کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حاليكه بدهكاران بزرگ حق خريد سرخابي‌ها را ندارند؛

هدایتی: مادرم نمی‌گذارد پرسپولیس را بخرم!

6 بهمن 1393 ساعت 15:53

گروه ورزشی: رئیس پیشین هیئت مدیره پرسپولیس كه قبلا رسانه ها از او به عنوان يكي از بزرگترين بدهكاران بانكي ياد كرده‌اند مي‌گويد که قصد خرید باشگاه پرسپولیس را ندارد و اين در حاليست كه يكي از شروط واگذاري اين دو باشگاه، عدم بدهكاري خريداران به سيستم بانكي كشور مي‌باشد!


حسین هدایتی درباره جلسه امروز (دوشنبه) پیشکسوتان پرسپولیس که در دفتر وی برگزار شد، اظهار داشت: پیشکسوتان شناسنامه باشگاه هستند و پیشکسوت و هوادر به باشگاه هویت می‌دهند. برند باشگاه پرسپولیس تنها 290 میلیارد تومان می‌ارزد و به اعتقاد من بیشتر سهام باشگاه باید به بزرگان پرسپولیس برسد. من نیز به عنوان یکی از مدیران پیشین این باشگاه در این جلسه شرکت و اعلام کردم که بخشی از سهام پیشکسوتان را به شرکت‌ها بدهند تا در خرید سهام باشگاه سهیم باشند.

رئیس پیشین هیئت مدیره پرسپولیس تاکید کرد: خریدار باشگاه پرسپولیس با قیمت تعیین شده نیستم و پیش از این گفته بودم که سلامتی‌ام را دوست دارم و مادرم نیز اجازه نمی‌دهد که به ماجرای خرید پرسپولیس ورود کنم و اطاعت از مادرم واجب است!! هدایتی با بیان اینکه مصلحت نمی‌داند 290 میلیارد تومان بدهد، گفت: به دنبال 20 درصد از سهام پیشکسوتان هستیم که من نیز کمک می‌کنم، البته اگر دولت در این زمینه کمک کند. اگر دولت در مزایده تجدید نظر کرده یا کسی در مزایده شرکت نکند، شرکت‌های زیر مجموعه من می‌توانند ورود کنند ولی خودم قصد ورود ندارم.

به گزارش بهارنيوز، اظهارات هدايتي در حاليست كه يكي از شروط واگذاري اين دو باشگاه، عدم بدهكاري خريداران به سيستم بانكي كشور مي‌باشد و به نظر مي‌رسد اين اظهارات توام با طنز و مطايبه او صرفا براي مطرح كردن خود، صورت مي‌گيرد!


کد مطلب: 67576

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/67576/هدایتی-مادرم-نمی-گذارد-پرسپولیس-بخرم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir