کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شریفی‌نیا: بازی در "پایان‌نامه" خلاف‌ميلم بود

27 آذر 1393 ساعت 12:09

گروه هنري: محمدرضا شریفی‌نیا پنج سال پس از ساخته شدن فيلم «پایان نامه»، مي گويد: رودر بايستي، توصيه‌ها و... باعث مي‌شود کارهايي علي رغم ميل مان انجام دهيم.


او در گفتگو با بانی فیلم در این باره گفته: «پيش آمده که نقش‌هاي کوتاه را در فيلم هايي به خاطر اجبار يا رودربايستي با تهيه کننده و کارگردان قبول کنم، اما هيچ وقت در مورد «پايان نامه» سياست دولت را در ارتباط با ساخت اين فيلم با آقاي کلاهداري نمي‌پسندم. اساسا ساخت چنين فيلمي با چنين موضوع مهمي را قبول دارم، اما نه به دست کسي که در اين زمينه اطلاعاتي به اندازه کافي ندارد. نه اينکه بگويم کلاهداري بد است يا خوب. او از بچه‌هاي همين سينماست، اما اجبار او به ساخت فيلمي فراتر از ذهنش اساسا اشتباه است. قطعا اگر او راجع به آن قضايا جهان بيني داشت و بر آن اساس کار مي‌کرد هيچ ايرادي نداشت اما ساخت نگاه ديگران اشکال دارد. من در آن فيلم در ۲ پلان آنهم به خاطر حرمت به ديگر بازيگران پروژه بازي کردم. حتي راجع به دستمزدم هم صحبت نکردم و بعد از ۲ سال خودشان پولم را دادند. مي‌خواهم بگويم دغدغه من در آنجا دغدغه مالي نبود و من از بازي در آن فيلم خوشحال نيستم، اما چون احساس کردم آن گروه به من نياز دارد آنجا حاضر شدم. ضمن اينکه رودر بايستي، توصيه‌ها و... هم باعث مي‌شود کارهايي علي رغم ميل مان انجام دهيم.»
گفتني اينكه، پايان نامه فيلمي سفارش شده بود كه به شكلي نازل و با كيفيت پايين، عليه معترضان به انتخابات سال 88 تهيه شد اما يكي از كم فروش ترين فيلمهاي تاريخ سينماي ايران لقب گرفت!


کد مطلب: 63801

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/63801/شریفی-نیا-بازی-پایان-نامه-خلاف-ميلم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir