به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۸/۱۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۶۴۴۷

زندان و شلاق براي فرزند آيت ا...طاهري

گروه سياسي: فرزند آیت الله طاهری امام جمعه پیشین اصفهان در حکمی از سوی دادگاه انقلاب به چهار سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و ده سال اقامت اجباری در شهرستان زابل محکوم شد. سیدمحمدحسن طاهری داماد دختر ‌امام خمینی که چندی پیش بازداشت و با قرار وثیقه آزاد شده بود طی حکمی از سوی شعبه ۲۶ دادسرای انقلاب به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، اخلال در نظم عمومی و توهین به مقام معظم رهبری به چهار سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تغزیری و ده سال اقامت اجباری در شهرستان زابل محکوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۱/۰۸/۱۳ ۱۴:۵۶
آیت اله طاهری یکی از مبارزترین روحانیون در زمان شاه بود و طوری مردم را علیه رژیم شاه بسیج کرده بود که اصفهان اولین شهر ایران بود که در آن حکومت نظامی برقرار شد و در زمان جنگ نیز با هدایت این بزرگوار بیشترین نیروها و بیشترین کمکها به جبهه از سوی مردم اصفهان بود که بیشتر ین شهید نیز مربوط به اصفهان است . حالا چطور می شود که..... واقعأ چه اتفاقی افتاده یا دارد می افتد ؟ (10244)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۸/۱۳ ۱۸:۳۱
اخیرا هر کس که جرمی مرتکب شود به سیستان تبعیدش میکنند. چرا بعد از سی و جند سال از پیروزی انقلاب از زابل فقط به عنوان تبعید گاه استفاده شود ؟ آیا این استان آنقدر اوضاعش وخیم است؟ واقعا از این همه نابرابری آدم دلش به درد می آید. (10267)