کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آري اين چنين بود برادر!

اصلاح‌طلبان عامل اسيدپاشي‌ها هستند!

3 آبان 1393 ساعت 10:57

گروه سياسي: «آریا جعفری» مسئول سرویس عکس ایسنا در اصفهان بازداشت شده است و همزمان، سايت ها و رسانه‌هاي افراطيون خواستار برخورد با رسانه‌هايي شده‌اند كه اخبار اسيدپاشي در اصفهان را پوشش داده‌اند!


آریا جعفری یک روز پیش از دستگیری اش از تجمع اعتراضی مردم به ناامنی و اسیدپاشی در شهر اصفهان عکاسی کرده و عکس‌هاي خود را در سایت خبرگزاری ایسنا منتشر کرده بود. از سوي ديگر، خبرگزاری اصولگراي مهر تصاويري که از تجمع اعتراضی بر علیه ناامنی و اسیدپاشی‌هاي اخیر در شهرستان اصفهان بر روی خروجی‌هاي این خبرگزاری منتشر شده بود، را به یکباره از روی خروجی خود حذف كرد! در همين حال سيداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در گفت و گویی با خبرگزاری تسنیم ضمن مشکوک خواندن اسیدپاشی‌هاي اخیر، به این نکته اشاره کرد که برخی سایت‌ها و رسانه‌هاي خبری با سوءاستفاده از جنایت اسید پاشی، اتهاماتی را علیه فریضه امر به معروف و نهی از منکر مطرح مي‌کنند. او در این مورد گفت: «این سایت‌ها و روزنامه‌های که نظام اسلامی و نیروهای مومن را مورد اتهام قرار داده‌اند باید حتما تحت تعقیب قرار بگیرند؛ صاحبان و مدیران این رسانه‌ها هم باید مورد مجازات قرار بگیرند و پاسخگوی دروغ بزرگ خود باشند».

روزنامه كيهان، خبرگزاري فارس و برخي از فعالان رسانه اي گروه پايداري (حاميان احمدي‌نژاد و جليلي) و سايت‌هاي وابسته به آنان نيز يكصدا درخواست برخورد با رسانه هايي كرده‌اند كه اخبار اسيدپاشي را پوشش داده‌اند. تعدادي از آنها حتي تلويحا و يا صراحتا اصلاح‌طلبان را عامل اسيدپاشي‌ها دانسته‌اند! و اين در حاليست كه عصبانيت آنها از رسانه هايي كه اخبار اسيدپاشي را پوشش داده‌اند، صرفا به اين دليل است كه چرا احتمال (فقط احتمال و نه حتمي بودن و اثبات آن) مرتبط بودن اين حوادث با مقوله بدحجابي را مطرح كرده‌اند، و اين در حاليست كه خودشان حق دارند پيشاپيش، يك جريان سياسي را متهم به انجام اين جنايات فجيع كرده و كسي هم حق ندارد به آنان بگويد بالاي چشمتان ابروست! آري اين چنين بود برادر!


کد مطلب: 58784

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/58784/اصلاح-طلبان-عامل-اسيدپاشي-ها-هستند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir