به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۶۴۷۱۴

عیادت هما روستا از بهرام ریحانی

گروه فرهنگ و هنر: هما روستا به دیدن بهرام ریحانی رفت.
عیادت هما روستا از بهرام ریحانی
بهرام ریحانی هنرمند پانتومیم‌کار ، بیان کرد: نوزدهمین دوره شیمی‌درمانی خود را در بیمارستان سپری می‌کنم که امروز دوشنبه هشتم دی‌ماه خانم هما روستا کسی که سال‌ها یاور و شریک استاد سمندریان بودند به دیدارم آمدند و یادداشتی را برایم نوشتند. او گفت: در یادداشت هما روستا آمده است: «بهرام ریحانی عزیز شاید امید تنها راه رهایی باشد. در شب نمایشنامه‌خوانی «آناکارنینا» که به خاطر یک کار خیر و نیک انجام شد، شرایطی فراهم آمد تا بتوانیم بخشی از دستاورد آن را تقدیم شما کنیم. امیدوارم بپذیریم و به کارتان آید.»

ریحانی در این‌باره اظهار کرد:‌ از صمیم قلب می‌گویم حضور خانم روستا به لحاظ روحی مرا تحت تأثیر قرار داد و احساساتی که نشان دادند، روحیه و امید مرا تغییر داد. این هنرمند با بیان اینکه در این بیماری روحیه و امید عامل مهمی است، از علی‌اصغر دشتی و سجاد افشاریان هم تشکر کرد و گفت: در 10 ماهی که از زمان بیماری‌ام می‌گذرد، از علیرضا نادری عزیز یاد گرفتم که اگر انسان به جای اینکه دست‌هایش را افقی به سمت دیگران بلند کند به سمت خالق مطلق عمود کند، خیر و برکت در زندگی‌اش جاری می‌شود.

ریحانی ادامه داد: در این مدت حتی یک خط نامه هم به وزیر، نماینده یا هیچ مدیر و شخص دیگری ننوشتم که نیاز به کمک مالی دارم اما خداوند از زمین و زمان برایم می‌فرستد. او در پایان با ابراز امیدواری از اینکه تا جشنواره‌ی تئاتر فجر بهبود یابد، بار دیگر از هما روستا و دیدار روحیه بخش او قدردانی کرد.
مرجع : ایسنا