کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرتضوي: پرداخت وجه به 100 نماینده بود!

3 آذر 1393 ساعت 18:24

گروه سياسي: رئیس اسبق سازمان تامین اجتماعی ديروز هنگام خروج از دادگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به چگونگی رسیدگی پرونده تحقیق و تفحص تامین اجتماعی گفت: جلسه رسیدگی در شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت برگزار شد که این پرونده نزدیک به یک سال پیش وصول شده بود و استعلامات مختلف آن نیز صورت گرفته بود.


سعيد مرتضوي با اشاره به بعضی مطالب در رسانه‌ها گفت: مطالبی که در رسانه‌ها مبنی بر اینکه سازمان تامین اجتماعی اصلا بودجه غیر شمول ندارد، منتشر شده غیرواقعی است. وی اضافه کرد: بودجه سازمان تامین اجتماعی مصوبه دولت نیست و این سازمان یک نهاد عمومی غیردولتی است. در واقع یک نهاد درآمد و هزینه است که بودجه آن توسط هیات امنای تامین اجتماعی تصویب و ابلاغ می شود و اجرای آن برابر آیین‌نامه‌ها خواهد بود و موضوع غیرشمول بودن نیز توسط خود هیات‌مدیره سازمان تصویب می شود.

مرتضوی تصریح کرد: اقداماتی که انجام دادیم منطبق با مصوبات هیات مدیره و هیات امنای سازمان بوده و در بحث غیرشمول بودن نیز هیچ تخلف و تخطی از قانون و مقررات پیرامون هزینه‌کرد از محل اعتبارات غیرشمول صورت نگرفته است. مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی گفت: آقای بازپرس در این جلسه سوالاتی نیز درباره پرداخت و وجهی به نمایندگان داشتند که شامل 100 نفر و کل مبلغ نیز 200 میلیون برآورد شده ست که من درباره علت ارائه لیست نمایندگان و مستنداتی که در پرداخت وجه وجود دارد که 5 نفر از مقامات سازمان و دو نفر از معاونین و مسئول امور آن را امضا کردند توضیحاتی دادم.

وی گفت: دررابطه با عدم ارایه لیست نمایندگان به آقای محجوب گفتم چون ممکن است ایشان از این مشخصات استفاده‌های سیاسی بکنند و در این ارتباط اتهامات کاذبی مطرح و آبروی نمایندگان برود من مسئولیت را قبول کردم و این لیست را ارایه نکردم. الان اگر مقامات قضایی لازم بداند این لیست را در اختیار آنها قرار خواهم داد چون اطمینان دارم آنها از لیست استفاده تبلیغاتی نخواهند کرد.


کد مطلب: 61453

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/61453/مرتضوي-پرداخت-وجه-100-نماینده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir