کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در زمان انتصاب رحیمی به معاون اولي؛

سه قاضی به احمدی‌نژاد هشدار داده بودند

7 بهمن 1393 ساعت 9:17


گروه سياسي: غلامعلی رجایی فعال رسانه اي در وبلاگ خود نوشت: بالاخره تبعات حکم قطعی محمدرضا رحیمی آن مرد رفته! را از خموشی رسانه ای به درآورد. دفتر وی در بیانیه ای مختصر ضمن قابل تامل دانستن! این حکم قضایی تایید شده توسط دیوان عالی کشور، گفته این امر به مجلس مربوط است نه دولتهای مظلوم نهم و دهم. نمردیم و معنای مظلومیت را هم فهمیدیم.

انگار نه انگار سه قاضی بلندپایه کشور که در جریان کامل پرونده رحیمی بودند وقتی دریافتند محمود احمدی نژاد می خواهد وی را به معاون اولی خود نصب کند نزد رییس دولت رفته و وی را از این انتصاب بازداشتند اما نه تنها از اتمام حجت خود هیچ نتیجه ای نگرفتند که بنا به گفته دکتر احمد توکلی با نطق یکصد دقیقه ای آن مرد رفته روبرو شدند! اتهام فساد مالی علیه آقای رحیمی نخستین بار در سال ۹۰ توسط الیاس نادران نماینده مجلس به صورت علنی مطرح شد، در آن زمان آن رفته گفت: “اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال هم اختلاس کرده در تلویزیون از مردم عذرخواهی می کنم.”

با این بیانیه ها افکارعمومی بازی نمی خورد. آن رفته باید به مردم توضیح بدهد به رغم اعلام حجت سه قاضی مبنی بر قطعی بودن مجرمیت رحیمی درپرونده دیوان منحاسبات که از آن عدم صلاحیت وی مستفاد می شد چرا او رحیمی را نه تنها به معاون اولی خود منصوب نمود که در اقدامی حیرت انگیز ریاست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را هم به او واگذار کرد و در پایان از کیسه سوراخ بیت المال به وی مدال خدمت -که می گویند برابر با یکصد سکه ارزش ریالی دارد – اعطا نمود!

در خبرها آمده بود اسحاق جهانگیری، در یک نشست اقتصادی گفته است: “بر اساس تدبیر دولت گذشته و برای کنترل قیمت ارز، میلیارد‌ها دلار از پول کشور را در قالب حواله یا پول نقد به صرافی‌های دبی و استانبول فروختند و ظرف ۱۷ ماه، ۲۲ میلیارد دلار پول کشور به خارج صادر شد.” آن رفته اگر می خواهد به مردم پاسخ بگوید بهتر است جواب مصاحبه آقای جهانگیری معاون اول دولت فعلی را مبنی بر چرایی عدم بازگشت این پولها به کشور توضیح بدهد.


کد مطلب: 67616

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/67616/سه-قاضی-احمدی-نژاد-هشدار-داده-بودند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir