به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۶۷۲۱۰
زانو می‌زنم و می‌گویم چرا ویلیامز را انتخاب کردند؟

کی‌روش پس از حذف ايران چه گفت؟

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: حرفی ندارم و صحبتی نمی‌کنم چون اگر حرفی بزنم شغلم از دست خواهد رفت.
کی‌روش پس از حذف ايران چه گفت؟
کارلوس کی‌روش پس از شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا و حذف از این رقابت‌ها گفت: پیام و حرفی ندارم و صحبتی نمی‌کنم چون اگر حرفی بزنم شغلم از دست خواهد رفت. من اعتراض دارم به داوری در خصوص حرکت پولادی اما اگر حرف بزنم 33 سال مربیگری‌ام تمام می‌شود و این منصفانه نیست.وی ادامه داد: واقعیت این است که اگر در بازی اول انتقاد کردم قصد بی احترامی نداشتم و تنها به سلامت فیزیکی بازیکنان حساسیت داشتم و فکر می‌‌کردم. دروازبان عراق پولادی را هل داد اما شما بگویید چه کسی باید اخطار می‌گرفت؟ با این حال به عراقی‌ها تبریک و به تیم خود هم آفرین می‌گویم.

کی‌روش در پاسخ به طرح این موضوع از سوی یک خبرنگار ایرانی که او این بازی را نباخته و 70 میلیون ایرانی سرمربی تیم ملی‌شان را دوست دارند، اظهار داشت: من از شما تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه نظرتان در خصوص ضربات پنالتی بازی‌های حذفی چیست، گفت: شما می‌توانید متصور شوید که من چه حسی دارم. البته احساسم را نمی‌توانم بگویم فقط به عراق تبریک می‌گویم و به بازیکنان و هواداران ایران که مستحق بهتر از این بودند هم تبریک می‌گویم. برای عراق آرزوی بهترین ها را دارم و سرحد احترام را برای تمام بازیکنان ایرانی قائلم.

کی‌روش اضافه کرد: با تمام احترامی که برای تمام مقامات قائلم از رئیس ای اف سی تقاضا دارم این موارد را بررسی کند. شما اهالی رسانه هم بررسی کنید. اگر من بگویم مرا محروم می‌کنند. من هنوز یک پرونده باز با ویلیامز دارم که به او توهین کردم و اگر بخواهم حرفی بزنم من را محروم خواهند کرد.
وی درباره اینکه با توجه به شکست تلخ ایران و قضاوت بد داور نظر شما در خصوص آینده چیست، گفت: مطمئنا بدون حال، در فوتبال آینده‌ای نیست و وقتی نمی‌توان در حال کاری انجام داد برای آینده هم نمی‌شود کاری کرد.

کی‌روش یادآور شد: قلب ما آکنده است. در جام جهانی در بازی با آرژانتین با قضاوت بد نتوانستیم بالا برویم. چگونه این داور برای بازی امروز انتخاب شد؟ مقامات بگویند کسی که یک پرونده باز با ما دارد چطور دوباره بازی ما را سوت زد؟ این بازیکنان به خاطر روحیه جنگجویانه تا ابد در قلب من هستند.
وی درباره اینکه با این شرایط و با توجه به اینکه گفته بودید در صورت نرسیدن به دیدار نهایی شاید بروید؛ آیا در ایران خواهید ماند یا خیر، تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم، بعضی وقت‌ها در فوتبال به این نکته می‌رسید که آیا منطقی است اصلا شغلت را ادامه دهی؟

کی‌روش بار دیگر به انتخاب داور این دیدار اشاره کرد و گفت: خسته نمی‌شوم از اینکه تکرار کنم چرا ویلیامز برای این بازی به عنوان داور انتخاب شد. جلو کمیته انضباطی ای اف سی زانو می‌زنم و می‌پرسم که این چه انتخابی بود؟ آیا ولیامز می‌تواند امشب راحت بخوابد؟ اگر زانو بزنم، این سوال را خواهم پرسید. با این اتفاقات عراق صعود کرد و ما به خانه برمی‌گردیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران گفت: به تک تک بازیکنانم به خاطر بازی خوب تبریک می‌گویم و آنها را تحسین می‌کنم و عذر می‌خواهم که نمی توانم برخی مطالب را بگویم.
مرجع : تسنیم