به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۶۱۰۵۶

10 برنامه پرکاربرد اینستاگرامی

گروه فناوری: اینستاگرام شبکه اجتماعی در حال رشدی است که سال گذشته از سوی فیس‌بوک خریداری شد و با داشتن ماهانه 100 میلیون کاربر فعال روزی 40 میلیون عکس از طریق آن به اشتراک گذاشته می‌شود.
10 برنامه پرکاربرد اینستاگرامی
جذابیت این برنامه تا آنجا پیش رفته است که در ایران هم کاربرانی از اقشار مختلف را وارد حلقه طرفداران خود کرده است. لیست زیر شامل تعدادی از برنامه‌هایی است که در کنار اینستاگرام و برای بالابردن کارایی آن طراحی شده‌اند. این لیست از سوی وب سایت « mashable» منتشر شده است.
1. InstaTag:
اگر به دنبال بالابردن تعداد دنبال‌کنندگانتان هستید یا لایک‌های بیشتری می‌خواهید از هشتگ‌های بیشتری روی عکس‌هایتان استفاده کنید. اینستاتگ به شما کمک برچسب‌های بیشتری را بتوانید برای هرکدام از عکس‌هایتان استفاده کنید. این برنامه برای سیستم عامل iOS طراحی شده است و برنامه مشابهی با نام TagsForLikes نیز برای دو سیستم عامل اندروید و iOS وجود دارد.

2. InstaCommentor:
این برنامه به شما اجازه می‌دهد نظرات دیگر کاربران و دنبال‌کنندگانتان را بهتر سازماندهی کنید. این برنامه تعداد کامنتهای هر عکس و تعداد کامنت‌های پاسخ‌داده شده و بدون پاسخ را نشان می‌دهد و برای سیستم عامل iOS طراحی شده است.
3. InstaFollow:
بعضی وقت‌ها ممکن است کنجکاو شوید که چه کسی از لیست دنبال‌کنندگان شما خارج شده است، چه کسانی به تازگی به این لیست اضافه شده‌اند. این برنامه همچنین لیست افرادی را که به صورت یک طرفه شما را دنبال می‌کنند و یا شما آنها را دنبال می‌کنید را نیز نشان می‌دهد. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندورید و iOS قابل نصب است.

4. InstaMessage:
اگر نمی‌خواهید نظری را به صورت عمومی زیر یک عکس قرار دهید، این برنامه به شما کمک می کند که نظرتان را به صورت خصوصی به دیگر کاربران بفرستید. همچنین به شما اجازه می‌دهد با کاربرانی که در منطقه ای نزدیک به شما هستند نیز ارتباط برقرار کنید. این اپلیکیشن نیز برای هر دو سیسستم عامل اندروید و iOS طراحی شده است.

5. Textgram:
گاهی گذاشتن یک عکس به تنهایی نمی‌تواند تمام مطلبی را که در ذهن شما می‌گذرد بیان کند. پس می‌توانید با استفاده از این برنامه مطالبی را در قالب عکس روی اینستاگرام منتشر کنید. کلمه‌ها را تایپ کنید و سپس شکلک و جلوه به آن اضافه کرده و اندازه و طراحی خط را نیز تغییر دهید و درنهایت نتیجه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این برنامه برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است اما در iOS نیز برنامه مشابهی را می‌توان پیدا کرد.

6. InstaSize:
اگر از اینکه مجبورید عکس‌های باارزشتان را برای قرار دادن در اینستاگرام ببرید ناراضی هستید، این برنامه را امتحان کنید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد با تغییر سایز عکس دیگر مجبور به بریدن بخشی از آن نباشید. InstaSize برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده است.
7. InstaPicFrame:
گاهی ترکیب چند عکس مختلف بهتر از یک عکس ساده می‌تواند یک داستان را بیان کند. با استفاده از این برنامه چند عکس را در قالب یک عکس با یکدیگر ادغام کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید. این برنامه تنها برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است.

8. Shape+Shape pic:
این برنامه به شما اجازه می‌دهد عکس‌هایتان را در بیش از 40 فرم مختلف ببرید و طراحی کنید و باعث می‌شود بتوانید فراتر از قاب‌های مربع شکل اینستاگرام بروید. Shape+Shape pic برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است.
9. InstaEffect FX:
اگر از افکت‌های تکراری اینستاگرام خسته شده‌اید این برنامه که برای مدتی به صورت رایگان ارائه می‌شود به شما امکان استفاده از بیش از 70 افکت مختلف روی عکس‌هایتان را می‌دهد. InstaEffect FX برای سیتم iOS طراحی شده اما مشابه اندرویدی نیز دارد.
10. InstaRepost:
اگر از یکی از عکس‌هایی که روی صفحه دیگر کاربران در اینستا گرام دیده‌اید خوشتان آمده است می‌توانید با استفاده از این برنامه همان عکس را روی صفحه خود بازنشر کنید. این برنامه نیز برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل نصب است.
مرجع : صبحانه