به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۶۲۶۵۴
آرمان در یک نگاه

باورکنید! حسن روحانی مظلوم‌تر است

گروه سیاسی: روزنامه آرمان در شماره روز یک شنبه به بازتاب عنوان های باورکنید! روحانی مظلوم تر است و دانشجو زیر چتر امید پرداخت.
باورکنید! حسن روحانی مظلوم‌تر است
این روزنامه تیتر یک را به موضوع باورکنید! روحانی مظلوم‌تر است، اختصاص داد و نوشت: حسن روحانی رییس جمهور است چون بر روی برگه اکثر رای دهندگان در 24 خرداد سال 92 نام او نوشته شده بود. رییس جمهور است چون آنچه در طی سال‌ها بر کرسی‌های مختلف انجام داده بود به مذاق ملت خوش آمده بود، او رییس جمهور است چون گفت نخستین مساله‌ای که پیگیری خواهد کرد خواست مردم است، او رییس جمهور است چون چرخیدن زندگی مردم را مثال چرخش سانتریفیوژها دانست. رییس جمهور است چون از اعتقاد دارد دوره رفتارهای امنیتی تمام شده و باید فضایی آرام فراهم کرد. او رییس جمهور است و اوست که امروز در تیررس پیکان هجمه مخالفان و تندروهاست؛ چون اوست که با مردم با زبان آنها سخن می‌گوید. او مظلوم است چون نه هر 9 روز یک مشکل، بلکه هر روز با یک هجمه مواجه است!

روزنامه آرمان به انعکاس عنوان دانشجو زیر چتر امید، پرداخت: 16آذر، روز دانشجو هیچ گاه فراموش نمی شود. روزی که دانشجویان برای حفظ استقلال کشور در مقابل ظلم ایستادند و در این مسیر، سه دانشجو خون خود را به وطن اهدا کردند. این روز را باید روز اثبات نقش دانشجو در تحولات کشور دانست که هر ساله از سوی دانشگاهیان و مسوولان پاس داشته می‌شود. بیشتر تاکیدات در این روز بر جلوگیری از انحراف جنبش‌های دانشجویی و تاکید بر حفظ اصول این جنبش است. تاکید بر این است که دانشگاه نباید ابزار دست سیاسیون برای رساندن آنها به قدرت باشد بلکه مهم ترین نقش دانشجو علم آموزی برای پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف است.

این روزنامه با انتخاب موضوع مدیرعامل پرسپولیس بازداشت شد، نوشت: حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته بازداشت شد. وی اولین مدیر و مسوول از این باشگاه نیست که بازداشت می‌شود. پیش از وی محمد رویانیان و سعید شیرینی هم به زندان رفته بودند. سیاسی دلیل بازداشت خود را بدهی‌های قبلی می‌داند اما وکیل 2 گروه از طلبکاران باشگاه این دلیل را رد کرده است.

کشف فساد بانکی12هزار میلیارد تومانی، تیتر دیگر روزنامه آرمان است. علی طیب نیا وزیر اقتصاد در بخشی از صحبت‌های خود در مورد پرونده‌های ویژه مربوط به فساد اداری و مالی در محاکم قضایی، گفت: اخیرا پرونده‌هایی در بخش‌های مختلف بانکی، مالیاتی و گمرکی مربوط به فساد مالی اداری در حال پیگیری است و برخی از ارقام آنها نیز درشت است که با نهایی شدن آنها توسط مراجع قضایی اعلام خواهد شد. در یک مورد آن، مجموعه ارزش اقدامات خلاف به 12 هزار میلیارد تومان می‌رسد. وزیر اقتصاد درمورد جزییات فساد 12هزار میلیارد تومانی جدید اظهار کرد: این رقم مربوط به گردش فعالیت در یک دوره مالی است.

این روزنامه با برجسته کردن موضوع مصادیق بدپوششی زمستان اعلام شد، نوشت: رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با اشاره به مصادیق بدپوششی در زمستان 93 گفته است: به طور حتم کلاه حجاب کاملی برای بانوان محسوب نمی‌شود و با استفاده کنندگان مانتوهای کوتاه، تنگ و منقوش به تصاویر نامانوس با فرهنگ ایرانی و ساپورت‌های بدن نما و منقش به طرح‌های مبتذل برخورد می‌شود محمدمسعود زاهدیان درحالی این اظهارات را انجام داده است که مساله حجاب و عفاف در سال‌های اخیر همواره محل بحث بوده و در بسیاری موارد بحث‌ها در این زمینه حاشیه ساز شده است.