به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۲ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۶۴۱۰۷
۲۰ شبکه تلویزیونی داريم اما مخاطب ندارند

آمریکا، پیتزا را جایگزین آبگوشت در ایران کرد

گروه جامعه: مدرس حراست کل استانداری خراسان رضوی گفته است: تلویزیون‌های ايران مخاطب ندارند٬ آمریکا پیتزا را جایگزین آبگوشت در ایران کرده و اگر یک گونی پول به مردم بدهیم بازهم آنها طلبکار هستند. وی با اشاره به «آلودگی» ۸۲ درصدی برخی شهر‌های ایران به شبکه‌های ماهواره‌ای گفته که ۲۰ شبکه تلویزیونی مخاطب ندارد به نحويكه در اصفهان وقتی اعلام شد مدارس به‌خاطر آلودگی هوا تعطیل است٬ دانش‌آ‌موزان از آنجا که تلویزیون ایران را تماشا نمی‌کنند همگی بدون اطلاع از این تصمیم به مدرسه رفته بودند! مشروح اظهارات اين مقام را به نقل از سايت هاي محلي كاشان بخوانيد:
آمریکا، پیتزا را جایگزین آبگوشت در ایران کرد
همایش «آگاهی های سیاسی فرهنگی» ویژه مدیران و روسای ادارات و نهادهای دولتی و عمومی کاشان، با حضور مدرس حراست کل استانداری خراسان رضوی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش پورتال خبری کاشان، سید رضا عظیمی مدرس حراست کل استانداری خراسان رضوی در اين همایش گفت: در گام اول اگر اصول را گم کردید، گام دوم برداشته شده است و گام سوم نیز خود به خود برداشته شده است و افرادی که اصول را قبول ندارند حاکم خواهند شد.

وی با اشاره به این که افرادی که اصول ندارند کسانی هستند که ولایت امیرالمومنین(ع) را قبول ندارند افزود: وقتی افرادی که اصول را قبول ندارند حاکم شوند همه را از لبه تیز تیغ خواهند گذرانید و علمای دین را به گوشه حوزه های علمیه خواهند فرستاد. عظیمی گفت: امروز هم عاشورا است، امروز هم اگر ولایت را حمایت نکنیم در آینده ما را به افراد لعن کننده در زیارت عاشورا که ولایت را حمایت نکرده ایم اضافه خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به ترسیم شدن خط تهاجم توسط انگلستان و آمریکا و خط مقاومت توسط امام خمینی(ره) برای مقابله با خط تهاجم انگلستان و آمریکا یاد آورشد: در خط تهاجم کشورهای انگلستان و آمریکا، اسرائیل را به عنوان نیروی پادگان در عملیات صحنه انتخاب کردند و خاورمیانه و مصر و عربستان در این خط قراردادند اما هیچ کس تا قبل از انقلاب این خط را شناسایی نکرد. به گفته وی در خط مقاومت امام خمینی(ره ) کشورهای ایران، خاورمیانه، عراق، سوریه، لبنان، کرانه باختری و غزه قرارداشتند.

آلودگی ماهواره ای در ۸۲ درصد از شهرهای ایران

عظیمی در ادامه با اشاره به این که ما امروز درکشور با خط مقاومت چه برخوردی داریم افزود: در برخی از شهرهای کشور بیش از ۸۲ درصد آلودگی ماهواره دارد و ما به عنوان دپوهای نظام نسبت به این مسأله بی تفاوت هستیم. وی در ادامه به نقش مهم ماهواره ها و اینترنت در جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: همین امروز ۱۸ هزار شبکه ماهواره ای در استان اصفهان قابل دریافت است و هرآنچه را که مورد نیاز یک جوان ایرانی باشد در کانال های ماهواره ای طراحی شده است.

عظیمی با اشاره به این که ما ۲۰ شبکه تلویزیونی در داخل کشور داریم یادآورشد: استاندار سابق استان اصفهان با ایجاد واررونگی هوا از تلویزیون اعلام کرد مدارس تعطیل است اما به دلیل این که تلویزیون مخاطب ندارد دانش آموزان بدون اطلاع از تعطیلی به مدارس رفتند. وی یاد آورشد: جوزف نای طراح جنگ نرم کاشف نیاز سنجی جامعه گفته بود دانش آموزانی که به مدرسه می روند برای ایجاد پز مدرنیته ابزاری را با خود حمل می کنند که این دستگاه سرعت فرار اطلاعات را دارد.

عظیمی از دوربین های مدار بسته به عنوان یکی از ابزار فرار اطلاعات نام برد و گفت: بی کفایتی مدیریتی را با دوربین مدار بسته پوشش نمی دهند چرا که اگر توان اداره کارمند را ندارید باید مشکل را در خودجستجو کنید. مدرس حراست کل استانداری خراسان رضوی یاد آورشد: دوربین های مدارس بسته و یا ایجاد اتوماسیون اداری به معنای فرار اطلاعات و ارائه اطلاعات به دشمن است.

وی خود جاسوسی در جامعه را از اهداف جنگ نرم دشمن دانست و افزود: فرار اطلاعات از جامه هدف با ابزار محوری مدرنیته جاهلانه است در حالی که ما باید از ابزارها و تکنولوژی و فن آوری و علوم روز به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و اگر علم استفاده از آن را نداریم از آن استفاده نکنیم نه این که پز مدرنیته جاهلانه بدهیم و در آن غرق شویم. A Azimi 2 300x215 سخنان مهم و جالب مدرس حراست استانداري خراسان رضوي برای مدیران کاشانی

طراحی و تأسیس اتاق فکر آمریکایی ها برای ذائقه ایرانی

عظیمی در ادامه با اشاره به طراحی و تأسیس اتاق فکر آمریکایی ها در کشور امارات برای بررسی ذائقه ایرانی‌گفت: در این اتاق فکر به این نتیجه رسیدند که ایرانی ها از آب گوشت بیزارند لذا پیتزا را وارد و جایگزین آب گوشت کردند که نیازی به سفره نداشت تا ایرانی سرسفره با هم درد دل نکنند، ضمن این که محتوای پیتزا پر از میکرو فیلم هایی شد تا اطلاعات را از ایرانی ها بگیرند. به گفته وی طراحی و تأسیس این اتاق فکر توسط آمریکایی ها در امارات ۱۲ دلیل داشت که مهمترین آن برداشت سفره ایرانی از جلوی پای ایرانی بود تا راحت تر بتوانند کشور ایران را بدون خون ریزی تصرف کنند.

مدرس حراست کل استانداری خراسان رضوی یاد آورشد: جوزف نای می گوید برای از بین بردن ایرانی ها باید سقف هزینه های ایرانی ها را افزایش داد تا افراد طلب کار از دولت زیاد شوند. عظیمی گفت: اگر امروز نتوانیم سبک زندگی خود را در کشور مدیریت کنیم، چنانچه روزی یک گونی پول هم به مردم داده شود باز هم طلب کارهستند. امروز مدیران ما حق ندارند با بد اخلاقی نیروهای جمهوری اسلامی را به سادگی از میدان خارج کنند. وی از شهرستان کاشان به عنوان شهر دپوی نیروی انسانی متعهد به جمهوری اسلامی نام برد و تأکید کرد: دشمن حق ندارد این دپو را از ما بگیرد و یا این که خود ما با بی برنامگی آن را از دست بدهیم.

عظیمی از اسلام ناب محمدی به عنوان سرمایه جمهوری اسلامی ایران و از ولایت مطلقه فقیه نیز به عنوان سرمایه عظیم داخل کشور نام برد و افزود: اگر محوریت ولایت نبود ما نیز به سرعت به سرنوشت کشور مصر دچار شده بودیم و ما را بازی می داند و به سرعت می پذیرفتیم که اختلاف داریم و به سرعت هم متلاشی می شدیم. اگر شیعه هستیم باید به روحانیت، مراجع و رهبر معظم انقلاب احترام بگذاریم و اگر از این جمع جدا شویم مطمئن باشید سقوط خواهیم کرد و نابود خواهیم شد.