کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزایش نرخ مکالمات در اختیار اپراتورها نیست

ایسنا , 22 دی 1393 ساعت 12:45

گروه اقتصادی: معاون تجاری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه یکی از اقدامات این شرکت در سال آینده ارتقای کیفیت تمامی سرویس‌ها به خصوص اینترنت پرسرعت و به گونه‌ای است که رضایت تمام مشترکان را جلب کند.


علی کارگزار با اشاره به اینکه در طرح هم‌کدسازی برای 28 میلیون تلفن ثابت به شکل مطلوبی انجام شد، اظهار کرد: افزایش نرخ مکالمات و خدمات در اختیار هیچکدام از اپراتورهای کشور نیست لذا هر زمان این افزایش و کاهشها به شکل قانونی ابلاغ شود، ملزم به اجرا خواهیم بود. او که در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت مخابرات مازندران در جمع خبرنگارن سخن می‌گفت اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت جدید تاکید ویژه‌ای بر بحث گسترش اینترنت پرسرعت در روستاها داشته و فعالیتهای گسترده‌ای را در این باره در دست اقدام دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون 7000 روستای کشور از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند، افزود: این امر موجب ورود و ارایه خدمات گسترده در حوزه‌های مختلف در دل روستاها شده است. معاون تجاری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تصریح کرد: طرح هم کدسازی تلفن‌های ثابت کشور به شکل 100 درصدی و با موفقیت 100 درصدی بدون کوچک ترین اختلالی انجام شده است.


کد مطلب: 66056

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/66056/افزایش-نرخ-مکالمات-اختیار-اپراتورها-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir