کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وکیل مهدی‌هاشمی پاسخ یك‌دلواپس را داد

فارس , 10 بهمن 1393 ساعت 16:00

گروه سیاسی: وکیل مهدی هاشمی با تأکید بر اینکه هیچ اتهامی متوجه موکل من نیست، گفت: من در 26 جلسه ی دادگاه ثابت کردم که مهدی هاشمی بی‌گناه است و قطعاً تبرئه خواهد شد.


محمود علیزاده طباطبایی در واکنش به اظهارات حمید رسایی (نماینده گروه پایداری در مجلس) پس از قرائت جوابیه مهدی هاشمی در مجلس اظهار داشت: جوابیه‌ای که در مجلس قرائت شد مطابق با آئین‌نامه بوده و متأسفانه رسایی تا الان حرف‌هایی نامربوط و خلاف واقع زده است. وی افزود: اینکه وی گفته‌ مهدی مردم را به خیابان ریخته اصلاً صحت ندارد.

وکیل مهدی هاشمی با تأکید بر اینکه هیچ اتهامی متوجه موکل من نبوده و تمام این حرف‌ها ساخته و پرداخته ی ذهن خودشان است، گفت: آقای رسایی مستندی برای حرف‌های خود ندارد و چون می‌داند دستش خالی است و دادگاه حکم به برائت مهدی می‌دهد اینگونه صحبت کرده است. وکیل مهدی هاشمی تصریح کرد: من در 26 جلسه ی دادگاه ثابت کردم که هیچ اتهامی متوجه مهدی نیست ضمن اینکه قاضی هم بدون استناد به دلیل حکم نمی‌دهد.

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که در مورد مهدی مطرح کردند این بود که او در پرونده استات‌اویل نقش داشته اما گزارش نهادهای رسمی همچون مجلس، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور نشان داد که مهدی هیچ نقشی در این پرونده نداشته است. وی افزود: تنها حرفی که آقایان می‌زنند این است که یک ایمیلی بین مهدی و عباس یزدان پناه بوده. حتی من خواستم ایمیل‌ها چک شود و اسم ایمیل را به ما بگویند اما دادگاه اعلام کرد چون همه چیز مستند است نیازی به بررسی ایمیل‌ها نیست. علیزاده طباطبایی خاطر نشان کرد: من باز هم می‌گویم هیچ اتهامی متوجه موکلم نیست و وی تبرئه خواهد شد.


کد مطلب: 68039

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/68039/وکیل-مهدی-هاشمی-پاسخ-یك-دلواپس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir