به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۷ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۶۴۵۷۲
درخواست از قوه قضایی برای برخورد با اسیدپاشان

تکرار اسیدپاشی‌ها در برخی از استان‌ها

استاندار مسئول پیگیری اسیدپاشی تهران شد
گروه جامعه: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: عامل اسیدپاشی‌هاي استان اصفهان هنوز دستگیر نشده است و وزارت کشور با جدیت پیگیر این موضوع است.
تکرار اسیدپاشی‌ها در برخی از استان‌ها
به گزارش میزان، سردار حسین ذوالفقاری در جمع خبرنگاران درباره تکرار حادثه اسیدپاشی در روزهای اخیر در برخی از استان های کشور اظهار کرد: تمامی متهمانی که حوادث اخیر مربوط به اسیدپاشی را انجام داده اند دستگیر شده اند. وی درباره انتشار اخباری درباره حادثه اسیدپاشی روز پنجشنبه تهران نیز تصریح کرد: استاندار تهران مسئول پیگیری این حادثه است، اما هنوز صحت و سقم این حادثه تائید نشده است. معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: استاندار تهران پس از انجام بررسی ها گزارش های لازم را پس از جمع بندی به ما ارائه خواهد کرد. عامل حادثه اسیدپاشی که در استان قزوین نیز رخ داده بود شناسایی و دستگیر شد و برخورد لازم با وی صورت خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سئوالی درباره دستگیری عامل اسیدپاشی استان اصفهان و احتمال خروج وی از کشور تاکید کرد: هنوز عامل اسیدپاشی این استان دستگیر نشده است، اما نمی توان درباره این که وی از کشور خارج شده است نیز اظهارنظری را مطرح کرد و ما در صدد هستیم اقدامات لازم را در این زمینه به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. ذوالفقاری خاطر نشان کرد: وزارت کشور برای تسریع در روند برخورد با عاملان اسیدپاشی از دستگاه قضایی خواستار صدور احکام سنگین برای مجرمین حوادث اسیدپاشی شده است. وی درپایان خاطر نشان کرد: وزارت کشور با قاطعیت تمام حادثه اسیدپاشی را پیگیری و با عوامل آن برخورد می کند.