم کوبانی داعش را به زانو درآورد


در متن خبر كيهان بدون هيچگونه اشاره‌اي به بمباران‌هاي پرحجم (21 بمباران طي 24 ساعت و كشته شدن صدها عضو داعش) توسط هواپيماهاي ائتلاف كه به گفته كردهاي كوباني عامل اصلي عقب نشيني داعش بوده، چنين آمده است كه: «...شکست مفتضحانه تروریست‌های داعش در کوبانی در شرایطی صورت می‌گیرد که آمریکا و ترکیه و عربستان‌سعودی بیشترین حمایت‌ها را از تروریست‌های داعش انجام می‌دهند و اخیراً آنکارا با پشتیبانی، آموزش و مجهز کردن تروریست‌ها در سوریه موافقت کرده است.»

اما جالبتر و البته قابل تامل اينكه بلافاصله پس جمله فوق، جمله زير را در خبر كيهان مي خوانيم: «برخی از منابع همچنین خبر دادند که ترکیه پایگاه‌های نظامی خود به ویژه اینجرلیک را نیز برای پرواز جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش در اختیار آمریکا و متحدان غربی آن قرار داده است.»

هرگونه همين خبر را بخوانيد متوجه نخواهيد شد كه بالاخره اختصاص پايگاه اينجرليك به «پرواز جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش»، اقدامي در حمايت از داعش است يا ضد آن!! بهرحال اين سبك خبرنويسي كيهان است كه تيتر و متنش كاملا با هم متناقض‌اند. به دل نگيريد! اين هم يك نوع مبارزه است با آمريكا! يك روزنامه تو دل برو داريم، اونهم كيهانه، برو كه داريمت برادر حسين!
ضمنا تا حرف از كيهان است و تيترها و مطالب با حالش، اگر ديروز به سايت سر نزديد مي‌توانيد درباره تيتر و خبر اول شماره ديروزش هم اينجا و اينجا را ببينيد و بخوانيد. قصه، قصه عمو سورسه و دايي لدين!!


کد مطلب: 57883

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/57883/آمريكا-حمايت-داعش-بمبارانش-مي-كند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir