به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۶۲۳۷۰
تمجيد معاون وزیر ورزش از باشگاه فولاد

باشگاه فولاد از استانداردهای‌کشور بالاترست

گروه ورزشي: معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: این که تیم های نظامی حاصل یک تیم را ببرند، خوب نیست و در خصوص موضوع سربازی بازیکنان فوتبال و این که آن‌ها باید به تیم های دیگر بروند با کفاشیان صحبت خواهم کرد.
باشگاه فولاد از استانداردهای‌کشور بالاترست
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نصرالله سجادی در نشستی که صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور سیف‌الله دهکردی، مدیرعامل باشگاه فولاد، سیدعبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در محل باشگاه فولادخوزستان برگزار شد، اظهار کرد: فکر نمی‌کردم باشگاه فولاد این قدر از نظر زیرساخت‌ها خوب کار کرده باشد. باشگاه فولاد از استانداردها در کشور نیز بالاتر است و من در این جا استانداردهای خوبی را می‌بینم.

وی درباره مشکل کارت پایان خدمت برخی از فوتبالیست ها، گفت: این موضوع مربوط به قوانین جاری کشور است که رعایت هم نشده است و امسال نسبت به این موضوع کمی سخت گیری شد و شدت عمل بالاتر رفت. به هر حال مواردی وجود دارد که خلاف قوانین انجام شد. معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: حمایت اصلی فدراسیون در زمینه حرفه ای باید از بخش فوتبال پایه باشد و البته خودشان هم می گویند که تیم ها باید آکادمی داشته باشند و به هر حال باید دید که این موضوع تا چه اندازه رعایت شده است و این مساله دیگری است.

وی گفت: حتما در خصوص موضوع سربازی که بازیکنان سرباز باید به تیم های دیگری بروند با کفاشیان صحبت می کنم و این که تیم های نظامی حاصل یک تیم را ببرند، خوب نیست. من نزدیک به 34 ‏یا 35 سال است که دهکردی را می شناسم و می دانم که دلسوزانه صحبت می کند. سجادی عنوان کرد: تیمی هم که در وزارتخانه وجود دارد به دنبال کار سالم است و خود آقای گودرزی هم به دنبال فوتبال و ورزش پاک است و می خواهد ورزش از آلودگی ها دور شود ولی سخت است بدنی که بیمار شده است و بیماری آن حاد است را خوب کرد.

وی خطاب به دهکردی خاطر نشان کرد: ما به فکر هستیم و ان‌شاالله مواردی که بیان کردید را مد نظر داریم. من امروز در اینجا انرژی گرفتم و ان شاالله دهکردی نیز با قوت کارش را ادامه دهد و دلسرد نشود. همه ما برای کشور خدمت می کنیم و خوشحالم که خوزستان در حال برگشتن به جایگاه خود در فوتبال است. معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: از همه مهم تر برای من این است که ورزش این استان دست یک مدیریت کاربلد و فکور افتاده است. مدیرکل خوبی در این استان وجود دارد که از جنس ورزش است و فکر می کنم همه با هم بتوانیم باعث موفقیت شویم.