به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۰ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۶۵۸۰۳
جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ – استرالیا

ازبکستان بر کره‌شمالی غلبه کرد؛ 1-0

گروه ورزشي: در ادامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ – استرالیا، تيم ملي ازبکستان با گل زیبایی که نیمه دوم زد برنده بازی با کره‌شمالی شد.

ديدار تیم‌های کره شمالی و ازبکستان از گروه دوم رقابت‌های جام ملت‌های 2015 آسیا از ساعت 10 و 15 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه سیدنی آغاز شد. در 45 دقیقه نخست این دیدار که در هوایی بارانی انجام گرفت، گلی از خط دروازه‌‌ها عبور نکرد. در نیمه دوم این مسابقه که قضاوتش برعهده نواف شکراله،‌ داور معروف بحرینی بود، ازبک‌ها دقیقه 62 به زیبایی توانستند قفل دروازه کره‌شمالی را بگشایند و در پایان با همین گل پیروزی ارزشمندی را به دست آوردند.

در ابتدای نیمه دوم شدت باران بسیار سنگین شد به طوریکه بسیاری از تماشاگران حاضر مجبور به ترک ورزشگاه شده و شاهد به ثمر رسیدن تک گل بازی نبودند. گلی که حاصل سانتر زیبای جباروف از جناح چپ و ضربه سر تماشایی سرگیوف بود. در این نیمه ازبک‌ها با عرض دادن به بازی خود سعی در باز کردن خط دفاع متراکم و چند لایه کره شمالی داشتند که عاقبت موفق شدند.‌ آنها پس از به ثمر رساندن گل ،‌با اعتمادبنفس بیشتری به دروازه کره حمله کردند و 2، 3 موقعیت خوب نیز صاحب شدند که با عکس‌العمل دروازه‌بان تیم خاور دوری به گل تبدیل نشد.