به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۱
 
۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۶۶۳۲۵

اخراج همسر سالار عقیلی از کنسرتش!

گروه هنري: شب گذشته کنسرت سالار عقیلی در حالی برگزار شد که حریر شریعت‌زاده نوازنده دف این کنسرتو همسر سالار عقیلی، بعد از اجرای یک قطعه مجبور به ترک سن شد!
اخراج همسر سالار عقیلی از کنسرتش!
محمدرضا کرمانی مدیر برنامه‌های سالار عقیلی در گفت‌وگو با فارس ضمن اشاره به حاشیه‌های پیش آمده در اجرای شب قبل کنسرت سالار عقیلی گفت: بعد از اجرایی که در شهر بجنورد داشتیم به پیشنهاد اداره کل ارشاد خراسان قرار شد کنسرتی را در شاندیز برگزار کنیم. شب گذشته این اتفاق رخ داد اما بعد از اجرای قطعه اول یکی از مسئولین از ما خواست تا خانم شریعت‌زاده برای اجرای قطعات بعد دیگر روی سن نباشند.

وی افزود: خانم شریعت‌زاده را همه می‌شناسند و او شخصیت مستقل هنری دارد و از بازماندگان استاد معروفی است. توقع ما این بود که با ایشان برخورد این چنینی نشود. همه مجوزهای لازمه برای اجرای این کنسرت و تایید همه نفراتی که در این اجرا حضور داشتند، از اداره ارشاد خراسان اخذ شده بود و مسئولان این اداره به ما قول این را داده بودند که برگزاری این کنسرت با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شود. خانم شریعت زاده حتی مشکل پوشش هم نداشتند و خودشان همواره در خصوص این موضوع حساسیت زیادی به خرج می‌دهند.

کرمانی کنسرت برگزار شده را در روز گذشته در مجموع اتفاقی مثبت ارزیابی کرد و گفت: این کنسرت خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد و همه چیز خوب بود، ارشاد هم انصافا همکاری کرد اما ما تاکنون با مشکل این‌چنینی مواجه نشده بودیم. هر جا که سالار عقیلی و گروه او حضور می‌یابند همواره مورد محبت قرار می‌گیرند. وی در پایان گفت: ما به خاطر اینکه فضای کنسرت به هم نخورد و مردم از موسیقی اصیل ایرانی لذت ببرند، کنسرت را هر طور شده بعد از این ماجرا هم ادامه دادیم. به هر روی امیدوارم که دیگر شاهد اتفاقات این‌چنینی نباشیم.