کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

می‌خواهند رحیمی را به سرنوشت کردان دچار کنند

آقاي‌رحيمي مستوجب اين همه آبروريزي نبود

11 بهمن 1393 ساعت 0:44

گروه سياسي: عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس گفت: من معتقدم آقاي رحيمي مستوجب اين همه آبروريزي نبود به طوري که موضوع ايشان حتي به رسانه ملي کشانده شود!


مويد حسيني صدر، در گفتگو با خبرگزاري آريا افزود: وقتي آقاي جهانگيري از برداشت و سوء استفاده45هزار ميلياردي شانديز صحبت مي کنند و يا شخصي چون بابک زنجاني 9هزار ميليارد تومان از پول اين کشور را به خارج برده است بيايند و به خاطر 3يا4 ميليارد تومان آبروي کسي را که 35سال در نظام سمت داشته است را ببرند منطقي و منصفانه به نظر نمي رسد.

نماينده خوي تاکيد کرد: نبايد افراد را به هرقيمتي نابود کرد اگر فردي مثل آقاي رحيمي تخلفي دارد بايد به زندان برود نه اينکه با آبروي افراد اينگونه برخورد شود. آقاي رحيمي در دوران مسئوليتش به عنوان معاون پارلماني دولت رابطه خوبي با نماينده هاي مجلس داشت البته ايشان بعد از آنکه معاون اول آقاي احمدي نژاد شد خيلي با نماينده ها رابطه نداشت.

عضو فراکسيون رهروان ولايت افزود: وقتي آقاي احمدي نژاد آقاي رحيمي را به عنوان معاون اول خود معرفي کردند تمام نماينده هاي حاضر در مجلس نامه حمايت از ايشان را امضا کردند. وي با بيان اين مطلب که نامه رحيمي سراسر واقعيت است، تاکيد کرد: مشخص نيست با بردن آبروي رحيمي به دنبال چه چيزي هستند و چرا مي خواهند بلاي آقاي کردان را سر ايشان در آورند.


کد مطلب: 68072

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/68072/آقاي-رحيمي-مستوجب-همه-آبروريزي-نبود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir