به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۷/۲۸ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۶۱۲۸
خرابکاری عمدی در پخش شبکه‌های رادیو و تلویزیون

پارازيت‌ تصاوير صدها شبكه ماهواره‌اي را قطع كرد

گروه بين‌الملل: گزارش‌ها حاكيست كه صدا و تصوير حدود 200 شبكه‌ ماهواره‌اي رادیو و تلویزیوني در کشورهای خاورمیانه با حمله پارازیت‌های عمدی روبرو شده‌ و از دسترس خارج شده‌اند.
پارازيت‌ تصاوير صدها شبكه ماهواره‌اي را قطع كرد
سخنگوی شبکه "یوتل‌ست" به خبرگزاری فرانسه گفت: اوایل این هفته برخی از کانال‌های رادیو و تلویزیون غربی برای مدتی به علت ارسال پارازیت از دسترس خارج شدند. موسسه "دویچه‌وله" به برخی از رسانه‌ها گفته است که در این خرابکاری دست جمهوری اسلامی ايران را می‌بیند.
اریک بترمان، مدیرعامل "دویچه وله" به روزنامه آلمانی "فرانکفورتر الگماینه"  گفت: در همکاری با سایر رسانه‌های خارجی، در صدد یافتن راه حلی برای این مشکل هستيم.
در همين رابطه برخي خبرگزاري‌هاي غربي مدعي شدند: این احتمال وجود دارد که عملیات اخیر پارازیت‌اندازی از سوی ایران، در واکنش به اقدام ماهواره‌ی هات‌برد صورت گرفته باشد.
شبکه‌ی "یوتل‌ست" از روز دوشنبه (۲۴ مهر/۱۵ اکتبر) پخش ماهواره‌ای ۱۹ شبکه رادیو تلویزیونی جمهوری اسلامی را از ماهواره هات‌برد قطع کرد. این شرکت دلیل این اقدام را تحریم‌های تازه‌ی اروپا علیه ایران دانست.

شبکه فرانسوی یوتل‌ست از بزرگترین سیستم‌های ماهواره‌ای جهان است که امواج بیش از ۴۲۵۰ کانال تلویزیونی را به بیش از ۲۰۰ میلیون خانوار در اروپا و خاورمیانه و آفریقا ارائه می‌کند.
پارازیت بر روی ماهواره‌ها نه تنها خلاف چرخش آزادانه اطلاعات است، بلکه برای سلامتی انسان‌ها نیز بسیار مضر است پارازیت بر روی ماهواره‌ها نه تنها خلاف چرخش آزادانه اطلاعات است، بلکه برای سلامتی انسان‌ها نیز بسیار مضر است. به گفته شرکت فرانسوی یوتل‌ست که مدیریت ماهواره‌های یوتل‌ست و هات‌برد را بر عهده دارد، ایران از چهارشنبه (۱۲ مهر/۳ اکتبر) روی شبکه‌های بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا و رادیو فردا عمداً اختلال ایجاد کرده بود.

اعتراض شبکه‌های خارجی
بنگاه رسانه‌ای بی‌بی‌سی در بیانیه‌ای که روز پنج‌شنبه (۱۸ اکتبر/۲۷ مهر) منتشر کرد، اطلاع داد که برنامه‌های این شبکه از جمله: بی‌بی‌سی ورلدنیوز (شبکه خبر بین‌المللی بی‌بی‌سی)، تلویزیون عربی‌ بی‌بی‌سی و کانال‌های رادیویی سرویس جهانی بی‌بی‌سی به دو زبان عربی و انگلیسی برای مخاطبان مناطق اروپا و خاورمیانه، در معرض پارازیت‌های عمدی و متناوب قرار گرفته‌اند.

بی بی سی در این بیانیه از انداختن پارازیت به شدت انتقاد کرده و گفته است: «ارسال پارازیت‌های عمدی نقض فاحش قوانین بین‌المللی در زمینه استفاده از ماهواره‌هاست و ما هر گونه عملی را که به منظور اخلال در دسترسی آزاد مخاطبان به اخبار و اطلاعات انجام گیرد، به شدت محکوم می‌کنیم.»
پیش از این، نهاد ناظر بر رادیو و تلویزیون‌های بین‌المللی آمریکا ضمن محکوم کردن اختلال در پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ماهواره‌ای ارسالی به ایران، آن را تهدیدی علیه حقوق بشر دانسته و گفته بود که بعضی از موارد ارسال پارازیت از داخل خاک سوریه انجام می‌شود.
این احتمال وجود دارد که دولت سوریه نیز به منظور جلوگیری از پخش اخبار مربوط به اقدامات خشونت‌آمیز حکومت این کشور، به فرستادن پارازیت روی کانال‌های خبری خارجی دست زده باشد.
اواسط همین ماه دولت فرانسه به پارازیت انداختن ایران روی شبکه‌‌های ماهواره‌ای که برنامه‌های خود را از طریق یوتل‌ست و هات‌برد پخش می‌کنند، اعتراض کرد.
دولت ایران هیچگاه رسما مسئولیت پارازیت‌اندازی روی شبکه‌های ماهواره‌ای را نپذیرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۱/۰۷/۳۰ ۰۸:۱۸
میگن غرب با این کارش آزادی بیان را نقص کرده، خودتون چی آزادی بیان را همزمان با به خطر انداختن سلامت جان افراد دارید نقض می کنید. (8779)
روشن
United States
۱۳۹۱/۰۸/۰۱ ۲۲:۰۱
خیلی خوش باوری برو باورتو درست کن متاسفانه برخی از ساده لوحان دل به اخبار خارجی بسته اند در صورتی که به علت عدم بصیرت همه را باور می کنند جز حرف پدر و مادر و برادر و خواهر خود (8954)
تاریک
۱۳۹۱/۰۸/۲۸ ۱۷:۳۹
فدات شم بصیرت چیه؟ اینه که رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و مسئول پیگیری پرونده وبلاگ نویس مرحوم بیاد بگه: من بررسی کردم چیزی نبوده! (11885)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ۱۹:۴۸
اقا بصیرت اینه که هر چی غربی ها گفتند ما بگیم درسته، باشه!! (254275)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۶ ۰۸:۳۵
نه عزیزم. بگیم غلطه!!!!!!!!!!!!!!!؟ (260343)
۱۳۹۴/۰۱/۱۸ ۲۳:۲۲
پروژه دهکده جهانی غرب می دانی یعنی چه ؟
یعنی جانبعالی
لباس می پوشی ، لباست غربی است. غذا می خوری ، غذایت غربی است . فکر می کنی ، تفکرت غربی است . معاشرت می کنی معاشرتت غربی است و...
غرب با رسانه های خود همه مردم دنیا را شبیه هم کرده.ژاپنی شده شبیه آمریکایی ، ایرانی شده شبیه آمریکایی و ژاپنی . همه داریم شبیه هم می شویم مثل یک دهکده.لابد کدخدای این دهکده هم آمریکاست.ایرانی هستیم ولی سبک زندگیمان غربی است.مدهای لباس و موی توی خیابان ها، سگ های تزئینی ،تبرج گرایی ها و... .بازم بگم. (299614)
حواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ۱۶:۰۶
بجای این حرف ها برو 4 تا کتاب بخون.
برو کنار، فرنگی نشی !!! (303955)
۱۳۹۶/۱۲/۱۵ ۲۱:۵۲
راست گفته. توهم از مغزت استفاده کن تا بتونی حرف بزنی. شما که هی میگید نه! و هیچ دلیلی ندارین! (358754)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ۱۶:۱۳
چقدر شِرُو وِر گفتن تو نظرات ! (303957)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۳:۴۹
خب؟این کجاش بده؟ (310559)
پارسا
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۷:۵۷
گیریم حرف شما درست! اما اگه اکثریت مردم نظر شما را قبول نداشتن چکار باید کرد!؟ (313396)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۶/۲۴ ۱۳:۳۰
واقعا درست فرمودید!!! اما گوش شنوا (322657)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۷ ۰۹:۲۳
اینو یادت بگی، اینترنت و سیستم عامل و موبایل . اگه شما از غرب بدت میاد نباید از این ها هم استفاده کنی دوست عزیز. (326885)
یاشتسین ملت شریف ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ۰۳:۰۵
یاشاسین عزیز پاسخ شماهایی که ازحقایق فرارمیکنید ملت بالایک مثبت یامنفی میدهندپس سعی کن واقع بین باش چون کسانیکه ازواقعیت هافرارمیکننددیگه جایی بین ملت ندارند ایندبفهم عزیزم انشاالله که فهمیده باشی هایاشاسین (288506)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۴ ۱۹:۲۳
حقیقت را اول تعریف کن تا من هم قربونش برم! اینکه مطلق اندیش باشیم و بگیم هرچی اونوری ها گفتند درسته و هر چی اینوری ها بگن غلط، به نوعی ساده لوحی و و در حد افراطیش حماقته! قدری درهم بفروشید لا اقل تا مردم توان خرید داشته باشند! (297798)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۴ ۱۹:۲۸
کج اندیشی تو و امثال تو همین بس که تا حرفی مخالف از زبان کسی میشنوید فوری ربطش میدین به اون جناح و یا این جناح! از بکار بگیری واژه "شما ها" کاملاً مشخصه. یعنی در این مملکت کسی حق نداره که جزو شما چپ و راست های بی ثمر که مملکت را فدای لجاحت و سایست بازی های خودتان کردین نباشه؟ شما قدری در "حقیقت" مورد نظرتان که دیگران را متهم به فرار از آن می کنید تجدید نظر کنید. مثبت و منفی هم هر دو ارزانی خودتان. زنده باد ابران و ایرانی! (297799)
۱۳۹۴/۰۱/۱۸ ۲۳:۳۰
خود آمریکایی ها و غربی ها دارند می گویند . یا ایها الناس ، ترکی بگم فارسی بگم لری بگم . من نمی گویم هیچ کج اندیشی(به خیال جنابعالی) نمی گوید.غربی ها خودشان می گویند : که رسانه ابزار نفوذ آن ها در جهان سوم است
ظاهرا جنابعالی از غربی ها هم روشن فکرتر شده ای . بپا ندزدنت.
تریاک فوایدی دارد و مضراتی ، جنابعالی حاضری تریاک را به خاطر فوایدش استعمال کنی.اگر حاضری خدا مریضان را شفا بدهد.اگر حاضر نیستی بدان که رسانه های غربی(آن چیزی که مخصوص شما طراحی شده) از تریاک بدتر هستند اما فوایدی اندک هم دارند (299615)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۳ ۱۳:۴۴
دوست اردبیلی من! شما را به خدا چشمهایتان را باز کنید! پارازیت را هر روز وشب نمی بینید؟! حافظه تان مثل گذشته است؟سرگیجه های گاه وبیگاه ندارید؟ سرعت واکنشتان کمتر نشده؟ کلاغهای شهر کجا رفته اند؟ از خود نپرسیده اید که اگرما ایرادی نداریم وحرفمان حق است ومردم هم اینهمه برایمان سرودست می شکنند که به نام آنها هرروز چک می کشیم که ملت اینرا می خواهد و آنرا نمی خواهد از حرف دیگران چه نگرانی داریم که باید به پارازیت متوسل شویم؟ این پرسش روشن دیگر به بصیرت ربط دارد واگر بپرسیم بصیرت زدایی کرده ایم؟! (297165)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۹ ۱۹:۵۱
دکتر جان سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت خودتون اعلان کرده پارازیت خطری نداره شما که غرب پرستی حداقلحداقل گفته های بهداشت جهانی رو گوش بده. اگه کلاغایکلاغ های شهرتون رفتن برای اینکه کلاغ های جدیدی اومدن سر کار (297556)
علم لدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۴ ۱۴:۰۲
با سلام هیچکس در جامعه امروزی علم لدنی ندارد که در همه موارد نظر دهد ولی وزارت بهداشت و ... نگفته اند بی ضرر است ولی گفته اند هنوز به ضرری پی نبرده اند
ولی عقل سلیم میگوید تکنولوزی های امروزی مانند موبایل و ... بی ضرر نیستند و ممکنه چند وقت دیگر خطر افرین بودنشان اعلام شود
از طرفی پارازیت در ایران یک مسئله سیاسی شده و اعلام نظرها هم بر پایه سیاست صورت می گیرد و منطق علمی در ان رعایت نمی شود. (297793)
مهدی
Spain
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۳:۳۱
عزیزم خدا سایه این کلاغهای جدید را بر سر ما مستدام داره وشما را هم با طاووس هایی که دستشون از سر ملت و قدرت کوتاه شده محشور گرداند (300646)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۴ ۱۸:۳۶
این دروغهای شاخدار دیگه ایولاه داره (301331)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۸ ۱۱:۵۳
اینکه حافظتون کم شده سرگیجه دارین و .... میتونه علتهای مختلفی داشته باشه مثلا ممکنه مشغله ذهنتون زیاد شده از الودگی هوا باشه یا هزارتا دلیل دیگه داشته باشه چرا اینقدر سطحی فکر میکنیم و به سادگی هر چیزی را به هر چیزی ربط میدیم البته من نمی خوام از پارازیت اندازی دفاع کنم اما این واقعیت راهم نمیشه نادیده گرفت که همه کشورها در صدد نفوذ و سلطه در کشورهای دیگرو کسب منافع نه الزاما مشروع میباشند و امروز رسانه ها و از جمله تلوزیون یکی از قدرتمند ترین ابزارهاجهت تاثیر بر ملتهاو سلطه بر انهاست (297870)
دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۴ ۰۱:۱۹
متاسفانه برخی بجای تعمق و تعقل در خبرها و اتفاقات روز دنیا چشم خود را به دهان بی بی سی و چند رسانه وابسته به نظام سلطه دوخته اند هرچی آنها بگویند باور می کنند. نمونه آن همین پیدایش داعش است که صاحب کلی تجهیزات و قوا است اما هم عربستان و هم آمریکا مدعی مبارزه با آن هستند. پس این همه توان و قدرت و سلاح و تجهیزات را کی به داعش داده است؟ ساده لوحان جواب بدهید. (298261)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۷ ۱۹:۳۸
شما قدرت آمریکا را بیش از آنچه هست تصور میکنید ،وفکر میکنید هرکه قدرت دارد دست پرورده آمریکا است . (301846)
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۴ ۰۱:۲۳
اگر واقعا ایران به چنین توانایی دست یافته باشد فوق العاده است. امیدوارم بتوانند رسانه های متعلق به وهابیت و فرزندانش داعشی ها و بوکوحرام و سایرین را ببندد. غربی ها که زمینه را برای فعالیت کامل این رسانه ها در اینترنت و فضای مجازی و ماهواره ها کاملا فراهم کرده اند تا اسلام را با نام اسلام نابود کنند.
اگر بتوانند صدای اسلام راستین اسلام ناب محمدی مورد نظر امام ره را به گوش دنیا برسانند بدون آنکه آنها بتوانند مانعی در این راه ایجاد کنند یک گام عظیم و قابل تقدیر است. (298263)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۱۷:۳۹
بصیرت هم دکان خوبیه! دکان فتنه ظاهرا دیگه زیاد فروش نداره. (295376)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۲ ۱۰:۲۸
نه جانم بصیرت اینه که هر کاری که احمدی نژاد کرده بگیم درسته (310809)
يك بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۰۰:۲۹
آدم روشن؛كه خودش و به كوري نميزنه. (243749)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۰۰:۳۳
چند روزي كه بي بي سي اخبار غزه را پخش مي كند. پارازيت نمي زنند. نمي دانم بگويم خوشبختانه؛يا متاسفانه؟ (243752)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۵ ۱۰:۲۸
برخی از مطالبی که درسایت بهار منتشر می شود باموضع اصلاح طلبی درتضاد است . مردم غزه مظلوم ترین مردم دنیا هستند ، شعارهای صدا وسیمای ضرغامی هیچ نفعی برای مردم غزه ندارد. از ایزدیها وازغزه وازهمه مظلومان جهان باید حمایت کرد . (245343)
علی
United States
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۰۹:۴۷
حمایتی که واقعی باشه و ریشه ی خودمونو نسوزونه رهبر فلسطین بارها این شکل از حمایت رو از جانب جمهوری اسلامی رد کرد در عوض همواره از ترکیه کشوری که با اسراییل مناسبات دیپلماتیک داره قدردانی کرده...! (261601)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۲:۰۲
اشتباه منفی دادم (295147)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۰۳:۰۳
آقای روشن بصیرت یعنی اینکه: شما تا دلت بخواد میتونی شبکه های مبتذل و مستهجن را با خیال راحت و بدون کوچکترین پارازیت ببینید ولی شبکه های خبری و سیاسی را عمرا اگه بتونی دو سه روز بدون پارازیت نگاه کنید!!! ما نفهمیدیم اینکه فرت و فرت هی اعلام میکنند ماهواره کیان خانواده را تهدید میکند پس چرا کانال مستهجن به راحتی قابل دریافت است ولی کانال سیاسی به هیچ عنوان. بصیرت یعنی این!!! (243770)
ج.د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۱۴:۳۹
درست فرمودي. پارازيت فقط روي اخبار بي بي سي و آمريكا متمركز است. وشبكه هاي مبتذل آزاد؛ آزاد. بله را بگو ؛هر كاري حلال است. (243805)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ۱۹:۳۰
چون حساب کانالهای مستهجن از دست در رفته دیگه. (257953)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۱۰:۲۹
خوب گفتی برای اینا کیان خانواده مهم نیست مهم حفظ قدرت وثروت است نباید بخطر بیفتد (259163)
کامران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۸ ۰۰:۲۳
باهوش اول باید با شبکه های سیاسی مختو بزنن تا بری سراغ شبکه های مبتذل وگرنه تعداد مخاطبان شبکه های مستهجن در دنیا خیلی زیاد نیست.. (299467)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۴ ۰۵:۱۴
پس به نظر شما BBC و VOA این همه هزینه میکنند که دست آخر مخاطبین خودشان را از دست بدهند و مردم بروند سراغ کانال های مستهجن!!!؟؟؟ خیلی باحالی پروفسور کامران!!! (300205)
ذذز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۷ ۰۵:۴۰
پ نه پ
دلشون برای امثال من و تو سوخته به خاطر وجدان درد و دغدغه ی دینی میخوان فکرهای ما رو روشن کنن (301662)
امير
United States
۱۳۹۳/۰۵/۲۳ ۱۷:۵۰
يكي از فوايد بصيرت اينه كه مغزمون نو و آكبند ميمونه - وجدانا اين بده ؟ چرا داداشمون رو ناراحت مي كنيد (245157)
خاموش!
United States
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۰۱:۳۲
بابا بصیرت بد باور روشن از آینده بگو برای ما ساده لوحان! (248749)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۶ ۰۹:۴۳
اگرصداوسیمای ما همه خبرها را تحویل مردم بدهد مردم سمت رسانه ها و اخبار bbc و voa نمیرن (260348)
صمصام
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۴۸
صدا و سیما بگه ماست سفیده من یه نفر میگم سیاهه,بصیرت یعنی این. (284930)
۱۳۹۳/۱۲/۲۸ ۲۰:۵۵
جز راست نباید گفت - هر راست نشاید گفت
مردم به آرامش نیاز دارند ، قرار نیست چهار تا مسئول به خاطر چهار تا مسئله پیش پا افتاده و کشمکش سیاسی بر سر قدرت افکار مردم را به بازی بگیرند.
آقای X گفته:به هوادرانم می گویم پدرتان را در بیاورند.این نماینده به نظرتان عقل سالم دارد.به عوض ایجاد آرامش و نگاه پدرانه و دلسوزانه نسبت به تعدادی خودسر،می آید چنین حرفی را می زند.اینها هر جا در منطق کم بیاورند،کشمکش خیابانی راه می اندازند.پیراهن عثمان الم می کنند.آخر چه کسی گفته آن عده خودسر منتسب به مخالفین هستند (297507)
علم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۴ ۱۴:۰۵
یعنی مردم نمی فهمند پس ارامششان بهم می خورد ما باید تصمیم بگیریم چه برای مردم خوب است چه بد؟
دقیقا همان افکار قرون وسطای کلیسای مسیحی (297794)
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ۱۶:۲۲
سالها پیش حدیثی رو از امام باقر علیه السلام خوندم به این مضمون: " دجال (فتنه آخرالزمان) و بلای او به حدی فراگیر است که به خانه مومن وارد شده و امنیت را در خانه از او سلب خواهد کرد" خیلی با خودم فکر می کردم که این چه بلاییه که به خانه ها نیز نفوذ می کنه اما امروز این خطرو برای خودم و همسرم و دو فرزندم با حضور ماهواره تو خونه حقیقتا احساس می کنم... (267400)
محشر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۱۷:۳۹
متاسفانه ماهواره تقریبا همان دجال است که خیلی هم شیرین کاری میکند
l (268044)
امیر
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۱۸ ۱۹:۰۰
موبایل اینترنت سی دی ویدئو را هم اضافه کن!!!! (268632)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۹:۳۸
البته دجال را خودشون نگاه ميكنند ودارند فقط مردم نبايد ببينند چون ما بصيرت نداريم (305460)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۰۹
فرشته خانم در مورد حرام بودن چپاول ثروت مملکت توسط گروهی خاص حدیث نیست؟یا نخوندی؟ در مورد دروغ چی حدیث نیست؟ حدیث حضرت علی که میگه شکم گرسنه ایمان نداره چی اونم نشنیدی؟ شما ها فقط حدیث هایی که به نفعتونه میبینید و میشنوید (282701)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۸ ۱۲:۰۹
در مورد همه اینهایی که گفتی حدیث هست وما هم خوندیم کسی هم از دروغ دفاع نمیکنه وبا فقر گرسنگی هم باید مقابله کرد اما اینها دلیل نمیشه که در مورد مسایل دیگه و از جمله ترویج فحشا وبی بند باری بی تفاوت بود (297871)
ملک
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۱:۵۹
وای که من چقدر ترسیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وووووووووووی (283175)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۲ ۱۳:۰۶
برای مقابله با دجال فرهنگ بساز نه پارازیت (306716)
حسینم
United States
۱۳۹۳/۰۹/۳۰ ۲۰:۲۱
علت اشتیاق به شبکه های ماهواره چیزی نیست جز صدا و سیمای میلی (271685)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۰۸:۲۳
در دکترین داعشی ها، هر کسی با نظرات آنها موافق باشد با بصیرت است و هرکسی مخالف آنها باشد فتنه گر
دیگر کلماتی مانند منافق ، ضد انقلاب ، ساواکی ، شاه پرست و.. کهنه شده بود و بایستی فرهنگستان زبان فارسی به ریاست آقای حداد کلمات جدیدی را اختراع و به خورد مردم بد بخت بینوا می دادند.
حالا این مردم بیچاره اگه قبلاً اعتراضی داشتند به غرب زده و ضد انقلاب محکوم می شدند خالا به فتنه گر و بی بصی بودن
عجب دنیایی است !!!!! (277667)
عبدالله
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۴۴
ما بصیرت را در دولت پاکدست و حامیانش دیدیم,ارزانی شماها تا روشنتر بشید!! (284927)
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۵ ۰۰:۴۲
آقای بصیرت، جالبه که با وی پی ان میای این نظرو میدی!!! (297334)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۷ ۱۸:۵۴
درسته (297486)
محمد
۱۳۹۴/۰۱/۰۹ ۱۰:۱۷
پارازيت محكوم است . (297884)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۸ ۰۸:۳۱
تو را به خدا شما دیگر دم از بصیرت نزنید .
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است (327893)
جیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ ۰۸:۵۴
اکثرا برنامه های ماهواره گفتگو های دوطرفه است
یعنی دیالوگ
به مزاج بعضیا نمی سازه
می گن یکی از اون بالا هرچی می خاد (259918)
آسمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۴ ۰۹:۵۶
چرا وقتی غربی‌ها شبکه‌های ایرانی را بر خلاف قرارداد حذف می‌کنند گردش آزاد اطلاعات دچار مشکل نمی‌شه؟ ثانیا کی گفته این پارازیت کار ایرانه که اگر هم باشه اولین دلیلش مقابله به مثله. تازه اگر بنا به ضرر باشه ضرر امواج موبایل و وای‌فا که 24 ساعت به ما چسبیده خیلی بیش‌تر از پارازیته (264781)
Urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۱ ۱۲:۱۶
حالا پس شما بصيرت دارين؟ و بصيرتتون نشون ميده كه امواج wifi و امواج موبايل ضررشون از امواج پارازيت بيشتره؟ بصيرتتو برم! كاش يه روزي برسه كه همه كلمات بي مفهوم از زندگي ما دور بشه. خداييش بيش از ٥٠٪ كلماتي كه مردم ايران استفاده مي كنن معناي مشخصي نداره. ضمن اينكه همه مردم ايران اعتقاد راسخ به اين موضوع دارن كه در همه زمينه ها صاحب نظرن. اونوقت ببين حرفاشون چي از آب در مياد. مثل همين دوستمون (269149)
ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ۱۶:۲۲
50 درصدو از کجا اوردی؟ (293124)
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۰۴:۱۵
اولا: کدوم نهاد و مرکز علمی ایران و جهان مضر بودن این امواج و ثابت کرده؟
دوما: سیاسی بودن و مغرضانه بودن دامن زدن به مضرات جسمی پارازیت از طرف اینها وقتی معلوم میشه که این دوستان یا دشمنان به ظاهر دوست پشت شایعه ای غیر علمی افکار شیطانی خودشونو پنهان کردن و دارن با جنگ روانی می خوان با سیاسی کاری و دروغ اصل قانونی بودن اقدام زیر سوال ببرن و نیت نادرست خودشونو پشت این ادعا پنهان کنن.
سوما: اینها که انقدر دغدغه بهداشتی ماهواره رو دارن درباره نقش شبکه های ماهواره ای در جریان براندازی چیزی نمیگن (280120)
فاطمه ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ۰۹:۱۲
تنها چيزي كه اين وسط مهمه نرسيدن امواج كفر و فساد به ايرانه تا نكنه مردم كشورمون از راه راست منحرف بشن ، خيلي خيلي مهم تر از سلامتي است. از طرفي مگه شبكه هاي پربار صدا وسيما چشونه ؟ انقدر شبكه هاي مفيد و شاد و متنوع و جالب داره كه اصلا هيچ وقت ادم دلش نمي خواد از شبكه هاي ماهواره استفا ده كنه. (291371)
حمید
Luxembourg
۱۳۹۴/۰۱/۰۴ ۱۲:۲۶
فاطمه خانم فکر میکنم سطح توقع شماازبرنامه های تلویزیون خیلی پایین است که محتویات برنامه های تلویزیون رامفیدوشادومتنوع وجالب میدانید ماکه برای تماشای یک مسابقه ورزشی جانمان به لبمان میرسدودنبال این هستیم که ببینیم کدام کانال ماهواره ای مسابقه رامستقیم پخش می کندتاحداقل به شعورمان توهین نشده باشد (297788)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۰۸ ۱۱:۱۰
اگه منظورتون از دیدن مسابقه صحنهای بازیه که خیلی مشکلی نداره ولی اگه تماشای مسابقه یعنی دیدن تماشاگران بازی باهات موافقم ضمنا کاشکی میگفتی این برنامهای شبکه های ماهوارهای که توقع بالای شما را براورده مکنن چیه (297868)
فاطمه ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۱ ۱۳:۰۴
منظور من اين بود كه متاسفانه شبكه هاي داخلي اصلا خوب نيستن ، برنامه هاي صدا سيما انگاري مال چند دهه پيشه نه زمان امروز،‌ و اصلا خبري از برنامه هاي شاد و متنوع نيست . ولي انگار نه انگار مسئولان محترم توجهي به موضوع نمي كنند و فقط يك طرفه به قاضي مي رن و مي گن كه از ماهواره استفاده نكيند فلانه و بهمانه و ... ولي اصلا به دنبال علت اصلي افزايش استفاده از ماهواره نيستند (297957)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۱۷:۴۲
چند مدته سرگیجه زیاد شده. پس بگو کار پارازیته!!!!!!! (295377)
محمد
۱۳۹۴/۰۱/۰۹ ۱۰:۱۶
هرگونه اختلال آفريني در هر كجاي جهان به وسيله ابنا بشر محكوم مي باشد . (297883)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۸ ۰۰:۲۰
خیلی جالبه ارسال پارازیت نقض قوانین بین المللی و قطع 19 شبکه ایرانی از ماهواره ها اجرای کامل قوانین بین المللی!!!!!!؟؟؟؟؟؟
شماها اگه شبکه های خارجی بهتون فحش هم بدن میگید راست میگن...
بعد حرف ایرانی و وطن پرستی که میشه داد و بیدادتون گوش فلک رو کر میکنه که ما عاشق ایرانیم و از این مزخرفات.
عاشق واقعی رو باید از عملش فهمید نه از حرفهاش.... (299465)
۱۳۹۴/۰۱/۱۸ ۲۳:۳۴
خود غربی ها چند سال پیش ، چند شبکه ما مثل العالم و پرس تی وی را فیلتر کردند. منتها اگر می دانستند که ما توی مملکتمان روشن فکرهایی روشن فکر تر از غربی ها داریم زودتر این کار را می کردند. (299616)
۱۳۹۴/۰۱/۱۹ ۰۰:۰۵
جالبه ، جوانان غربی کم کم افتاده اند به دنبال رسانه ها و گفتمان ایران و انقلاب اسلامی و جوانان ما افتاده اند به دنبال رسانه ها و گفتمان غربی ها. به این می گویند یک تحول. (299618)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۵ ۰۹:۲۳
جالبه به فکر سلامت جسم هستند اما به فکر سلامت روح نیستند (308725)
مادرتون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۶/۲۰ ۲۲:۳۰
چرا راحت وبدون تحقیق حرف میزنی ،آ دم بمیرد بهتره تا گناه کنه ،گناه خطرناک تر از پارازیت ،مادر جان ،مادر مهربانت نگفته ؟!حتما گفته ، مادر جان (322201)
۱۳۹۶/۱۲/۱۵ ۲۱:۴۹
والا عجب رویی دارین شما. آبروی ایران رو شما غرب پرستان دارین میبرین و نسبت میدید به حکومت عظیم اسلامی ایران.
درود بر سپاه پاسداران که هرکاری میخاد برای حفظ اسلام میکنه و شماها هم نمیتونید غیر از غر زدن کاری بکنید.
خداروشکر (358753)
۱۳۹۱/۰۸/۱۹ ۱۹:۳۶
آخ که این بصیرتی که همگی اخیرا ازش برخوردار شدید منو کشته (10955)
حميد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ۲۳:۴۷
دمت گرم. بعضيها چشم و گوششون بسته كاريش نميشه كرد (243570)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۸:۱۰
نکوشیتمون بچه تهرون
حالا ما شهرستانیا داریم میکوشیمتون (251708)
شروین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۲۲:۵۸
ای باباپس این یوتلست کی درست می شه من برنامه هاشودوست دارم (182919)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۰۸:۴۶
تنها چیزی که مهم نیست سلامتی انسانها در ایران است بجای پارازیت انداختن روی شبکه های ماهواره ای مردم را روشن کنید وکیفیت برنامه هایتان را بالا ببرید. (243778)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۸:۱۳
یعنی شما نمی دونی فارسی 1 چه خطری داره و یا شبکه های مستهجن چی هستن ؟؟ و چه تاثیری دارن اگه تا حالا نفهمیدن همون بهتر که پارازیت بندازن (251709)
صمصام
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۱۹:۵۸
آقا رضا چرا حرف مجانی میزنی؟ پارازیت فقط رو کانالهای سیاسی است و شبکه های مستهجن مورد نظر شما بدون پارازیت و با کیفیت عالی در حال پخش برنامه هایشان هستند, بعدشم کمی اطلاعاتتان را بالا ببرید تا متوجه شوید که صاحبان کانالهای فارسی1 و جم و.... چه کسانی هستند و فرزند چه کسانی هستند و چرا براحتی در کشور رفت و آمد میکنند و بعد تشریف بیارید و فهم خودتان را به رخ بقیه بکشید. (284939)
.....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۱۹:۲۵
خدا لعنتشون کنه سونامی سرطان تو ایرانه. (243814)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۸:۱۵
تاثیر شبکه های مستهجن و... فارسی 1 و بی بی سی کلا فراموش شده دیگه؟؟؟
فردا دختر خودت از ماهواره یاد گرفت قبل از ازدواج می تونه باردار باشه یا پسرت در کنار زنش می تواند معشوقه داشته باشه پای خودت (251711)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ۱۱:۴۷
من به پسرم طوری درس زندگی می دم که هی چیزی از خارج نتونه اونو منحرف کنه! راهش این نیست که بچتو تو فضای ایزوله درست تربیت کنی اگه تونستی بین هزار تا فحشا طوری بارش بیاری که گناه نکنه هنره!! وگر نه از آدمی که تو خونه زندانیه انتظار جرم نمیره! (253417)
شمالی
United States
۱۳۹۳/۰۷/۱۹ ۲۲:۴۲
متاسفانه ما ایرانیها خیلی بی ظرفیتم با دیدن زرق و برق کانالهای خارجی خیلی زود خودمونو گم میکنیم سعی میکنیم مثل خارجی ها زندگی کنیم در حالی که یک زن تو عربستان کلی کانال مستهجن تو خونش داره ولی بدون نقاب از خونه بیرون نمیاد این یعنی ظرفیت (255281)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۷ ۰۳:۲۷
بی ظرفیتی خودتو به پای همه ایرانی ها ننویس. (256609)
کورش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ۱۹:۳۷
حرفتون ظاهرش قشنگه ولی کاملا غلطه. آموزش و تربیت فقط بخشی از کار بخش مهم تر کاهش ارتباط و تماس غیر ضروری با خطره. نمیشه گفت که من به بچم یاد دادم بعد بفرستیش تو دامن هرزگی بگی خودش تربیتش کردم. هر چقدر هم خوب تربیت شده باشه احتمال خطا به لحاظ علمی زیاده. (257955)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۴ ۱۸:۴۹
اینایی که منفی دادن به نظرکوروش اخر اخرش با اسلام مخالفن (264954)
عبدالرضا
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۰:۰۱
چه ربطی به اسلام داره,امثال شماها خود اسلامید و الباقی همه کافر!
همش حرف مجانی . (284941)
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۵ ۱۳:۰۸
آخه. کی گفته فارسی وان هیچ تاثری روی سلامت روانی خانواده نداره. شما دارید سلامت جسمی رو فدای سلامت روانی میکنید. این راهشه؟
فرهنگ سازی فراموش شده. به خدا اگه برنامه های صدا و سیما کیفیتش بالا بره ماهواره کلی مخاطب از دست میده. صدا سیما به آهنگ متن کارتون بچه ها هم رحم نمیکنه اونم سانسور میکنه. از مردم چه انتظاری دارید شما. من ماهواره ندارم اما باور کنی یا نه تو خونم تلوزیون اصلا روشن نمیکنیم. خدا شاهده فقط به خاطر کیفیت پایین برنامه ها. از فیلم هیچی حالیت نمیشه از بس سانسوره (260194)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۴ ۱۸:۴۲
طرفدارای غرب جواب بدید منفی ندید!!!!!!!!!!!!!!! (264953)
Urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۱ ۱۲:۲۵
شما از فاميلاي كامران دانشجو هستين؟ آقاي دانشجو يه ضرب المثلي هست كه ميگه نرود ميخ آهني در سنگ. اعلام نظر نياز به وجود منطق در مغز مخاطب داره تا وقتي چيزي رو شنيد روش فكر كنه و يا بپذيره و يا جواب بده. دوست من وقتي طرف ما به جاي مغز و منطق باتوم و موتور١٠٠٠ داره و بعضا كلت كمري هم داره فكر مي كني كسي مياد جواب بده؟ خوب منفي ميدن كه فقط بدوني چند نفر ازشون بدش مياد. نمونه شو مي تونستي تو شيراز ببيني. تعقيبش كن (269150)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ۰۰:۲۱
خدا بهت عقل داده .اول ببین بعد اظهار نظر کن (285049)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۱۹:۳۲
روزنامه کیهان فرهادی وجایزه اسکار رانفی میکند اما فیفا و تیم آلمان که زیر نظر فیفا قهرمان شده را تائید می کند . درصورتی که کره شمالی که درمبارزه با اینترنت و ماهواره موفق تر بوده تیمش قهرمان جام 2014 شده . (243815)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۹ ۲۱:۱۱
کسانی که به کامنت من رای منفی دادند ممکن است متوجه منظور من نشده باشند . رسانه های کره شمالی اخبار جام جهانی راپوشش نداده اند وبه جای آن تیم کره شمالی راقهرمان جام 2014 اعلام کرده اند .درکره شمالی ماهواره واینترنت وجود ندارد .منظور من این بود که کیهان که فرهادی وجایزه اسکار را بی اعتبار می داند شبیه رژیم کره شمالی است . (244160)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۲ ۰۹:۳۴
تهمت نزن برادر ! (247948)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۸:۱۸
چرا فکر کردی نفهمیدیم منفی دادیم یک منفی دیگه - نوشجانت (251713)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۶ ۱۰:۴۲
آنچه برای من مهم است رای مخالفان روزنامه کیهان است ،من افتخار می کنم که طرفداران روزنامه کیهان به کامنت من رای مخالف بدهند . (251788)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۶ ۱۵:۵۲
کامنت ارسال شده رانمایش ندهید بدین صورت تصحیح می شود، باتشکر
من فکر کردم مخالفان روزنامه کیهان به من رای منفی دادند والا افراد همسو باروزنامه کیهان طبیعی است که به کامنت من رای منفی می دهند . (251883)
اس اس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ۰۲:۲۱
بی تومهتاب شبی باز ازان کوچه گذشتم همه تن چشم شدم غیر از پارازیت چیزی ندیدم
روشن جون مردم که گاگول نیستن دهه سی هم نیست (243831)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۲ ۲۲:۰۷
تو این ماهواره چی نشون میدن که اینقده کشته و مرده داره ؛ غیر از فیلم های بیخود ترکی و ....؟؟؟؟؟ (248085)
خاموش!
United States
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ۰۱:۳۷
شما کنترل ماهواره رو از مادر محترمتون بگیرید اونوقت متوجه میشید که برنامه های دیگه ای هم غیر از فیلما و سریالایه ترکم هست.با احترام (248750)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۸:۳۲
شما از کجا میدونی فیلم ترکی نشون میده؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! (269666)
!! הטוב ביותר !!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۱۵:۴۰
کم بیماری داریم اینم روش !!
بنزین الوده - روغن پالم - و حالا پارازیت (249665)
یی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۸:۲۶
داداش زبان عبریت هم که خوبه ( הטוב ביותר ) از اسرائیل دلت سوخت به حال ما (251715)
دان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۲ ۱۵:۵۱
הטוב ביותר یعنی بهترین. حالا منظورت چی بوده آقای عبری؟ (293386)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۶ ۲۲:۴۷
مدتی است که شبکه فارسی وعربی بی بی سی را پیگیری می کردم،خدا گواه جز تفرقه ونفاق واخبار جهت یافته در راستای منافع غرب واسراییل میباشد،خدا راشکر ملت ما ملت آگاهی است.آنها دلشان به حال ما نسوخته،اگرروزی درمیان ما رخنه کنند رحم نمیکنند. (251962)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ۱۹:۵۷
این شبکها اخباراش همش کذب ودروغه (252729)
بانام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۳:۴۹
مطمئنی تاحالا اخباراشو نگاه کردی؟!درصد داره عزیزم (257167)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۴:۱۲
من اخبار و سریالهای هر دوطرف رو نگاه می کنم.و اخبار شبکه های عربی و ترکی و فرانسوی و آلمانی رو پیگیرم.وپیش خودم و وجدانم قضاوت می کنم و نتیجه :اکثر اخبار هردو طرف درست است واکثر سرپالهای پخش شده از شبکه های فارسی خارجی جهت دار و غیر صادقانه است. (257170)
جامد
United States
۱۳۹۳/۰۸/۱۵ ۰۲:۰۵
منظورت اینه که اخبار صدا و سیما درست است ؟؟؟!!! (260057)
زبلر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۷ ۱۱:۲۰
بنظرم تو بشین و کیهان و 20:30 ببین و حالشو ببر و فضولی نوکارمردم نکن. (260431)
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۲ ۰۰:۰۴
وای وای - خوب شد شما گفتی من داشتم گول می خوردم! فکر می کردم دلشون برا ما سوخته و رخنه نمی کنن و رحم می کنن! (254044)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۶ ۰۸:۵۴
برادر من:. . . چرا اسراییل و غرب نمیتونن سوار ژاپن بشن و اونجا اختلاف ایجاد کنن. (260347)
جابر
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۷:۵۳
محسن جان! ژاپن سیاست دهکده جهانی غرب رو پذیرفته و همراهی میکنه پس یه مانع نیست که نیاز به ایجاد اختلاف داشته باشه. شاید شما و خیلی از دوستان بهارنشین، انقلاب اسلامی و تبعات اونو قبول نداشته باشید ولی مسئله اینه که انقلاب اسلامی مردم ایران خیلی وقته شروع شده و امواج اون هر روز اسراییل و امریکا رو به گرداب نابودی نزدیک میکنه. مشکلاتی هم که در کشور داریم از تبعات همین انقلاب(کینه و حقد دشمنان و عوامل اونا) و البته مدیریت غلط بعض مسئولینه که به حقیقت انقلاب اعتقادی ندارند. (263195)
یه بنده خدا
United States
۱۳۹۳/۰۹/۰۵ ۱۰:۵۳
دقیقا همینطوره که شما میگی!! از بیست دانشگاه برتر دنیا هفده تاش آمریکاست.. توی المپیک اول شدن... توی هوا و ضا اولن... از صد شهر برتر دنیا 65 تاش از آمریکاست ... توریسم... صنعت ... و و و و .. اینا دارن از یه چیز دیگه نابود میشن برادر. (265049)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۲ ۱۵:۵۷
همین اطلاعات رو شما از کجا می گیری؟
همین غرب (اروپا و آمریکا) به همت یهودیان، چهار تا دانشمند رو دور هم جمع کرده اند و اینقدر "سپید نمایی" می کنند که شما فکر می کنی از نظر اخلاقی و عدالت و مبارزه با تروریسم و نژادپرستی و همه اینا از همه برترند و در واقع فوق انسان هستند.نه برادر، من پیشرفت علمی اونا رو قبول دارم ولی دلیل نشد که همه چیزشون رو قبول کنم،.... (293391)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۱۷:۴۵
تو غرب مسلمون ندیدم اما تا هست مسلمونی ولی تو ایران ........ (295379)
صمصام
France
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۰:۱۷
جابر خان ,بنده سرراست 37ساله عین حرفهای شما را میشنوم و میبینم که کشورهایه در حال نابودی و در گرداب نابودی و اضمحلال , روزبروز چاقتر و توپلتر و سفیدتر میشوند و ما روزبروز با اقتدار و عزت در راه اختلاس و عقب گرد ,شما تازه نفسی و پرانرژی و نوجوان اما بدان و آگاه باش که هیچکدام از دوستان بهارنشین بد شما را نمیخواهند و هر کلمه از حرفهایشان در راستای منافع جنابعالی است. (284952)
حمید
Luxembourg
۱۳۹۴/۰۱/۰۴ ۱۲:۳۵
آقاجان برواقعا به این چیزهایی که گفتی اعتقادداری ماکه برای امروزمملکت خودمان درچه کنم وچراییم شمارابه خداازتوهم توطئه خارجی بیرون بیائیداین همه کشوردردنیاهستندکدامشان eدرسرخط خبری همه رسانه هاهستندغیرازایران مابرای خودمان چه کرده ایم که میخواهیم برای دنیاانجام بدهیم (297789)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۱۷:۴۳
ژاپن آخر بصیرته (295378)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۶ ۱۰:۱۵
مگر آقایون نزدیک ایام اله و روزهای تظاهرات نمیگن مردم ما بصیرند، پس چرا به موضوعات سیاسی و آزادی بیان و حقوق بشر میرسن به مردم اعتماد ندارند؟!!!! (260352)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۳ ۲۲:۵۳
ما ملت نیستیم امتیم پس حق ماهواره اخبار ازاد نداریم هر چی ضرغامی بخواد یادیگران اغتاغت کرد امت بودن همین است (252875)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ۱۸:۱۵
با اطمینان میشه گفت ترس دوستان از اخبار سیاسی باعث ارسال پارازیته شبکه های مستحجن در در جه دوم قرار داره!!! (252933)
لب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۷ ۱۱:۲۲
آقا جان پایتون را از پدال پارازیت بردارید. بخدا اسلام در خطر نمی افته. بخدا دین من همون اسلام. (260433)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۱۷:۴۶
انگار فقط ما ایرونیها تونستیم ظرف ١۴٠٠ سال اسلام رو حفظ کنیم و به نسل امروز تحویل بدیم. (295380)
سعید اهواز
Luxembourg
۱۳۹۳/۰۷/۰۶ ۱۱:۲۳
پای منافع که میرسه جون مردم مهم نیست والا زوره مردم باید به زور اخبار سر تا پا درغه ضرغامی را تماشا کنند (253149)
سعید
France
۱۳۹۳/۰۷/۰۹ ۰۹:۰۰
من کانالهای صدای آمریکا و بی بی سی را نگاه می کنم و اصلا تلویزیون ضرغامی را نگاه نمی کنم . ولی از اینکه شبکه های بیگانه اینقدر از ملت ایران و دولت ایران بدگویی می کنند و واهمه دارند و از دروغهایی که می گویند متوجه بر حق بودن دولت و مردم وطنم می شوم . آنها با این همه دروغ و وارونه کردن حقایق محض فقط خود را رسوا می کنند . (253609)
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۲ ۰۰:۰۷
فکر کنم تو خودت ضرغامی هستی! اومدی به اسم سعید پیام دادی شناخته نشی شیطون! (254045)
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۰۷:۵۸
از یک طرف میگن مردم ایران بصیرت دارند و از طرف دیگه هر صدای مخالف رو فیلتر میکنند و پارازیت می اندازند . . . برای غزه ای ها که ما مردم ایران رو نجس می دونند کلی غوغا به پا کرد، اما برای مردم مظلوم عراق و کردستان که در بدترین شرایط در اسارت داعش هستند حتی یک گزارش هم پخش نکرد
(255891)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۷ ۱۶:۳۰
به گفته دکتر شریعتی :اگر می خواهی چیزی را تخریب کنی اگر بد دفاع کنی اثرش بیشتر است تا آنکه انتقاد کنی .تلویزیون ضرغامی از غزه بد دفاع می کند . (258820)
نغمه
۱۳۹۳/۰۷/۲۶ ۰۸:۲۷
به خداپدرسوخته ترازسیاست چیزدیگه ای وجودنداره که حتی سیاست خود کسانی رو که چرخ سیاست رو می گردونن رو تیکه پاره می کنه .سیاست همیشه کثیف بوده وهست . ولی یک سیاست پاک ومقدس هم داریم واون صداقته که بهترین سیاسته وشیوه عملی انبیاء وائمه. (256373)
jojo
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۶ ۱۱:۱۹
اونا پرس توی قطع میکنند ما هم پارزیت توی ماهواره هاشون میندازیم ازادی یعنی این کسی به شبکه های مبتذل کاری نداشته باشه (256426)
شمالزاده
United States
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۰۰:۰۷
سلام دوستان امروزه انتقال اطلاعات و به تبع اون القاء مفاهیم از اصول روانشناسی کمک میگیره شما فکر نکنین همینجوری یه خبری گفته میشه و ما گوش میکنیم غربیها رو تک تک کلمات کار میکنن از اصول روانشناسی کمک میگیرن که بیشترین تاثیر رو بزاره ضمنا کسی دلش برای ما نسوخته که اخبار برای ما پخش کنن بلکه اونا دنبال منافع خودشون هستن (256873)
Maedeh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۲ ۱۷:۳۴
باور كن من تا قبل از اينكه تو مدرسمون از همين تيپ حرفا بزنن، فيلما برام بد آموزي نداش
از وقتي تو مدرسه ميگن گربه سياه ... و هري پاتر خدابيامرز.... كلني بدبين شدم
ان بعضا اسما (301255)
برادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ۱۰:۵۲
راستی مگه ماهواره داشتنش جرم نیست؟ اینقده بحث درباره آلت جرم؟؟؟؟ قباحت داره والله...اون تسبیح من کوووو؟؟ (256897)
يونس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ۱۱:۳۶
چرخش آزادانه اطلاعات باعث قطع شدن اين شبكه ها شده ديگه.
پارازیت بر روی ماهواره‌ها نه تنها خلاف چرخش آزادانه اطلاعات است، بلکه برای سلامتی انسان‌ها نیز بسیار مضر است (257147)
اس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۱۲ ۰۲:۲۴
شما هایی که میگیدشبکه خارجی.تا حالا پیش خودتون فکر کردید چرا این همه شبکه خارجی ایرانی زبان ساخته شده ولی مثلا شبکه ای مثل افغان تی وی نداریم یا مثل هندوستان وان.یکم فکر کنید.ااین بخاطر اینه که تنه تفکر ماست که تمام غربو نابود میکنه (259535)
حامد صادقی
United States
۱۳۹۳/۰۸/۱۵ ۰۲:۰۴
پارازیت در مناطق مختلف خیلی سلیقه ای اعمال میشه ولی در منطقه غرب تهران که بیداد می کند. جالب است که از وقتی که محرز شده که سرطان زاست شدید تر هم شده . والا سم بدن بخورم راحت ترهستم تا این سردرد تمام مدتی که دارم. چه دشمنی ای با ملت دارند کسانی که دست اندر کار ارسال پارازیت هستند؟ (260056)
صادق
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ۲۰:۲۸
من خونم کرجه و خونه پدر زنم آریاشهره و محل کارم میدان بهارستانه(خیابان ملت) میخواید باور کنید میخواید نکنید ولی هر زمان که به خانه پدر زن میروم سردرد میگیرم ولی یکسال تو کرج باشم اصلا" نمیدونم سردرد چیه!! (284962)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۶ ۲۰:۲۱
چرخش آزاد اطلاعات!!!!!!!!!!!!!!
چه خیال خامی! (263083)
Urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۱ ۱۲:۴۶
اره عزيز چه گردش اطلاعاتي؟! كره شمالي رو ببين. چه راحتتن ! نه چيزي ميدونن و نه كسي چيزي ازشون ميدونه. فقط بعضيا شون كه فرار كردن اعلام ميكنن كه هروز بيش از ١٠٠٠ نفر تو مرزاشون وقتي دارن از مرز فرار مي كنن كشته مي شن (269155)
یادگار
United States
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۰۰:۳۴
لطفا در این مورد بیاندیشید: یادم می آید در استبداد ستمشاهی که کتابهای شعر، فیلم، موسیقی، برنامه های شاد، سریالهای اجتماعی، و همه چیز سانسورمی شد. ما بسیار خوشبختیم که در آن دوران زندگی نمی کنیم. ماهواره می خواهیم چکار وقتی هیچ محدودیتی در بیان اجتماعی موجود نیست؟ (263948)
حامد
United States
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۰۷:۳۹
اندیشیدم و تشکر می کنم. واقعا" چه سانسوری داشتیم و چه آزادی ای داریم. قدر بدانیم (266437)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ ۲۲:۰۱
کار حسابی میکنند که پارازیت میندازند چون چون افرادی که برای ناموسشان ارزش قائل نیستند با این کارها مخالفند (266398)
حامد
United States
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۰۷:۳۷
حسین جان مراقب خانواده خودت باش. هر با شعوری می داند که هر چه که منع شود, مردم حریص تر می شوند. (266436)
حامد صادقی
United States
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۰۷:۳۶
واقعا" پارازیت فوق العاده شدید است و هر وقت زیاد است 24 ساعته سردرد دارم. مسئولین تو رو به همون قرآنی که می پرستید و می پرستم قطع کنید پارازیت رو (266435)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۰ ۰۹:۲۵
جابر برو اول این اسم قشنگتو عوض کن بعد بیا نظر بده هر کی پولدار باشه قدرتش بیشتره پس بقیه تابع اون میشن ما باید به چیمون بنازیم به بیکاری به فحشا به اختلاسهای میلیاردی که توی جامعه نهادینه شده به فقر به ... (266449)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ۱۳:۰۱
جالبه
اونا شبکه های ما رو کلا قطع کردن خوبیه!
اونوقت ما پارازیت میندازیم کار بدیه! (267365)
Urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۱ ۱۴:۴۹
... و اونا از پارسال به خاطر همين پارازيتها شروع به تحريم كانالهاي صدا و سيما كردن. ولي انگار اين كارشون هم تاثيري رو سيما نداره (269162)
پارازیت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۱ ۰۱:۳۴
خوب شما هم اگه در توانت هست کانالهای اونا رو قطع کنید نه اینکه به مردم خودت آسیب بزنی! (274029)
پدرام
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۳
حسن جان به دلیل انداختن پارازیت روی شبکه های اونها باید به آن ها حق داد که شبکه های مارو از ماهوارشون حذف کنند (296540)
پدرام
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۶
آقای وزیر بهداشت لطفا اثرات مخرب پترازیت رو به اطلاع رهبر عزیزمان برسانید غرب تهران پارازیت بسیار شدید است بسیار شدید (296543)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ۱۶:۱۷
ای کاش خارجیا شبکه های خودشون رو از ماهواره قطع میکردن تا ما اینقدر پارازیتی نشیم !!!
اونوقت ما به خاطر سلامت خودمون ازشون تشکر میکردیم //! (303959)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۰ ۰۰:۲۴
خدامیدونه روی نسل بعداین پارازیتهاچه تاثیری داشته باشه یک بنده خدایی که نزدیک منزلشون ازاین دستگاهای پارازیت اندازنصب کرده اندوتمامی محل هم میدونندکه ازوقتی این دکل نصب شده رسیوراشون مختل شدتعریف نیکردکه یک شب هم رسیوروهم السی دی مون باهم منفجرشد بازهم تعریف میکرد یکشب که باموبایل درحال مکالمه بودم موبایل منفجرشد .اگردقت کرده باشیدچرااینقدرمرنده مثل گنجشک ووو..اینها کم شده بخاطرهمین فرکانسهای مخرب است منتها کی قبول میکنه حرف خودشونومیزنند (268993)
۱۳۹۳/۰۹/۲۷ ۰۱:۱۴
حالا تو چرا داری غصه میخوری؟ (270795)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۴ ۰۹:۲۲
سر جدتون این امواجو نفرستین بخدا نمیشه با تکنولوژی مقابله کرد 4 سال دیگه خود تلویزیونا بدون دیش همه کانالو رو میگیرن (287327)
محمد
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۰:۲۹
خوشبختانه مطالب نوشته شده دیدگاه دو طیف موافق ومخالف را در بر می گیرد واکثرا جوانان هستند عزیزان .من 53سال سن دارم زمان شاه را دیده ام در زمان انقلاب میان موج مردم میلیونی بودم .درزمان جنگ تحمیلی 6سال مداوم در جبهه در حال دفاع بودم من هیچ نظری را مورد انتقاد قرار نمیدهم فقط عزیزان بدانید ما 4چیز داریم که اگر آنها را از دست بدهیم بی هویت می شویم 1- خاک وطن اسلامی ایران 2- امنیت موجود در کشور 3-ناموسمان که بخاطر آن هزاران شهید دادیم چه در انقلاب چه در جبهه 4-آزادیمان اگرچه بعضی ها می گویند آزادی کم ... (288696)
خسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ۱۹:۰۱
آقا محمد عزیز
این حرف ها دیگه کهنه شده است.مردم از این فرم حرف زدن حالشون گرفته میشه. 36 ساله مدام توی گوش مردم میگن .......اینگونه حرف ها بالاخره تاریخ مصرف دارد هر چیزی هم تاریخ مصرفش بگذره مضر میشود. (288883)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۱۷:۵۱
البته عقل و عقلانیت رو فراموش کردین. (295382)
اسد
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ۱۶:۵۳
اقایون تصمیم گیرنده مردم هستند و خوب و بد را تشخیص را میدن ولی به این هم معتقدم تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها .پارازیت به هر دلیل و برهانی مردود هست و بس (290707)
محسن124
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۴ ۰۱:۳۰
چند روز پیش که حزب الله حمله کرد شبکه های ایران 17 نفر کشته اسراییل اعلام کرد ولی سایت های خبری ایران وشبکه های خارجی 2 نفر اینه که به شبکه های ایران نی شود اعتماد کرد سراسر دروغه. (291088)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۹ ۱۹:۵۵
حزب الله خودش گفت ۱۷ نفر کشته شدن . جالبه کهکه صهیونیستا به حرف سید حسن بیشتر اعتماد دارن تا حرف سرانشون اونوقت تو به حرفای صهیونیستا بیشتر از خودشون اعتماد داری (297557)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۰۶:۴۶
به خدا اونها خیانت رو عادی میکنن عادی تر از اب خوردن ما الا ده ساله ماهواره داریم جز کثافت کاری به الله چیزی ندیدم درسته سر گرم کننده هستن ولی....... (292703)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۱ ۱۲:۵۳
شما ۱۰ ساله میشینی کثافت کاریهاشو میبینی پس؟!!!
واااااااو (294997)
محسن
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ۱۷:۴۹
خب مهسا خانم, شما چیزهای بهترشون رو ببینین. چرا فقط اینا رو نگاه میکنین. (295381)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۳ ۱۳:۳۹
نه مهسا خانم دست آوردهای غرب برای جامعه بشری بیش از آنیست که شما فکرمی کنید.اگر اینها و روششان نبود برخی حکومتها ملت هایشان را زنده زنده قورت می دادند. باز خدا پدر فشارهای بین المللی را بیامرزد.شما ببینید که برای حفظ قدرت پارازیت می اندازند واصلا عین خیالشان هم نیست که شهروندان بیمار می شوند!مدتهاست پرندگان وکلاغها در شهر کم شده اند چرا؟ به خاطر همین پارازیتها! غربیها دروغ می گویند پارازیت را که دیگر نمی توانیم انکار کنیم. زنده داریم هرشب وروز می بینیم خواهرمحترم.باز هم می گویید نوار است؟! (297164)
آ
۱۳۹۳/۱۲/۱۱ ۱۱:۵۱
به نظر من کار خوبیه مردم نباید نگران سلامتی باشند مرگ بهترین نعمت برای خلاص شدن است (294996)
پدرام
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۱
شرکت ماهواره ای یوتل ست به زودی گیرنده ماهواره ای رو به بازار عرضه خواهد کرد که برای پارازیت انداختن روی آن باید شدت امواج محرب حدود ۵برابر شود و این یعنی بیماری!!!! (296534)
عجبا
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ۰۱:۱۱
حجی بیخیال
این متنا سال 91 نوشتن
تو الان کامنت میذاری اخه ! (297640)
طاهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۱:۱۰
خودت چرا نظر گذاشتی؟ (298635)
amir
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۰ ۰۳:۴۶
ایران یکبار بابت ارسال پارازیت روی ماهواره 2.5 میلیون دلار از طرف ITU جریمه شد . (297894)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۲ ۱۹:۳۱
خیلی بیشتر از این حرفهاست (297991)
طاهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۱:۰۹
خودشان که برنامه های ایران را از روی ماهوارها حذف می کنند و اجازه پخش نمی دهند، اخلال در دسترسی آزاد مخاطبان به اخبار و اطلاعات نیست ولی پارازیته شدن برنامه های آنها اخلال در دسترسی آزاد مخاطبان به اخبار و اطلاعات است؟ شما همین یک مطلب که برای یک موضوع بیان شده را تفسیر کنید و نظر بدین تا من هم بفهمم کدام را باید باور کنم (298634)
صادق
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۴ ۱۳:۰۷
فکر می کنم کار ایران است چون از دو روز مانده به عید در قسمتی از شهرک غرب به حدی پارازیت زیاد است که حتی شبکه های داخلی را هم نمی توانیم ببینیم. سوال من این است که چرا پارازیت سلیقه ای اعمال می شود یعنی در برخی نقاط پارازیت هست و در بعضی نقاط اصلا" وجود ندارد حتی در طی سالها مثل الهیه ولی درقسمتی از شهرک غرب به طور مستمر هست و واقعا" سردرد و اعصاب ناراحت ره آورد جزئی این پارازیت هاست . متحیرم که آیا کسانی که این ها را اعمال می کنند خودشان بچه و خانواده ندارند؟ (300219)
صحرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۹ ۱۳:۱۶
شما کی هستید ؟؟؟؟؟؟؟
تایخ خبر مال سال 91 هست !!!!! (300749)
عادل
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۱۲:۲۰
اونایی که میگن ماهواره بده خوب مطمعا بده دیگه !
این بنده خداها کار بدی میکنند میخوان ببرنمون بهشت ؟؟
نه شما همون بهتر که بهشت نیاین !
راستی الان تلوزیون داره صحبتهای گوهربار یکی از بزرگترین فیلسوفان تمام اعصار آقای ر پ ا رو پخش میکنه و میگه این دکتر سروش بد حاظر نیست بامن بحث کنه چون میترسه !
من میرم صحبتهای اینو گوش کنم تا برم بهشت ! بهار جون لطفا چاپش کن! (300944)
Maedeh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۱ ۱۱:۳۳
خدا تو قرآن ميگه " الّذين يـسـتـمعون القول فيتبعون احسنه اولئك الّذين هدئهم اللّه و اولئك هم اولوا الالباب " پس چرا به اسم اسلام نميذاريد ما بشنويم و خودمون انتخاب كنيم؟ (301148)
v
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۵ ۱۰:۴۵
ناز شصت ایران .....
جانمی جان ایران..... (302463)
تام
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۰۷:۵۹
خبر مربوط به مهر ماه 91 ،ببین چه خبر شده (303732)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۷:۴۲
شیوه نگارش متن خبر جوری است که گمان می رود یا خبر از سایت های ضد انقلاب برداشته شده یا عامدا نور بالا میزنید.... (303814)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۰ ۲۲:۱۰
همین کار درسته وقتی شبکهای اخبار انتخاب شدهو تکراری پخش کند باید قطع شود وقتی اینهمه بخشش فداکاری در جوامع اسلامی هست فقط سنگسار شدن یه زن در مالی را هی نشون میده باید قطع شود (306601)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۱۵ ۲۳:۳۳
یکی تنظیم ماهواره را به من یاد بدهد!
خدا خیر دنیا و آخرت بدهد به شما
پوسیدیم از بس شبکه های اینها را تماشا کردیم (307083)
فرزان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۰ ۱۱:۰۲
غير از برنامه هاى ورزشى ، آيا كسى حاظر ميشود برنامه هاى صدا و سيما را تماشا كند ، رسانه ملى كه ٩٠ درصد تماشاگران خود را از دست داده حرفى براى گفتن ندارد ، تمام برنامه هاى ادارات دولتى آوردند تو صدا و سيما ، خب مردم هم ناگزير به شبكه هاى ماهواره اى روى ميآورند
با ارسال پارازيت هم مشكلى حل نميشود ، بايد مشكلات را با نظر مردم حل كرد (307832)
پوریا
۱۳۹۴/۰۴/۰۲ ۰۸:۵۸
درجواب دوستانی که مارومتهم به بی بصیرتی میکنندبگم سال٨٨هم گفتیدمابی بصیرتیم بصیرتتونوبااوردن احمدی نژاددیدیم مملکتوبگندگشیدید (310795)
واقعی بین باش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۲ ۲۳:۵۴
هیچ وقت نمیشه واقعیت را پشت پرده نگه داشت.
واقعیت روزی خودشو نمایان خواهد کرد.

نگاه نکردن اخبارهای شبکه های ماهواره ای دور شدن از واقعیت است. (310900)
صلح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۹ ۱۷:۱۰
اگر این کا رو نکنن جهان سوم نمیشیم که یه تفاوتی باید باشه با کشور های دیگه (311996)
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۹ ۱۷:۱۳
دستگاه پارازیت انداز از چین وارد کردن قیمتش عمده ای از 4500دلار تا 5500دلار از طریق پست هم ارسال می کنن حجمش هم کوچیکه به دکل های ایرانسل نصب می کنن (311997)
صلح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۹ ۱۷:۱۶
در دوره ریاست دولت احمدی نژاد پارازیت ها رو کم کرده بودن ولی با شروع دولت روحانی دلواپسان شروع به پارازیت اندازی کردن بخاطر چوب لای چرخ روحانی کنن (311998)
مخاطب بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۹ ۱۷:۲۲
فقط بخاطر رسانه میلی مخاطب خودشو از دست داده و مردم دیگه فیلم ها واخبار سانسوری وحتی خبر ورزشی را سانسور می کنن را نگاه نمی کنن (312001)
llllllllllllllll
۱۳۹۴/۰۴/۱۲ ۰۵:۲۰
جالبه ارسال پارازیت نقض قوانین بین المللی و قطع 19 شبکه ایرانی از ماهواره ها اجرای کامل قوانین بین المللی (312308)
ايرانى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۲:۲۵
مژده باكسانى راكه گوش ميدهند بانواع كلامها وبهترين راانتخاب ميكنند: قرآن مجيد. (315969)
لرستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۹ ۰۰:۱۴
بد کاری میکنن ببرنتون بهشت (318203)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۰ ۱۹:۱۳
حالا اگه کاری نکردید این بار به خاطر پارازیت تحریممون کنند! ببین کی گفتم (319757)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۰ ۲۲:۳۵
خوب فهمیدی.
چون دقیقا به بهانه های مختلف قرار تحریم بشیم (326654)
عبدالله
United States
۱۳۹۴/۰۶/۳۰ ۱۴:۴۴
پارازیت بدن را قوی و مغز را فعال میکند به حرفهای اجنبی گوش ندهید (323120)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۸ ۱۰:۰۹
حالا اطر ماهواره نبيني جي ميشه؟ أسمان به زمين مياد؟ (324523)
سرباز گمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۹:۴۵
انسان های عاقل، حق رو می پذیرند و انسان های جاهل، باطل رو. شما از کدوم دسته اید؟ (326256)
کم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۳ ۱۰:۳۴
پارازیت خطر دارد کی در اینده جواب خواهد داد .روی زنان حامله بچه هاو.... برنامههایتان را شاد و سرگرمکننده کنید تا مردم نروند پی ماهواره.خدا ازتون نگزرد (326803)
بي نان و نشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۳ ۱۱:۳۶
با سلام
يكي بگه دليل و مدرك غرب عليه ايران چيه در مورد پارازيت؟ در ضمن سيگار هم مضر هست سالانه و روزانه مي كشد.خواستم محض اطلاع بگم. پارازيت بده اخه...سيگار هم بده اخه؟ چرا سياسي مي كنند بعضي ها. مي فهمي چي ميگم؟؟؟؟ (326805)
بي نان نشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۳ ۱۱:۳۹
با سلام
يكي گفته صدا و سيما بيننده ندارد..از كجا يهو فيتيله قطع شده؟ اهان ! اون وري ها بيشتر برنامه ما رو نگاه مي كنند. (326806)
طراحی سایت
Romania
۱۳۹۴/۰۸/۲۳ ۱۳:۴۴
بهتر که قطع شد (326807)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۶ ۱۰:۵۸
اینتر نت خارجی هست بروید زبان خارجی یاد بگیرید چند سال دگر آنقدر دکل می زنند که نمی توانند ان را قطع کنند آن وقت چه کار می کتید بالای هر پشت بام بیست تا ماهوار است همگانی شده چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (326877)
سکینه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۰۵ ۲۰:۲۴
زیاد هم بد نیست . ما باید از شبکه های خودی استفاده کنیم (327273)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۰ ۱۳:۳۱
برای رادیوهای خارجی پارازیت هشیار بکار می برند .وقتی موسیقی یا اخبار ورزشی پخش می شود بدون پارازیت است .برای اخبار سیاسی پارازیت کم است ،برای تحلیل سیاسی پارازیت شدت پیدا میکند . (327477)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۱۱ ۰۸:۳۴
برای رادیوهای خارجی پارازیت هوشمند بکار می برند (327495)
بی خواب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۱۷ ۱۱:۰۸
ببینید عزیزان تکنولوژی همیشه برای صاحبان قدرت اگر مفید باشه حلال واگر مضر باشه حرام بوده وهست و خواهد بود تا حالا توجه کردید که صدا و سیما برای حقانیت خودش چقدر از شبکه های بیگانه در صورت همصدایی مطلب پخش میکنه ولی همان شبکه در مطلب دیگرش که مخالف نظر اقایون باشه میشه شبکه صهیونیستی ...... (328701)
سروش قربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۰۰:۳۰
سلام خسته نباشید چرا تمام برنامه های داخلی پارازیت دارند ؟وچرا برنامه های خارجی پارازیت دارند؟چرا رسیدگی نمی کنید؟ (368365)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها