کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روزنامه اطلاعات در یک نگاه

ملت ایران پیروز نهایی مذاکرات خواهد بود

4 آذر 1393 ساعت 11:33

گروه سیاسی: توافق ایران و 1+5 برای ادامه مذاکرات و برگزیدگان جایزه ادبی جلال آل احمد معرفی شدند تیترهایی که روزنامه اطلاعات روز سه شنبه با قلم درشت به آنها پرداخت.


این روزنامه تیتر یک را به موضوع توافق ایران و 1+5 برای ادامه مذاکرات، اختصاص داد و نوشت: وزرای امورخارجه ایران و 6 کشور به همراه کاترین اشتون در پایان گفتگوهای خود، توافقنامه ژنو را برای 10 تیر ماه سال آینده تمدید کردند. براساس توافق صورت گرفته مذاکرات به زودی آغاز و در هفته‌های آینده برای دستیابی به توافق ادامه می‌یابد.

روزنامه اطلاعات در خبری دیگر با انعکاس عنوان برگزیدگان جایزه ادبی جلال آل احمد معرفی شدند، نوشت: آیین پایانی هفتمین دوره جایزه جلال آل احمد عصر دوشنبه سوم آذر در تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برگزاری این جایزه گفت: به نظر می‌رسد این جایزه در ستایش و اهمیت روایت برگزار شده، روایتی که با جان و روان ما آمیخته است. از کودکی وقتی می‌خواستند کار درستی را برای ما بیان کنند آن را با روایت می‌آمیختند، قرآن هم از همین روش استفاده کرده است.

‏این روزنامه در صفحه اخبار داخلی با بازتاب عنوان تعرفه اینترنت موبایل از ماه آینده ارزان می‌شود، نوشت: محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تشکیل جلسه کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی گفت: در گذشته نرخ GPRS ایرانسل هر کیلو بایت 5 ریال در ساعات اوج مصرف بود و برای همراه اول هر کیلو بایت 4 ریال اعمال می‌شد. وی ادامه داد: در گذشته نرخ اینترنت موبایل نسل 3 و نسل دو متفاوت بود. اما با تصمیمی که در این کمیسیون گرفته شد، نرخ همه خدمات از نسل 2 و 3 و بالاتر به هر کیلو بایت نیم ریال خواهد رسید.

رییس جمهوری: ملت ایران پیروز نهایی مذاکرات خواهد بود تیتر دیگر روزنامه اطلاعات است. حسن روحانی رییس جمهوری در یک گفتگوی تلویزیونی با تاکید بر این که آینده روشن است و پیروزی نهایی در مذاکرات هسته‌ای با ملت ایران خواهد بود، اظهارداشت: منطق ایران، مذاکره و گفتگو است و مذاکرات هسته ای با جدیت تا رسیدن به توافق نهایی ادامه می یابد.

این روزنامه در خبری با برجسته کردن بخش ایرانی کریدور ریلی ایران ـ قزاقستان هفته آینده افتتاح می‌شود، نوشت: سهم 88 کیلومتری ایران در خط آهن ایران ترکمنستان قزاقستان آماده افتتاح است که تا دوازدهم ماه جاری با حضور مقامات سه کشور ایران، ترکمنستان و قزاقستان به بهره برداری می‌رسد. عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در تشریح عملیات احداث زیرساخت‌ها و توسعه ریلی کشور اظهار داشت: یکی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی، اتصال شبکه ریلی داخلی به خط آهن کشورهای همسایه در راستای توسعه هر چه بیشتر ترانزیت است.


کد مطلب: 61497

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/61497/ملت-ایران-پیروز-نهایی-مذاکرات-خواهد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir