کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جریانات منحرف و واپس‌گرا بسيار خطرناكند

خاتمی: انقلاب متعلق به همه ملت ایران است

22 آذر 1393 ساعت 8:59

گروه سياسي: سید محمد خاتمی گفت: همه ملت ایران چه مستقیم و چه غیر مستقیم در تمام عرصه‌های نظام شرکت داشته‌اند و این انقلاب متعلق به آنهاست.


رئیس موسسه بین المللی گفتگوی فرهنگ ها و تمدن ها صبح روز جمعه در دیدار با خانواده شهید «مصطفی موسوی زاده» در زادگاهش اردکان یزد با تسلیت اربعین حسینی افزود: هزینه ای که در انقلاب پرداخت شده هزینه‌ای است که همه ملت ایران پرداخته است. برخی خانواده ها با دادن شهید، آزاده و جانباز دین خود را نسبت به انقلاب ادا کرده اند.

رییس جمهور اسبق کشورمان اظهار امیدواری کرد که آقا اباعبدالحسین (ع) عنایت ویژه ای به حال ملت ایران داشته باشد و مردم در تمام عرصه ها موفق باشند. رئیس بنیاد باران با بیان اینکه الان در برهه زمان حساسی به سر می بریم اظهار کرد: در منطقه گروه هایی به نام اسلام دست به جنایات عجیبی می‌زنند که این جریانات منحرف، کج و واپس گرا هستند و در مسیر قدرت‌های بزرگ قدم بر می‌دارند. خاتمی تصریح کرد: این جریانات به شدت ارتجاعی و مشکوک، امروز عرصه را تنگ کرده و این مساله خطرناک است.

رئیس دولت اصلاحات در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم به دست حضرت بقیه الله (عج) عدل و داد در دنیا برقرار شود افزود: انقلاب ما، اسلامی بود که خواستار عزت، کرامت و پیشرفت مردم، برخورداری آنها و ایجاد عدالت در جامعه بود و ما باید این اندیشه و دستاورد را پاس بداریم.ˈ خاتمی گفت: همان طور که امام بزرگوار، شهدا و مردم می خواستند باید چهره جمهوری اسلامی آراسته، مهربان، سازنده و پیش رو درتمام دنیا نشان داده شود.

در این مراسم نماینده مردم اردکان در مجلس، فرماندار، شهردار، دیگر مسوولان شهرستان و خانواده شهید مصطفی موسوی زاده حضور داشتند. آقاي خاتمی در سفر به اردکان با حضور در گلزار شهدای این شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گلگون کفن، بر مزار آیت الله سید روح الله خاتمی فاتحه قرائت کرد.


کد مطلب: 63214

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/63214/خاتمی-انقلاب-متعلق-همه-ملت-ایران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir