کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به به طرفدار کروش! چه خبر؟!

6 بهمن 1393 ساعت 0:44

گروه ورزشي: روزنامه خبرورزشی در مقدمه مصاحبه با علي پروين نوشت: پروین قبل از این دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی در گفت وگویی عنوان کرد: «سرنوشت مسابقه ایران و عراق در ضربات پنالتی مشخص می شود» که همین اتفاق هم افتاد. این موضوع بهانه ای شد برای مصاحبه با سلطان:


**علی آقا! خوبید؟
-به به طرفدار کروش! چه خبر؟!

**طرفدار کروش؟!

-آره دیگه! به هر حال شما طرفدار کروش هستین دیگه (با صدای بلند می خندد!)

**علی آقا، ما طرفدار حق هستیم. انصافاً حمله به کارلوس کروش در این شرایط کار درستی است؟

-به نظر من اگه قرار باشه یه مربی خارجی دیگه بیارن، همین کروش بهترین مربی واسه ایرانه... وقتی گزارشگر تلویزیونی حین بازی به به و چه چه می کنه و بعد از حذف تیم ملی می یاد و 2 هزار تا ایراد از کارلوس کروش می گیره، دیگه چی می شه گفت؟!

**حالا ما طرفدار کروش، بی تعارف تیمی را در فوتبال ایران سراغ دارید حدود 90 دقیقه 10 نفره برابر حریف بازی کرده باشد و 2 بار گل بخورد، جبران کند و به بازی برگردد؟

-10 نفره که شدند، خیلی خوب بازی کردند. دست کروش و بچه های تیم ملی درد نکنه. در مجموع هم تیم ملی بد نبود حالا 2، 3 تا ایراد هم کروش داره که باید اصلاح بشه. حالا می تونم ایراداش رو بگم؟!

**بفرمایید. چه کسی بهتر از شما؟

-یادتون نیست؟ ما یه کلمه گفتیم تعطیلی 55 روزه لیگ کار درستی نیست، شما پریدید به من، علی کریمی هم پرید به من و ... من که حرف بدی نزدم. اتفاقا کروش رو هم دوست دارم. بارها گفتم کارش رو بلده اما اشکال از فدراسیونه. باید فدراسیون، کروش رو کنترل کنه، نه اینکه این مربی، فدراسیون رو بچرخونه. همین طور یه مربی ایرانی جوون و شناخته شده هم بایستی کنارش باشه.

**خیلی ها هم اعتقاد دارند باید در فدراسیون فوتبال تغییراتی ایجاد شود؟

-آفرین! وقتی آقای کفاشیان نمی تونه پول بیاره و دیروز هم به یکی از خبرگزاری ها گفته پول پاداش و سفر تیم ملی رو حسین هدایتی می ده، خب بهتره که کفاشیان بره دیگه.

**درباره داوری بنجامین ویلیامز چه نظری دارید؟

-خداوکیلی خیلی نامردی کرد. اصلا نمی دونم چرا پولادی رو اخراج کرد!

**از پولادی هم بعید بود با تجربه جام جهانی و با توجه به اینکه یک کارت زرد هم داشت، با گلر حریف قاطی شود.

-ببین همه کسانی که فوتبال بازی کردن، خوب میدونن، وسط مسابقه خون به مغز بازیکن نمی رسه. مطمئنم مهرداد هم حواسش به کارت زرد نبوده وگرنه اون کار رو نمی کرد. خیلی حیف شد. اگه مهرداد توی زمین بود، عراقی ها نمی تونستن ما رو ببرن. البته یه ایراد دیگه هم به کروش دارم.

**بفرمایید؟

-ما نباید جلوی قطر، بحرین و امارات اون طوری دفاع می کردیم. ما هم می تونستیم با 2 مهاجم بازی کنیم. مگه عراق جلوی ما 2 مهاجمه بازی نکرد؟! به خدا خیلی لجم گرفت وقتی این پیرمرده، کاپیتان عراق اسمش چی بود؟

**یونس محمود؟

-آره، این یونس محمود چیپ زد و خیلی بد بود. باید اون توپ رو علیرضا حقیقی می گرفت. البته علیرضا گلر خوبیه و توی این جام هم عالی بود ولی توی ضربات پنالتی نتونست مثل همیشه باشه. حقیقی جهت دو، سه تا ضربه رو تشخیص داد و به طرف توپ رفت. البته پنالتی روی شانسه دیگه.

**اول مصاحبه پرسیدیم از کجا می دانستید بازی به پنالتی می کشد اما جواب ندادید.

-اتفاقا 7، 8، 10 دقیقه از بازی که گذشت، توی خونه هم به بچه هام گفتم این بازی به پنالتی می کشه، چون فوتبال عراق خیلی شبیه ماست. اونا هم گردن کلفتن.

**راستی پورعلی گنجی و وریا غفوری بازیکنان جوان تیم ملی که شما همیشه از آنها تعریف کردید هم جلوی عراق عالی بودند.

-ماه بودن! هر دوتاشون و حتی اون سردار آزمون. دم کروش گرم که این جوونا رو با خودش به استرالیا برد و به فوتبال ملی مون معرفی کرد. به خدا با دیدن فوتبال این پسره وریا غفوری، عشق کردم.

**صحبتی که مطرح می شود احتمال حضور مربی ایرانی بالای سر تیم ملی است.

-فقط این جواب رو به شما بدم و تکرار کنم که اگه قرار باشه مربی خارجی بیاریم، همین کروش بمونه بهتره.


کد مطلب: 67488

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/67488/طرفدار-کروش-خبر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir