کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماجراي رحيمي يك «تخلف» بود

تيتر كيهان درباره حكم رحيمي را ببينيد!

4 بهمن 1393 ساعت 9:06

گروه سياسي: در حاليكه اكثر روزنامه‌هاي سياسي و اقتصادي كشور روز پنجشنبه، تيتر و عكس اول خود را به خبر حكم دادگاه درباره معاون اول پاك دست‌ترين دولت تاريخ ايران! اختصاص دادند، روزنامه حامي دولت سابق با تاخير، اين خبر را در شماره امروز خود چاپ كرد. اندازه تيتر و مكان آن در صفحه اول اين روزنامه را ببينيد! مگر خبرش مهم بود؟! به جزاينكه روزنامه‌هاي حامي فتنه و جورج سورس بزرگش كردند؟ سندش هم موجود است!





اين روزنامه ماجراي رحيمي را به «تخلف»! تعبير و بدون اشاره به حكم دادگاه مبني بر «اخذ رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع» در چند خط  ماجرا را جمع كرده است!‌ كل خبر كيهان به شرح زير است: «پرونده محمد رضا رحیمی پیرامون تخلفات در شرکت بیمه ایران، بدواً در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد که هیئت قضایی این شعبه او را به 15 سال حبس، پرداخت دو میلیارد و 850 میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم کرده بودند. با اعتراض رحیمی پرونده به دیوان عالی کشور رفت که دیوان ضمن تایید محکومیت او، مجازات حبس وی را به 5 سال و 91 روز کاهش داد و مجازات نقدی وی را نیز تعیین کرد و همچنین حکم انفصال از خدمت را نیز برای او صادر کرد.»

اين روزنامه سپس به نقل از چند اصولگراي حامي دولت سابق صدور این حکم را به فال نیک گرفته و آن را نشان از اقتدار و تأثیرناپذیری قوه قضائیه و افتخار اصولگرايان دانسته‌ است!


کد مطلب: 67267

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/67267/تيتر-كيهان-درباره-حكم-رحيمي-ببينيد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir