به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۶۵۸۸۸

جزييات فروش سرخابی‌ها از زبان امير خادم

گروه ورزشي: معاون وزیر ورزش و جوانان شروط لازم برای فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
جزييات فروش سرخابی‌ها از زبان امير خادم
به گزارش ایرنا، امیر رضا خادم در جمع خبرنگاران، گفت: قیمت پایه دو باشگاه اعلام شد و تا آخر ماه قرار شد شورای واگذاری برای برگزاری مزایده زمانی را اعلام کنند. وی ادامه داد:اتفاق خوبی که امروز رخ داد این بود که کل بدهی های دو باشگاه کنار بمانند ومسایل حقوقی این دو باشگاه در اختیار دولت قرار گیرد و پس از واگذاری برند دو باشگاه و موضوعاتی چون ورزشگاه ها و برخی مسایل دیگر هم به همراه برند واگذار شود و مابقی بماند تا در آینده محاسبه شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان، گفت: هر باشگاه 290 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است و یکی از شروط واگذاری این است که خریدار باید مجموعه ای 100نفری از هواداران و پیشکسوتان دو تیم را معرفی کند تا 27 درصد سهام میان آنها تقسیم شود. وی ادامه داد: تا یک ماه آینده بسیاری از مسایل در خصوص خصوصی سازی این دو باشگاه مشخص می شود و باید تا آن زمان منظر بمانیم. قالبی که برای خصوصی شدن این دو باشگاه وجود دارد انجام شده و بحث واگذاری با جدیب دنبال می شود.

خادم، در رابطه با کاهش 2 نفر از هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: با توجه به جمع بندی که امروز شد به دلیل این که این دو باشگاه واگذار می شود این مسایل در زمان مشخص سامان دهی خواهد شد. در رابطه با بحث فروش مشکلی در مورد تعداد اعضای هیات مدیره وجود ندارد. وی در خصوص مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که باید از هیات مدیره سئوال شود و اظهار کرد: طاهری از سوی هیات مدیره به عنوان جانشین انتخاب شده و تمام اختیارات را هم دارا است.خادم در خصوص عدم حضور برخی اعضای هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در نشست های این باشگاه ها، گفت: این مساله به خود اعضای هیات مدیره باز می گردد.