به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۵۸۵۴۴

مسی: پیروزی در ال‌کلاسیکو برایم مهم است

گروه ورزشی: ستاره آرژانتینی بارسا می‌گوید شکستن رکورد برترین گلزن لیگا برای او مهم نیست و دوست دارد شنبه تیمش پیروز ال‌کلاسیکو باشد.
مسی: پیروزی در ال‌کلاسیکو برایم مهم است
بارسلونا شنبه در هفته‌ نهم لیگا برابر رئال‌مادرید به میدان خواهد رفت. در صورتی که لیونل مسی بتواند دو گل در این دیدار به ثمر برساند به برترین گلزن تاریخ لیگا تبدیل خواهد شد. مسی پس از پیروزی 3 بر یک بارسا برابر آژاکس درباره این دیدار گفت: بازی در لیگ قهرمانان اروپا همیشه سخت و دشوار است. هیچ فرقی نمی‌کند که حریفتان چه تیمی باشد. خو‌شبختا‌نه همکاری خوبی بین بازیکنان بارسلونا وجود داشت و توانستیم این دیدار را با برد به پایان برسانیم.

مسی درباره دلیل خودداری از تصمیم انریکه برای تعویض در بازی برابر ایبار گفت: خیلی چیزها درباره این تعویض گفته شد. هیچ مساله خاصی نبود و اصلا مهم نیست که در مورد آن صحبت کرد. مهاجم آرژانتینی بارسلونا درباره بازی یکشنبه تیمش برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو گفت: می‌رویم تا با یک بازی خوب صاحب برد شویم. بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است و این دیدار نمی‌تواند تکلیف قهرمانی را مشخص کند. تمام تلاشمان را می‌کنیم که شنبه تیم پیروز مسابقه باشیم. برای من مهم پیروزی تیمم است نه شکستن رکورد بهترین گلزن لیگا.

ستاره آرژانتینی بارسلونا در پایان درباره لوئیس سوآرس گفت: همه ما در بارسلونا مشتاق بازی سوآرس هستیم. او روزهای سختی را در بارسلونا پشت سر گذاشت؛ چرا که نمی‌توانست بازی کند. امیدواریم که بازگشت خوبی به فوتبال داشته باشد.
مرجع : ایسنا