به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۹
 
۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۵ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۵۷۹۸۷

ستایش چادر سر نکرد، برنامه به هم خورد

گروه فرهنگي: مراسم جشن عید غدیر در شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت استان فارس، به خاطر قهر مجری اصلی، به بر هم ریختن سالن توسط حاضران کشیده شد.
به گزارش سايت انصاف نیوز، این مراسم که سه شنبه با بلیط فروشی و استقبال گسترده ی مردم در سالن ورزشی 22 بهمن حاجی آباد برگزار شد به علت تناقض محتوای برنامه با بیلبوردهای تبلیغاتی به هم خورد. در بیلبوردهای تبلیغاتی این مراسم که در سطح شهر نصب شده بود نوشته شده بود که برنامه با حضور نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش برگزار خواهد شد اما اتفاقاتی افتاد که علیرغم حضور این بازیگر در سالن وی به روی سن نرفت.

در ابتدای مراسم امام جمعه زرین دشت سخنرانی داشت که در پایان سخنان خود اعلام می کند که خانم نرگس محمدی امشب با چادر و حجاب برتر به روی صحنه خواهند آمد اما پس از اطلاع یافتن نرگس محمدی از این سخنان، می گوید که حجابش کامل است و با چادر به روی سن نخواهد رفت. اصرار بیش از حد برگزار کنندگان نیز تاثیری در تصمیم او نمی گذارد و این «مساله» باعث قهر این بازیگر از سالن می شود. جمعیت زیاد حاضر در سالن که با وعده ی حضور نرگس محمدی بلیط تهیه کرده بودند وقتی که متوجه می شوند قرار نیست او به روی سن بیاید شروع به اعتراض می کنند که در این بین اعتراضات بالا می گیرد و باعث زد و خورد و آسیب رساندن به وسایل سالن می شود.