به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۶۳۲۹۶

مشایی: از سیاست کنار کشیده‌ام+تكذيب

گروه سياسي: اسفندیار رحیم مشایی در دیدار با تعدادی از حامیان آقای احمدی نژاد اظهار داشت: در یکسال اخیر برای ایجاد انسجام میان احمدی‌نژادی‌ها برای همیشه از سیاست کنار کشیدم.
مشایی: از سیاست کنار کشیده‌ام+تكذيب
متين‌نيوز از سایت‌های حامی احمدی‌نژاد به نقل از وي نوشته‌ است: متاسفانه تفرق و سرخوردگی های ایجاد شده در اردوگاه حامیان آقای احمدی‌نژاد به نفع جریان هاشمی تمام شد و ما باید مانع ادامه این وضع شویم. مشایی گفت: اگر جبهه پایداری و حزب اللهی ها به دلیل نزدیکی من با آقای احمدی نژاد از ایشان حمایت نمی‌کنند من از همین امروز اعلام کناره گیری از ایشان می‌کنم.

وی افزود: نباید سرنوشت جریان عدالتخواه به زلف یک نفر گزه زده شود من خود را برای همیشه کنار کشیدم تا احمدی نژادی ها بازهم مجتمع شوند. امروز که به حوادث ۵ سال اخیر نگاه می‌کنم با خود می گویم همان موقع که رهبر معظم انقلاب در پندی حکیمانه معاون اولی اینجانب را موجب سرخوردگی دوستداران آقای احمدی‌نژاد خواندند دیگر به مصلحت نبود که اینجانب در صحنه و در کنار آقای احمدی‌نژاد بمانم و حتی کاندیدای ریاست‌جمهوری شوم.

وی افزود: احمدی‌نژاد سرمایه بی بدیلی است که باید برای خط عدالت و ولایت محفوظ بماند و صدها مشایی هم اگر فدای این راه شوند زیاد نیست. اين سايت مدعي شده است: خبر مذکور را یکی از حاضرین در جلسه دیدار مشایی با برخی از حامیان آقای احمدی نژاد برای ما مخابره کرده است.

تکذیب شد!

یک هوادار جریان «احمدی نژاد - مشایی»، اظهارات منتسب به او درباره ی جدایی از احمدی نژاد را تکذیب کرد. به گزارش انصاف نیوز، وی پس از انتشار اظهاراتی منتسب به اسفندیار رحیم مشایی در یکی از سایت های طرفداران بریده از مشایی، گفت: «خبر جدایی این دو کذب است، دکتر احمدی نژاد درباره ی مهندس مشایی مانند قبل اعتقاد دارد که احمدی نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد. این دو همیشه با هم بوده اند و خواهند ماند و حتی اگر مشایی ردصلاحیت نشده بود حالا هم دولت در دست همین جریان بود و روی همین حساب هم آقای احمدی نژاد دست او را در ستاد انتخابات بالا برد. اما جریانی بر این باور است که با جدا کردن آنها می تواند در دل بخشی از جریان سنتی اصولگراها جا باز کند در حالی که ما معتقدیم نیاز به این ظاهرسازی ها نیست و اتفاقا همین جریان احمدی نژاد و مشایی بود که اصولگراها را نجات داده است و نیازی به این باج دادن ها نداریم. ارتباط احمدی نژاد و مشایی مانند قبل است و با این خبرسازی ها هم از همدیگر جدا نخواهند شد».

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ۲۳:۴۰
آهان
حالا شد
الان که شما با احمدی نژاد نیستی دیگه همه ی مشکلات حل شد
ولی عجیبه که هنوز سیر نشدید
یه نگاه به قیمت نفت بنداز بیخیال شو. دیگه گذشت اون زمون (269581)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۱۳:۲۴
کاش تو و تیمت همون موقع می رفتید. بازم خوبه که حالا فهمیدی. خدا کنه از رو صداقت گفته باشی (269783)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۰:۰۳
نابودي 8 سال کشور را سياست مي ناميد چرا اينان به جاي محاکمه مصاحبه مي شوند (269588)
ایرانی
Germany
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۰:۱۳
قطعا این حرکت یک حقه سیاسی است! (269590)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۰:۱۳
خوبه والا مملکت روتو این چندسال ترکوندن واسه خودشون نوشابه هم باز ميکنن (269591)
عبدل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۰:۱۳
خاهش میکنیم نیا همون چنسالی که بودین کشورونابودکردین میگن یک دیوانه گاوی رابربام کردکه صدتاهوشیارنتوانستن اونوپایین بیارن (269592)
نوروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۰:۲۰
دوستان پلتیک جدید مشایی رو تحویل بگیرید...
خدا میدونه اینا باز چه خوابی برای مردم دیدن (269593)
اطلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۰:۲۹
خوشا به مردانگیت که به خاطر حرمت دوستی قید قدرت را مردانه ( می خواهی) بزنی (269594)
فردین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۰:۳۵
چهره درخشان شما و حامیان شما و تاج گلی که بر سر ما مردم زدید ده ها سال و شاید صد ها سال در خاطر مکدر ما خواهد ماند (269595)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۰:۴۱
یارو رو به ده راه نمیدادن سراغ کدخدارو میگرفت! شما باید تاوان اختلاسهای میلیاردی دولت محبوبت را بدهی نه اینکه ادای فدارکاری رو در بیاری.... ! (269596)
چمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۰:۵۵
حالا که میدانی مهره سوخته ای بیش نیستی اینگونه میگویی (269598)
ابراهيم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۰:۵۶
اره خوب اينقدر اختلاس كرد كه بره بهتره (269599)
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۱۲:۴۳
من مخالف آقای مشایی هستم ولی مثل اب خوردن تهمت نزنید چون تو ذهن دوستان سوال می شه که اگه به همین راحتی بردن پس چرا اقای مشایی رو نمی گیرین این یعنی سیستم انقدر ضعیفه که بره بمیره بهتره
یک سوال واقعا اینقدر ضعیفه؟یا ما عادت کردیم برای به زمین زدن مخالف خودمون اینهمه تهمت دزدی و اختلاس و ....رو به راحتی بزنیم
یک جمله از امام حسین (ع) و خدا حافظی کنم :مثل باران باش و برای همه ببار
اگه فکر کردی طرفدار مشاییم اشتباه می کنی اگه خط کش قرآن باشد احمدی نژاد و روحانی فرقی ندارند
الماس دعا (269767)
بهناز
Spain
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۱:۲۲
فعلا که این "سرمایه بی بدیلتون" 8 سال این مملکت و داغون کرده و همه رو به خاک سیاه نشونده....در حیرت اینم که طرفداراش با چه رویی میان بین مردم و حرفم میزنن....این آقا باید برای ظلمایی که در حق ملت کرده جواب پس بده...اگه عدالتی باشه (269601)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۱:۲۴
ما که ازآخر نفهمیدیم این المان ویترین شبه روشنفکری دولت قبل به کدام خط است!
البته که همین سخنها هم کافیست تا دست امثال این مرد موج سوار برای آنانکه او را نماد و سمبل ایرانیت و آزادی خواهی می دانستند روشود!
مشایی جان تو کنار نخواهی کشید؛ چون امثال تو آنقدر کوچکید که جز اتصال به دامن احمدی نژاد ماوایی برای درچشم بودن و زنده ماندن نامتان ندارید. احمدی نژاد هم این را فهمیده که آنقدرحتی میان اصولگرایان کو چک است-مثل پایداری ها که90 درصدشان درآستانه ی انقلاب10،12ساله بودند-دست به دامان خاتمی شده!!! (269602)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۱:۲۹
دروغ گویی از ویژگیهای بارز دار و دسته احمدی نژاد بود (269603)
آذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۱:۳۶
آره جان عمه ات. تو گفتی و ما هم باور کردیم صداقتت را. نمیدونم اینها مردم رو چی فرض کرد!!. نه بمون تو رو خدا بی تو کار نظام لنگ میمونه (269604)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۱:۴۳
خدا خیرت بدهد برو دنبال کارت و قوم خویش خودت را بر دار برو با این کارهای که در دولت قبل انجام دادید و هم را به خاک سیاه نشاندین و ده تا دولت دیگر هم بیاید نمی تواند کارهای شما را پاک کند و این را هم بگویم شماها در ان دنیا باید جواب شهدا و ملت بدهید انجا چکار می کنید (269605)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۳:۵۶
اواسط سا ل 91 شروع به ساخت زمین پدریمان کردیم البته با تبلیغا ت وسیع دولت وقت برا ی سا خت با فتها ی فرسوده {4 برادر ومادر}باافزا یش قیمتها انچنان بلا یی سرمان امد که تا رو ما ر شدیم خدا میداند در سطح کلان چه بر سر این مملکت امده. (269624)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۷:۰۷
دروغگوها (269636)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۷:۲۷
دوسال است كه بيش از22ميليارد تومان سر بيش از دويست نفر توسط كسي كه خودش را منتسب به اينها ميدونه و با افتخار ميگه تا رانت و نفوذ اينا پشت سر منه شما دويست طلبكار هيچ كاري نميتونيد بكنيد،اينها تماماً و باندشان بايد محاكمه بشند و حقوق همه ملت ايران بخصوص ما مالباختگان تندر منصور كه مدير عامل ميگويد وابسته به صدرا و باندهاي امثال مشائي است ،مال از دست رفته مان به ما كنترلرهاي مراقبت پرواز برگشد داده شود. (269644)
عباس عسگری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۷:۳۹
درود بر احمدی نژاد مرد حق و عمل (269647)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۸:۱۹
جدایی مشایی از سیاست و احمدی نژاد محال است شاید بخاطر گول زدن اصولگرایان چند مدتی ارتباطی باهم نداشته باشند (269661)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۰۸:۴۳
احمدی نژاد و مشایی دروغگو هستند (269671)
انسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۱۰:۴۱
ايشان مي گويد جريان عدالت خواهي كدام عدالت؟ پول نفت 110 دلاري اين مملكت را ذخيره نكرده اند وضع مملكت به فلاكت افتاده بطريكه عربستان دارد كشورش را با نفت 690 دلار اداره ميكند و ما دچار مشكل شديد اقتصادي هستيم اين آقا و احمدي نژاد بايد محاكمه شوند (269722)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۱۰:۴۷
صداقت گفتار در آقای احمدی نژاد و آقای مشایی صفره. من خودم متاسفانه با شعار دروغین انتخاباتی آقای احمدی نژاد به ایشان رای دادم
بدتر ازهمه براشون تبلیغات میکردم .ولی بعد شش ماه متوجه شدم چه کلاهی به سر رفته.آقای مشایی دیگه مردم به شما و احمدی نژاد اعتماد نخواهند کرد... دی (269723)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ ۱۱:۱۷
اگه این سرمایه بی بدیل را نخواهیم کی رو باید ببینیم؟ (269733)