به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۶۵۰۷۸

خرید شش تن خاک تیمم از پول تهرانی‌ها!

گروه جامعه: سازمان فرهنگی یک نهاد شهری که این روزها مدیرش به فکر آزاد کردن پرنده‌هاست در یک اقدام تعجب بر انگیز اقدام به خرید حدود 6 تن خاک تیمم کرده است.
خرید شش تن خاک تیمم از پول تهرانی‌ها!
به گزارش انصاف نیوز، این در حالی است که در چند وقت اخیر این سازمان فرهنگی نهاد مهم شهری که وظیفه‌ی فرهنگ سازی دارد در برخی سریال‌های تلویزینی در نقش حامی مالی وارد شده و با پرداخت پول به سازندگان فقط به ذکر اسم بردن از این سازمان در تیتراژ سریال (از جمله سریال پربیننده ای که اخیرا پخش شده است) اکتفا می‌کند. حال سوال این است آیا رسالت کاری این سازمان با بودجه‌ی بسیارش فقط آزاد کردن پرنده، خرید خاک تیمم و اسم نوشتن در تیتراژهای تلویزیونی است؟

آیا این سازمان با این بودجه توانسته در تغییر مثبت در فرهنگ شهروندان اقدامی کند؟ یا اینکه این سازمان عریض و طویل با این همه مجموعه‌ی فرهنگی تحت نظر تبدیل شده برای تبلیغات رییس خود، جالب است که مدیر یکی از مجموعه‌های زیرنظر، تهیه‌کننده‌ی حضور هفتگی او در یکی از رسانه‌هاست! مدیر این سازمان علی رغم تاثیرگذاری مثبت شخصی در عرصه‌ی دیگر، اما آیا در قامت ریاست بر این سازمان فرهنگی توانایی داشته است و آیا بهتر نیست کار را به کاردانش سپرده شود؟